Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مذاکره‌ اصولی، کلید موفقیت در تجارت

برای مذاکره و اصول حاکم بر آن به منظور دستیابی به موفقیت عوامل و ریشه‌های مختلفی در متون مدیریت عنوان شده است، اصولی که در برگیرنده روابط ساده علمی یا مفاهیم پیچیده علوم رفتاری است. اما آنچه مسلم است انسان به عنوان موجودی اجتماعی نیازمند آن است که برای تحصیل خواسته‌های مشروع خود با دیگران به توافق برسد. این توافقات می‌تواند در ابتدایی‌ترین سطح ممکن مانند خانواده باشد یا در وسیع‌ترین حالت، در سطح بین‌المللی تعریف شود. از این رو، همه ما همواره نیازمند مذاکره با دیگران برای یافتن توافق بر سر مسائل مختلف هستیم که این مذاکرات می‌تواند از ...

ادامه متن »

تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی

برند سازی، ساخت برند، مشاور برند، برندینگ، مدرس برند، سخنران برند، تقویت و توسعه ی برند

تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها موجب افزایش دسترسی و کاهش مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند قیمت تمام شده کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان نهایی می‌شود. بررسی حاضر فاکتورهای ارزش ویژه برند دکتر آکر در بازار خرده فروشی را مورد مطالعه قرار داده و در این راستا مشتریان ...

ادامه متن »

چرا مشاور بازاریابی؟؟

چرا مشاور بازاریابی؟؟   عدم استفاده از مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات چه زیانی به سازمان شما خواهد زد… اشتباهات عدم استفاده از مشاور بازاریابی…. چرا مشاوره بازاریابی؟…. چرا سازمان ها شرکت ها موسسات و مدیران از مشاوران بازاریابی استفاده نمی کنند…. برخی از مدیران ، بعلت برخی تصورات نادرست ، اصولاً تمایلی به استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی ندارند . برخی از این دلایل نادرست عبارتند از : فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و ...

ادامه متن »

کتاب اسرار تجارت بین الملل

    فهرست مطالب   فصل ۱ – مدیریت و مهندسی عوامل تجاری بیش از تجارت بین‌الملل ۱-۱- تصمیم‌گیری‌های اصلی ورود به بازارهای خارجی ۲۱ ۱-۱-۱- اول این که چرا باید شروع به تجارت بین‌الملل نمود؟ ۲۱ ۱-۱-۲- دوم این که چگونه وارد بازارهای بین‌المللی شد؟ ۲۱ ۱-۱-۳- سوم این که به کدام بازارها وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۴- چهارم این که در چه زمانی وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۵- پنجم این که در چه مقیاس یا اندازه‌ای وارد بازار خارجی گردند؟ ۲۲ ۱-۲- بازاریابی بین‌الملل و راهکارهای ورود به بازار بین‌المللی ۲۲ ۱-۲-۱- تعریف بازاریابی بین‌الملل ۲۳ ۱-۲-۲- چند روش تجارت ...

ادامه متن »

مدیریت بازارسازی

  مدیریت بازارسازی تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی   فهرست مطالب: مدیریت بازارسازی تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی گردآوری وترجمه: علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری استراتژی های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات www.khooyeh.com قابل استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار، فروشندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و فروش تمامی سازمانها و شرکت ها فهرست ...

ادامه متن »

کتاب دکتری بازاریابی و فروش

  دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغات بدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت کنترل بودن یک پزشک موقعی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدن دچار یک شک یا اضافه کم شدن یک عامل دیگر یا نفوذ یک ویروس و … می شود. شرکت ها و سازمان ها هم مانند بدن انسان دارای سیستم های مختلفی هستند که نیاز به مراقبت کنترل و سازماندهی می باشند همانطور که پزشکان برای حفظ سلامتی خود آزمایش هایی را به طور سالیانه یا ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت –    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … –    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی –    اصول مدیریت بازاریابی –    اصول ...

ادامه متن »

روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری

دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.khooyeh.ir    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبان انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و ارتباطات زبان بدن در ارتباطات و فروش اصول روانشناسی فروش و ارتباط با مشتری عوامل روانی در بهبود فروش انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در ...

ادامه متن »

بازاریابی بانک ها

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته بازاریابی صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری بازاریابی خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت –    مقایسه ویزیتور ...

ادامه متن »

روانشناسی تبلیغات

  دوره آموزشی  روانشناسی تبلیغات(۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی  سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان تبلیغات نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و تبلیغات اصول روانشناسی تبلیغات عوامل روانی در بهبود تبلیغات عوامل روانی در تهیه رسانه های تبلیغاتی عوامل روانی در بهبود پیام های تبلیغاتی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر تبلیغاتی انتقال پیام ها و انواع پیام ها در تبلیغات پارازیت های ارتباطی در تبلیغات موانع روانشناسی در تبلیغات و ارتباطات مشخصه های ان ...

ادامه متن »