برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

۹ گام برای توسعه هویت یک برند

۹ گام برای توسعه هویت یک برند

 

برای بازاریابی یک محصول ، یک سازمان یا یک ایده  وهر چیزی دیگر  شما ابتدا باید برند خود را تعریف کنید . زمانی که برند خود را تعریف می‌کنید می‌توانید پایه‌ای برای تمام تلاش‌های بازاریابی و استراتژی‌های خود ایجاد کنید . تعریف برند شما به عنوان عصای اندازه‌گیری شما در هنگام ارزیابی به  عنوان  مواد بازاریابی و استراتژی‌ها عمل می‌کند . برای شروع فرآیند باید صادقانه و متفکرانه به سوالاتی که در زیر لیست کرده‌ام پاسخ دهید.

۱. چه محصولاتی و یا خدماتی ارائه می‌کنید ؟ ویژگی‌های خدمات یا محصولات ارائه‌شده کدامند ؟ (مطمئن باشید که به اندازه ممکن است .)

 

۲. ارزش‌های اصلی محصولات و خدمات شما چیست ؟ ارزش‌های اصلی شرکت شما چیست ؟ زمانی که درباره ارزش‌ها فکر می‌کنید ، درباره ” اهمیت آن ” برای خود و مخاطبین خودتان  فکر کنید .

 

۳. ماموریت شرکت شما چیست ؟ این مساله اغلب  درباره مسائل اخلاق کاری و استانداردها است .

 

۴. شرکت شما در چه چیزی تخصص دارد ؟ یعنی جایگاه شما چیست ؟

 

۵. مخاطبین بازار هدف شما چه کسانی هستند ؟ شناسایی کسانی که به محصولات و خدمات شما جذب می‌شوند .

 

۶. شعار شرکت شما چیست ؟ شعار شما چیست ؟ سعی کنید شعار انتخابی شما کوتاه باشد .

۷ .یک بار به شش سوال اول پاسخ دهید , شخصیتی برای شرکت خود ایجاد کنید که به وضوح محصولات یا خدمات شما را نشان می‌دهد . بپرسید , چه خصوصیاتی شما را از رقابت جدا می‌کند ؟ آیا شخصیت شرکت شما خلاق , سنتی , دستی , پرانرژی یا پیچیده است ?

۸- اکنون که شما شخصیتی ایجاد کرده‌اید (شناسه هویتی ) زمان آن است که یک رابطه با بازار هدف خود ایجاد کنید تا در مرحله ۵ تعریف شود . شخصیت شما چگونه به مخاطب بازار هدف شما واکنش نشان می‌دهد ؟ چه خصوصیاتی برای مخاطب شما وجود دارد ؟ کدام ویژگی‌ها و کیفیت‌ها توجه چشم اندازهای بالقوه را جلب می‌کنند ؟

۹٫ در نهایت، پاسخ به سوالات بالا را مرور کنید نام تجاری خود را به گونه ای بسازید که نشان دهنده بخشی از شخصیت شما باشد در انتخاب آن خلاقانه عمل کنید.

 

کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

رشد و تقویت برند BRAND

رقابت بر زیرشاخه برای رشد برند باید به دنبال پیروزی در تمام ...