افزایش تقاضا تلاشی برای افزایش قیمت و تقویت برند است. الماس را در نظر بگیرید که از کربن به وجود آمده و بسیار کوچک است اما هر فردی علاقه به این جسم کوچک و فریبنده دارد و صرفنظر از قیمت بالا، تقاضای برای آن بسیار زیاد است. یکی از دلایل ارزشمندی الماس، محدود بدون منابع و تامین کنندگان آن است. الماس خیلی هم کمیاب نیست اما به اندازهای هم نیست که در سوپر مارکت فروخته شود. شرکتهای تامین کننده الماس با نگهداشتن الماس و تزریق تدریجی این سنگهای قیمتی ، بازار را تشنه خرید الماس نگهداشته و عرضه را زیر ...
ادامه متن »فروش حرفه ای
بخش دوم ۵٫ بهطور منظم و صادقانه، نتایج بهدست آمده را اندازه گیری کنید. معمولا فروشندگان معمولی، تحمل حقایق را ندارند. آنها از اینکه نتایج عملکرد کاری ماه گذشته خود را مرور کنند به شدت طفره میروند، مگر آنکه در آن ماه عملکرد فروش خوبی داشته باشند! اما فروشندگان فوق حرفهای به خوبی میدانند که راز موفقیت فروش در مرور اعداد –چه خوب و چه بد-است، چرا که اعداد همیشه چیزی برای یادگیری در درون خود دارند. فروش شما صعودی است؟ این خیلی خوب است. اکنون باید کاری کنید که این عملکرد را حفظ کنید و آن را توسعه دهید. ...
ادامه متن »روش های متقاعد سازی مشتری
خیلی ها سوال می پرسند که چطور بفروشیم !؟ به چه کسی بفروشیم ؟ با چه تکنیکی باید این کار را انجام دهیم ؟ چطور این فرآیند را آموزش دهیم !؟ پاسخ سوال سادست. باید دانش فروش و متقاعد کردن مشتری را فرا بگیریم. بزرگترین معلم برای فروش بهتر و بیشتر تجربه کردن است. اما نقش مربی در این فضا به عنوان کسی که بتواند این فرآیند را چک کرده، مورد ارزیابی قرار داده و نتایج آن را با الگوهای اصلی مطابقت دهد بی شک بسیار تاثیرگزار و حیاتی خواهد بود. مدل A.I.D.A چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایهای ...
ادامه متن »انواع بازاریابی
هر وقت شواهدی خواستید مبنی بر این که ” مارکتینگ ” تا چه حد گسترده و تفصیلی است، سعی کنید فهرستی از انواع مارکتینگ موجود تهیه کنید. تهیه ی فهرستی از انواع مارکتینگ در آغاز به اندازهی کافی سهل به نظر می رسد، مثل مارکتینگ جستجوی اینترنتی (سرچ مارکتینگ)، مارکتینگ ایمیلی ،مارکتینگ محصول ، مارکتینگ ویروسی – ولی چیز دیگری که باید بدانید این است که بیش از ۱۰۰ اصطلاح در این زمینه وجود دارد! من به فهرستی ازانواع مارکتینگ شامل ۱۳۱ مارکتینگ مختلف دست یافتم گفتوگوی من با دوستم مارک کپیج، الهامبخش این تصمیم بود که فهرستی از انواع مارکتینگ را گردآوری کنم. برای اینکه فهرست انواع مارکتینگ تا حدودی قابل مدیریت ...
ادامه متن »بزرگترین اشتباه های فروش
تاد دانکن بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش و مهارت های زندگی است. وی بیست و سه سال گذشته را به تحقیق در مورد زندگی و جنبه های کاری افراد موفق پرداخته است. کتاب های پر فروش و سمینارهای تاد دانکن روی میلیون ها تن تاثیر گذاشته است. کتاب بر هم زدن معامله ی فروش (KILLING THE SALE)تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. بزرگترین اشتباه های فروش در حرفه ی فروش فرصت های بسیاری وجود دارد. از ۸۰ ...
ادامه متن »تفاوت بازاریابی و فروش
بسیاری از نظریهپردازان بزرگ دنیای مدیریت و کسبوکار بر این اعتقادند که بازاریابی و فروش نه مترادف و نه مکمل هم هستند و در برخی موارد میتوان یکی از آنها را مخالف دیگری درنظر گرفت. بیتردید اگر بازاریابی بهخوبی انجام شود، فروش به معنای واقعی کلمه غیرضروری خواهد شد. در واقع فروش محصولات تولید شده زمانی ضرورت پیدا میکند که برای محصولات تولید شده مشتری مشخصی وجود ندارد و شرکت مجبور است برای درآمدزایی و بازگشت سرمایهاش به دنبال مشتری و خریدار محصولات تولیدیاش بگردد. درحالیکه بازاریابی درست و موفق میتواند شرکت را از فروش بی نیاز کرده و ...
ادامه متن »استراتژیهای موضع یابی محصول
استراتژیهای موضعیابی محصول توجه به نیاز مصرف کننده و سود مورد نظر آن: یکی از مهمترین شیوهها برای موضعیابی محصول توجه به نیاز مصرفکنندگان و سودی که مورد انتظار است، میباشد. به عنوان مثال: شرکت کیوان با توجه به شناختی که از خانوادههای ایرانی پیدا نمود محصولی به نام برشتوک در بازار عرضه کرد که جایگزینی برای نانهای سنتی گردید. توجه به ویژگی ظاهری محصول: وقتی محصول ویژگی ظاهری دارد که میتواند از آن به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده نمود که نسبت به آن برنامهریزی خواهیم داشت. مثل: شرکتهای خودروسازی تویوتا، هیوندا. توجه به کاربرد: مدیران بازاریابی میتوانند از ...
ادامه متن »عوامل موثر در خرید خریدار
عوامل مؤثر بر تصمیمگیری خرید: (چه چیزهایی در خرید تأثیر میگذارد) عوامل اجتماعی و فرهنگی؛ ۲٫ عوامل موقعیتی؛ ۳٫ عوامل روانی و فردی؛ ۴٫ عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی (۴p) عوامل اجتماعی و فرهنگی: افکار، اعمال و باورها عمدتاً تحت تأثیر عوامل و نیروهای فرهنگی و اجتماعی قرار میگیرند که تعدادی از این عوامل عبارتند از: الف) تأثیرات فرهنگی: فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیدهای از باورها و روشها که از یک نسل به نسل بعدی منتقل میشود که تعیینکننده رفتار افراد میباشد. نکته: فرهنگ ممکن است در طول زمان تغییر کند. ب) تأثیر طبقه اجتماعی: منظور از طبقه اجتماعی ...
ادامه متن »روابط خریدار – فروشنده
روابط خریدار – فروشنده . تعامل بین خریدار و نماینده فروش مهم ترین بخش روابط خریدار – فروشنده عبارت از تعامل بین نماینده سازمان خریدار و نماینده ای از سازمان فروشنده است. زمانی که خریدار و نماینده فروش با یکدیگر ملاقات می کنند، ماهیت تعامل بین آنان به نقش، رفتار و ادراک آنان بستگی خواهد داشت. ادراک خریدار نسبت به نماینده فروش دو ادراک کلی نسبت به نمایندگان فروش وجود دارد. ادراک اول در موردنمایندگی های فروش که نوعی دیدگاه عمومی است، آنها را به عنوان حراف، حرف گوش کن، کنترل و بررسی کننده مسئله با مهارت، رقابتی، ...
ادامه متن »روش های افزایش فروش pdf
کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق .
ادامه متن »