دسامبر 15, 2019
314 بازدید
مفاهیم و تعاریف برخی از واژگان برند BRAND برندسازی Branding می توان برندسازی را اینگونه تعریف نمود؛ فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. اعتماد به برند Brand trust عبارت است از درجه توانایی و ظرفیت برند در برآوردن وعده ها و قول های داده شده. ...
ادامه متن »
دسامبر 15, 2019
117 بازدید
عارضه یابی و آسیب شناسی بازاریابی برندسازی و فروش صنعت پوشاک مد لباس و فشن نکات و پیشنهادات بسیار مهم در بازاریابی و برندسازی صنعت مد و پوشاک در اواخر قرن نوزدهم نحوه بکارگیری روش ها و مدیریت برند سازی، متداول و فراگیر شد. اما عملاً در دهه های پنجاه و شصت میلادی تولید کنندگان را وادار کرد که برای تفکیک کالاهایشان از کالای رقبا، متوسل به برند و صرف هزینه های سنگین برای برند سازی در دنیای کسب و کار شوند بنابراین در دنیای امروز برخورداری برند قوی، از الویت های بسیاری از سازمان ها و شرکت هاست. از ...
ادامه متن »
دسامبر 15, 2019
134 بازدید
در سال های اخیر صنعت پوشاک با رقابت فزاینده ای روبرو شده است؛ با توجه به ظهور برندهای مختلف و متفاوت و افزایش شدت میان آن ها، یافتن راهکارهایی برای خلق رابطه بلندمدت با مشتری و شناسایی و تقویت فعالیت هایی مهم و ارزش زا از نظر مشتری افزایش یافته است. از طرفی این رقابت موجب برجسته تر شدن اهمیت جذب و حفظ مشتریان موجود شده است. ایجاد وجهه مناسب برای یک برند به عنوان ابزاری راهبردی جهت ایجاد وفاداری در مشتریان تلقی می شود. بنابراین خط مشی و برنامه ریزی بازاریابی به تحقق اهدافی مانند سهم بازار، رضایت مشتری ...
ادامه متن »
دسامبر 15, 2019
184 بازدید
برند نام یا نمادی فراتر از فروش کالاها یا ارائه خدمات است و علاوه براینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه می دارد رشد کسب وکار را هم مطرح می کند.مشکلاتی که امروز مدیران بازاریابی رابه خود مشغول کرده عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت است که نمی تواند به صورتی اثر بخش محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.باگذشت زمان،مدیران برند به شدت به چالش کشیده می شوند.جهان مدیریت برند پیچیده وپیچیده ترمی شود. انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند، در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. برند و نوع برندسازی هر ...
ادامه متن »
نوامبر 15, 2019
91 بازدید
چرا در کشور ما کاسب ها دائما در حال ناله کردن هستند؟ چرا دخل و خرج فعالان اقتصادی همخوانی ندارد؟ چرا اینقدر شرکت ها عقب نشینی کرده و با ترس و لرز کار را پیش می برند؟ Khooyeh.ir چند نکته ساده و مهارت مهم برای کاسب ها و فعالان اقتصادی کشور Brand.blog.ir ۱. برون سپاری را یاد گرفته و علمی اصولی و حرفه ای انجام دهید جرات برون سپاری داشته باشید شرکت اپل به عنوان برند اول جهان طبق آخرین گزارش از نظر ارزش، کارخانه های هزار کیلومتری و چند صد هزار کارمند و کارگر ندارد نزدیک به نود درصد ...
ادامه متن »
نوامبر 15, 2019
1,988 بازدید
دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی (مویرگی) فهرست کتاب فصل اول.. ۹ توزیع مویرگی.. ۱۰ بازاریابی مویرگی.. ۱۴ فرآیندپخش مویرگی.. ۲۰ نقش کانال های توزیع. ۲۱ سطوح کانال های توزیع. ۲۲ تشریح نظام توزیع و پخش و پخش مویرگی کالا. ۲۳ چالش های مدیران فروش درصنعت پخش… ۲۵ مدیریت فروش مویرگی.. ۲۶ وظایف مدیر فروش… ۳۱ نکات مهم در مدیریت فروش مویرگی.. ۳۴ نکات مهم در فروش مویرگی.. ۳۸ دلایل شکست یا کاهش سود شرکت های فروش مویرگی.. ۴۰ توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی.. ۴۱ توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش… ۴۲ تعاریف مدیریت استراتژیک ...
ادامه متن »
آگوست 14, 2019
1,067 بازدید
راه اندازی شرکت پخش فرآورده های دامی گوشت و لبنیات مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی شرکت پخش مویرگی تکنیک های افزایش فروش مویرگی توسعه ی کانال های فروش و مسیر بندی مویرگی دکتر علی خویه
ادامه متن »
جولای 29, 2019
536 بازدید
مقالات برندینگ برندسازی و بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک برندسازی و بازاریابی برندینگ و برندسازی ارزش ویژه برند، وفاداری نام تجاری و رضایت مصرف کننده مشاور برند و مجری طرح های مهندسی فروش، نام تجاری ، BRAND کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مولف و مترجم: علی خویه برندسازی در یک کلام : جلب رضایت مشتریان چالش های تعیین نام برند brand name مشکل «برند» در ایران مطالب برند brand مشاور برند، مشاور فروش ...
ادامه متن »
جولای 26, 2019
187 بازدید
Marketing and branding of Persian carpets فرش دستباف از طریق گره زدن رشته های پشمی یا ابریشمی به نخهای پنبه ای یا پشمی زمینه با دست که براساس یک طرح مشخص صورت می گیرد. رشته های پشمی با هدف مشخص شدن طرح و نقشه فرش چیده می شوند. گلیم ها با بافتهای منسجم و تنیده افقی رشته ها از رنگهای مختلف بر اساس نقشه بافته می شوند . تولیدات کارخانه ای و انبوه در کشوهایی چون ایران، چین و هند بافته می شوند و تولیدات روستایی در آسیای مرکزی و نپال که عموما توسط زنان قبیله های عشایر و کوچرو بافته ...
ادامه متن »
جولای 26, 2019
521 بازدید
مفهوم برند را باید در بازاریابی محصول ردیابی کرد جایی که نقش مدیریت برند و برند سازی در آغاز برای خلق تفاوت و ترجیح برای یک کالا/ خدمت در ذهن مشتریان بوده است [۱۵]. شرکتهایی که از استراتژی برندسازی استفاده می کنند، تلاش میکنند تا جنبه های مختلف برند را مدیریت کنند و آن را به استراتژی کسب و کار خود گره بزنند. در این شرکتها در واقع برند، مرجعی استراتژیک است که با جستجوی راهی در بین توانمندی های شرکت و محیط خارجی کسب و کار آن را گسترش می دهد [۱۵] بسیاری از مدیران تمام تلاش بازاریابی خود را ...
ادامه متن »