بازاریابی محصولات شوینده، بهداشتی غذایی (یونیلیور)
آموزش و مشاوره در حوزه محصولات شوینده، بهداشتی غذایی مشاور: علی خویه https://www.instagram.com/p/Bo6AGNGAmbw/
ادامه متن »آموزش و مشاوره در حوزه محصولات شوینده، بهداشتی غذایی مشاور: علی خویه https://www.instagram.com/p/Bo6AGNGAmbw/
ادامه متن »https://www.instagram.com/p/BpzPJZVgNFx/ ابی
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی روغن مدرس: علی خویه
ادامه متن »بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه و… دوره آموزشی بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه مدرس: علی خویه https://www.instagram.com/p/BqxsgtWA5An/
ادامه متن »۳ راه وفادارسازی مشتریان «این محصول به درد شما نمی خورد»؛ بسیاری از تجار به مشتریانی که در زمره موردنظر و اصلی آنها قرار نمی گیرند، این عبارت را می گویند. در اکثر مواقع، این روش بیانگر رفتار غیرمحترمانه و سلطه جویانه شرکت ها نیست. این اعمال و رفتارها در حقیقت با ارسال سیگنال به این مشتریان می فهماند، جای شما اینجا نیست. این یک امر بسیار خجالت آور است، زیرا تجارت معنای دربرگیرندگی حداکثری را می رساند. در نتیجه زمانی که تجار به مشتریان می فهمانند به آنها تعلق ندارند، مشتریان به دنبال شرکت های دیگری می روند که ...
ادامه متن »مواد غذایی یکی از اساسی ترین نیارهای جوامع بشری بوده و مجموعه ی عوامل تامین و توزیع یا بازاریابی موادغذایی از اهمیت شایانی در توسعه جوامع برخوردار است. نظام بازاریابی مواد غذایی به عنوان یک سیستم جامع تولید ، توزیع و مصرف اینگونه مواد سهم بسزایی در اقتصاد ملی دارد و مطالعهی این نظام از جهات مختلف ، راهگشای مسائل و مشکلات ان در جهت نیل به توسعه ملی خواهد بود. در این مطالعه که به روش اسنادی انجام گرفته با یک رویکرد سیستمی ضمن پرداختن به موضوع بازاریابی و نظامهای بازاریابی موادغذایی سیر تکاملی و مدلها یا چارچوب های ...
ادامه متن »خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir مشاور و مدرس بازاریابی و فروش – علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ...
ادامه متن »مدیریت موفقیت آمیز بحران / همسویی فروش و بازاریابی در توفان امروزه به نظر می رسد که هر شرکتی یا در میانه بحران گرفتار است یا عنقریب دچار گردباد بحران خواهد شد. بنابراین بحران دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد، شکی نیست که هر شرکتی بحران را تجربه خواهد کرد، مهم این است که چه زمانی و چگونه به آن واکنش نشان خواهید داد. به علاوه بحران همسویی ظریف بین بخش های فروش و بازاریابی را نیز به بوته آزمایش خواهد گذاشت. بحران و اعتبار امروزه از قابلیت تعریف سازمان، سردرگم کردن طرفداران، ایجاد اختلال در ارزش ...
ادامه متن »تاکتیکهای قیمتگذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بستهبندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جداییناپذیر بازاریابیاند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کردهاند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژیهای جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیشبینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونههای مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایدههای جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چارهای ...
ادامه متن »عناصر کلیدی در برنامهریزی تبلیغات هتلداری پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه میتوان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه میتوان با تدوین استراتژیهای ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالشبرانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه میتوان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و دهها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها میتواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات ...
ادامه متن »