نوامبر 9, 2017
1,076 بازدید
ضرورت و اهمیت بازاریابی و فروش فروش یعنی متقاعد کردن یک یا چند نفر جهت انجام یک کار و فعالیت که این فعالیت می تواند ترغیب یک کودک جهت انجام تکالیف شب، ازدواج یک نفر با شما، یا مبادله یک خدمت یا کالا و هزاران مثال دیگر باشد. به طور کلی همه انسان ها به خصوص در قرنی که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم روزانه بارها و بارها درگیر فروش هستند بی آنکه به آن فکر کرده باشند. با توجه به این تعریف بیایید فعالیت های روزانه خود را مرور کنیم. . . . چند جلسه فروش ...
ادامه متن »
نوامبر 5, 2017
586 بازدید
نوع ارتباطی که شرکت ها و برندها با مشتریان خود برقرار می کنند به روند فروش و بازاریابی آنها بسیار کمک می کند. این مسئله به خوبی روشن است و دلیل آن هم این است که فروش و فروشندگی، توانایی جلب موافقت و قانع کردن مشتریان است. در صورتی که فروشنده یا برندی به اندازه کافی توانایی برقراری ارتباط و مهارت های ارتباطی را نداشته باشد تحت هیچ شرایطی نمی تواند نظر مشتریان را جلب و آنها را قانع کند. یک فروشنده و بازاریاب قدرتمند قادر است تمامی راهبردها و استراتژی هایی که در زمینه کسب و کار خود فراگرفته ...
ادامه متن »
نوامبر 5, 2017
1,535 بازدید
با رعایت قوانین سهگانه، موفقیت کسبوکار خود را تضمین کنید برایانتریسی هفته گذشته برای چهارمینبار به ایران سفر کرد؛ سمینار«بازاریابی و فروش با عملکرد بالا» نشستی بود که گروه صنعتی گلرنگ برگزاری آن را برعهده داشت و تریسی در آن به ارائه نکات آموزشی در حوزه کسبوکار پرداخت. برایان تریسی را از طریق سخنرانی در سمینارهای آموزشی در شرکتهای بزرگ بینالمللی و کتابهای موفقی که در زمینه مدیریت موثر نوشتهاست، میشناسیم. قطعا حضور این مدرس توانا در سمینار بازاریابی و فروش با عملکرد بالا، جهت افزایش بهرهوری، خودباوری و خلاقیت موثر خواهد بود. عوامل دستیابی به موفقیت در کسبوکار، اصلیترین بخش صحبتهای ...
ادامه متن »
نوامبر 3, 2017
813 بازدید
دوره مهندسی فروش و بازاریابی و فروش حرفه ای در صنعت لوازم خودرو مدرس و سخنران: علی خویه
ادامه متن »
نوامبر 3, 2017
1,268 بازدید
بررسی راهکارهای کلیدی فروشندگی از سوی مجله INC / فروشندگان موفق چه می کنند؟ بخش فروش یکی از ارکان مهم در زمینه بازاریابی است. به هر حال تمام فعالیت های یک شرکت یا موسسه در نهایت به نقطه فروش ختم می شود. توانایی اعضای این بخش در جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت ضمانت تداوم فعالیت آن برند را در پی دارد. در این مقاله «آماندا آبلا» در مجله INC به بررسی راهکارهای تضمین شده در زمینه فروش موفقیت آمیز در حوزه کسب وکار پرداخته است. به عنوان یک متخصص در حوزه فروش اخیرا تجربه ای که برای بسیاری از فعالان حوزه صنعت آشناست از سر گذرانده ام؛ شکست در یک معامله فروش بزرگ. فرآیند ...
ادامه متن »
نوامبر 1, 2017
1,239 بازدید
برندسازی در اینستاگرام وجود میلیون ها کاربر فعال در اینستاگرام آن را به دومین شبکه اجتماعی محبوب (بعد از فیس بوک) تبدیل ساخته است. در همین راستا استفاده از آن در راستای کسب وکار تصمیمی هوشمند محسوب می شود. با این حال در این رابطه تنها ایجاد یک صفحه ملاک نبوده و باید به طریق حرفه ای عمل کرد. اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند، با این حال میزان جذابیت شبکه مذکور به قدری بالا است که بسیاری از کارشناسان آن را محبوب ترین می دانند. درواقع در حال حاضر فیس بوک صرفا به علت قدمت طولانی تر ...
ادامه متن »
نوامبر 1, 2017
626 بازدید
دوره ی آموزش مهندسی فروش با تدریس علی خویه برگزار شد.
ادامه متن »
اکتبر 31, 2017
734 بازدید
فروش موفق به سبک جک ولش جک ولش طی ۲۰ سال، شرکت جنرال الکتریک را به شرکتی با سرمایه بازار ۴۵۰ میلیارد دلاری و به یکی از تحسین برانگیزترین برندهای جهان تبدیل کرد. به گزارش هورموند، با گسترش دادن و استفاده کردن از سامانه کیفیتی شش سیگما تمرکز کردن بر بازار جهانی و پایبندی به اصل ثابت کن، بفروش یا کسب و کارت را تعطیل کن، از جهات بسیاری به شکل دهی مدرن امروزی کمک کرد. از روی دیدگاه اصلی ولش که در هشتم دسامبر ۱۹۸۱ بیان کرد، رئیس شرکت قدرت رهبری درون به بیرون را حداقل به سه روش ...
ادامه متن »
اکتبر 30, 2017
895 بازدید
همواره در بازارهای پررقابت، افراد به دنبال ایجاد تمایز نسبت به یکدیگر هستند. با این حال بسیاری از این افراد در اندیشه انجام کارهای بزرگ به سر می برند که بدون شک زمان بر خواهد بود. با این حال افراد موفق با تکیه بر اقدامات و تغییرات کوچک کار خود را ادامه می دهند و همین موفقیت های به ظاهر ساده و پیش پا افتاده در نهایت باعث به وجود آمدن اتفاقی بزرگ خواهد شد. به همین خاطر همواره توصیه می شود اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید تا در رقابت با سایرین همواره در مسیر پیشرفت ...
ادامه متن »
اکتبر 30, 2017
552 بازدید
بیشتر مردم تصور می کنند «بازاریابی» و «روابط عمومی» یکسان هستند. علت این است که مرز باریک بین این دو عبارت کاملا واضح نیست. به رغم اینکه هر دو، گونه های مکمل ترویج محصول/خدمات هستند، چند تفاوت بین آنها وجود دارد. به گزارش هورموند، اگر از ما درباره تفاوت دقیق بین این دو سوال شود، نمی دانیم چه می توان گفت. دلیلش هم این است که این دو عبارت مدت مدیدی است که به جای هم استفاده می شده اند. یکپارچه بودن تقریبا همیشگی بازاریابی و روابط عمومی در بیشتر شرکت ها نیز کمکی به کار ما نمی کند. علاوه ...
ادامه متن »