برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

https://www.instagram.com/p/BQlfDlmhSHl/?taken-by=khooyeh.ir

 

آکادمی مذاکره ایران,
چند تعریف ساده :

مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند.

پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ، درخواست های نهایی و تکمیلی خود را اعلام و مکتوب نمایند.طول مدت پیش قرارداد یعنی دوره ای که طرفین سعی می کنند با حفظ شرایط موجود به سمت هدف نهایی خود یعنی بستن قرارداد پیش بروند ،بسته به شرایط دو طرف و عرفی است ، اما جالب است بدانید که همیشه دوره پیش قراردادی یا جلسات مربوط به آن با بستن قرارداد نهایی خاتمه پیدا نمی کند و بسیار پیش آمده است که طرفین حتی پس از توافقات اولیه در دوره پیش قراردادی از بسیاری از توافقات خود سرباز زده اند و هرگز قرارداد نهایی منعقد نشد.
کانال تلگرام آکادمی مذاکره ایران
https://telegram.me/negotiationacademy

صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
instagram.com/negotiation_academy

آکادمی مذاکره ایران, [۱۴.۰۱.۱۸ ۱۰:۱۹] اصول و فنون مذاکرات در قراردادها:
مذاکره قراردادی در سه مرحله باید بررسی شود
۱- مذاکره پیش از قرارداد
۲- مذاکره حین قرارداد
۳- مذاکره پس از قرارداد
به طور معمول در مرحله پیش قرارداد طرفین شرایط قراردادی را بررسی و درباره این شرایط و آثار به گفتگو می نشینند که گاهی با توافقات اولیه همراه است و گاه ممکن است اصلا به قرارداد نهایی منجر نشود.ممکن است یکی از طرفین با اعتماد بر پیشنهاد طرف مقابل وسایل و مقدمات اجرای تعهدات ناشی از قرارداد را فراهم سازد.
کانال تلگرام آکادمی مذاکره ایران
https://telegram.me/negotiationacademy

صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
instagram.com/negotiation_academy

آکادمی مذاکره ایران, [۱۴.۰۱.۱۸ ۱۰:۱۹] مذاکرات پیش قراردادی چیست؟
مذاکرات پیش قراردادی، روندی که جهت حصول توافق جریان می یابد که گاه دارای ماهیت حقوقی و به تبع آن دارای آثار حقوقی است.

از نظر عده ای از حقوقدانان وعده بستن قرارداد ، هرچند از ناحیه یکی از دو طرف عقد باشد، خود نوعی قرارداد است و آثار آن و التزام به وعده پس از قبول مخاطب بوجود می آید.
عده ای از حقوقدانان پیش قرارداد یا وعده قرارداد را از نظر حقوقی نوعی ایجاب و قبول تحلیل می کنند( منظور از ایجاب :«پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است، برای انعقاد هر قراردادی لازم است در ابتدا طرفین آن قرارداد، قصد و ارادهٔ ایجاد قرارداد را داشته باشند و اینکه قصد و اراده، آنها به صورتی (شفاهی-مکتوب-اشاره)بیان شود تا معلوم گردد که شخص، قصد انعقاد معامله یا قرارداد را دارد یا خیر.)
چیزی که نشانگر قصد و ارادهٔ طرفین قرارداد است ایجاب و قبول نامیده شده و هر قراردادی با ایجاب و قبول منعقد می‎شود.
کانال تلگرام آکادمی مذاکره ایران
https://telegram.me/negotiationacademy

صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
instagram.com/negotiation_academy

آکادمی مذاکره ایران, [۲۲.۰۱.۱۸ ۱۶:۰۲] برای موفقیت در مذاکره و فن بیان تمرین کنید.
یک قهرمان دویِ سرعت المپیک، قبل از اینکه سعی کند رکورد دنیا را جا به جا کند، حداقل ۳ ساعت را صرف گرم کردن تمام اعضای بدنش می کند. راستش را بخواهید من به جایی رسیده ام که قبل از پیاده روی حتما باید بدنم را گرم کنم، وگرنه عضلات پشت پایم به شدت درد می گیرند.

داشتن آمادگی یک ضرورت است. برای تقویت قدرت بیان تان هر روز صبح را با گرم کردن صدای تان شروع کنید. عضلات صورت تان را بکشید. برنامه های تان را به ترتیب اجرا کنید. یکی از تمرین‌هایی که برای گرم کردن تارهای صوتی می توانید انجام دهید ارتعاش لب‌ها با عبور هوا از بین آنهاست (برای آشنایی با این تمرین ویدئوهای Lip Roll را در اینترنت جستجو کنید.) ماهیچه‌های گردن تان را شُل کنید. تمرین های تنفسی تان را انجام دهید. حتی اگر زمانی برای گرم کردن صدای تان صرف نمی کنید، هر روز صبح ۵ دقیقه را به آماده کردن صدای‌تان اختصاص دهید. این تکنیک برای صدای تان به‌طور شگفت انگیزی خوب و برای سلامتی‌تان مفید است. اگر هنوز فکر می کنید این ترفند احمقانه است، توجه داشته باشید «سلین دیون» که سال‌ها در زمینه ی خوانندگی تجربه دارد و در کارش بسیار موفق است هنوز هم، هر روز صبح را با این تمرین های پایه‌ای آغاز می کند.
کانال تلگرام آکادمی مذاکره ایران
https://telegram.me/negotiationacademy

صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
instagram.com/negotiation_academy

آکادمی مذاکره ایران, [۲۴.۰۱.۱۸ ۱۳:۴۸] 🔴آموزش در محل توسط گروه تخصصی gmas.ir

ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: “کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزایی دارد”

گروه تخصصی gmas.ir با ارایه خدمات مشاوره و آموزش در حوزه های:
🔷بازاریابی و فروش
🔶 مشتری مداری
🔷 خلاقیت و تریز
🔶 تبلیغات
🔷چیدمان و مدیریت فروشگاه
🔶 اصول قیمت گذاری و وصول مطالبات
🔷اصول و فنون مذاکره
🔶 برند
آموزش در محل را به شما گرامیان پیشنهاد و ارائه می کند. این روش آموزشی مزایای بسیاری دارد از جمله🔻

✅ هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی gmas.ir با توجه به شرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند.
✅ مشکلات سازمان و محیط کاری شما از نزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورت راهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.
✅ یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیرد.
✅ فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حق اعمال نظر بیشتری دارند.
✅ آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس و فشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد.

✅ آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.

بنابراین آموزش در محیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی gmas.ir است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبان گرانقدر ارایه دهد.
📱۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
📱۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
☎️۰۲۱۲۶ ۷۱۱۲۷۱
t.me/negotiationacademy

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر ...