چرا مشتری ها شما را ترک میکنند: – ۳ درصد محل زندگی خود را عوض میکنند – ۵ درصد دوستی های دیگری ایجاد میکنند – ۹ درصد به دلایل رقابتی ما را ترک میکنند – ۱۴ درصد به دلیل عدم رضایت از محصول، دیگر محصول ما را نمیخرند – ۶۸ درصد به دلیل بیتفاوتی و برخورد بد فروشندگان و کارمندان از کتاب هنر فروشندگی پرومودو باترا
ادامه متن »راه هایی ساده برای نفوذ در قلب مشتری
راه هایی ساده برای نفوذ در قلب مشتری رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد. مسئلۀ اصلی که می بایست بر روی آن تمرکز کنیم، این است: «چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟ به طوری که بتوانیم به نتایج مورد دلخواه دست یابیم» و اصول مشتری مداری کدام است؟ در زیر نکات مهمی را برای شما آورده ایم: ۱-در سلام کردن پیشقدم باشید و جواب سلام را هم به گرمی بدهید. آیا برای ...
ادامه متن »استقرار مهندسی فروش
استقرار مهندسی فروش استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور ...
ادامه متن »عادت های مدیران موفق
عادت های مدیران موفق موفقیت و ثروت شانسی به دست نمیآیند. افرادی که موفق و ثروتمند شدهاند عادتهایی را در خود پرورش دادهاند که آنها را به افرادی بهرهور و مؤثر تبدیل کردهاند. برای اینکه بتوانیم از این افراد الگوبرداری آگاهانه کنیم، لازم است ما نیز روی این عادتها متمرکز شویم و آنها را جایگزین عادتهای بد کنیم: ۱⃣ سحرخیز باشیم. تحقیقات نشان میدهد که ۴۴ درصد از مدیران ثروتمند جهان سه ساعت قبل از اینکه ساعت کاریشان شروع شود، بیدار میشوند. همین عمل خیلی ساده باعث میشود که حداقل یک ساعت مفید به روز این افراد اضافه شود. تصور ...
ادامه متن »استراتژی بیسبال
استراتژی بیسبال رقابت کردن به معنای تلاش برای پیش افتادن از رقبا در حین رقابت است، اما این موضوع در مورد بیسبال فراتر از این معناست؛ این بازی تماما در مورد پیشرفت و تلاش مداوم و ایجاد یک فاصله قابل توجه میان شما و نزدیکترین رقبای شماست. این موضوع در مقاله استراتژیهای بیسبال که در دانشگاه هاروارد منتشر شده بررسی شده است. ایده سخت و محکم بازی کردن محکوم به شکست است، این جمله امروزه به وفور شنیده میشود. بازی بیسبال ذاتا یک بازی بدبینانه، فاقد هرگونه جذابیت و ارزش بوده و پشت پرده شکستهای اساسی Enron و دیگران است. ...
ادامه متن »۸ نکته برای ارتباط موثر
۸ نکته برای ارتباط موثر آیا میخواهید مردم به حرف شما گوش دهند؟ این موضوع فقط به عنوانهایی که مطرح میکنید بستگی ندارد بلکه به نحوه بیان کردن شما نیز بستگی دارد. به نظر شما چگونه میتوان طرف مقابل را ترغیب کرد به حرف شما گوش دهد؟ ۸-نکته-برای-اینکه-بهتر-ارتباط-برقرار-کنید برخی انسانها استعداد خاصی در صحبت کردن دارند، آنها میتوانند سر صحبت را بهخوبی باز کنند و تا پایان مذاکره بهخوبی با شما صحبت کنند. برای این افراد خیلی فرقی نمیکند آنها در خیابان باشند یا کافیشاپ یا… و همچنین تفاوت زیادی ندارد که طرف مقابلشان مدیر باشد یا مشتری یا یک ...
ادامه متن »روانشناسی فروش و بازاریابی
دوره آموزشی روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و مخاطبان فروش و بازاریابی نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی اصول روانشناسی فروش و بازاریابی عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی انتقال پیام ها و انواع پیام ...
ادامه متن »چگونه یک فرد خلاق استخدام کنیم:
چگونه یک فرد خلاق استخدام کنیم: مقدمه: خلاقیت ریشه نوآوری است. اما چگونه میتوانید افراد خلاق مناسبی را برای شرکت خود پیدا کنید هر شرکتی خواهان به کارگیری نوآوری به هر شیوهای است و نوآوری از خلاقیت نشات میگیرد. اما خلاقیت از کجا ناشی میشود؟ گاهی اوقات پیدا کردن فردی خلاق برای شرکتتان مثل این است که به دنبال ویژگیهای هنرمندانه میگردید. افراد خلاق اغلب آدمهای متفاوتی هستند: کمتر نگران میزان سود هستند، کمتر با دنیای مدیران تجاری و سود خالص شرکتها مرتبطاند و در به کارگیری انبوهی از ایدههای بزرگ و طرحهای عالی استادند. خواه شما در پی استخدام ...
ادامه متن »پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز:
پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز: به این پرسش خوب فکر کنید: از نظر مشتری تفاوت شما و رقیب تان دقیقا در چیست؟ این پرسش اساسی ترین دغدغه هر مشتری است و پاسخش همان نقطه تمایز شما از رقبای تان است. هر چه تصویر بهتری از خودتان در اذهان عمومی به وجود آورده باشید احتمال ثروت و سود بیشترتان خیلی بیشتر می شود. حضور برنامه ریزی شده و به جای رسانه های اجتماعی باعث می شود خدمات رسانی های تان به ثمر بنشینند و به شما این اجازه را می دهد که با مشتری هایتان در ارتباط ...
ادامه متن »اتخاذ استراتژی های درست
پیشی گرفتن از رقبا استراتژی نیست اولین آتش رگبار در ماجرایی به نام جنگ تخت خواب هتل ها شناخته می شود، در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. پس از یکسال آزمایش بر روی تشک ها، بالش ها، پارچه های روتختی و سرمایه گذاری بالغ بر ده ها میلیون دلار برای انجام این کار، گروه هتلهای وستین اولین تختخواب دارای نشان تجاری در صنعت، به نام هونلی بد با طراحی سفارشی، را معرفی کرد. یکی از مدیران اجرایی وستین اظهار داشت که “می خواستیم از رقبای خود متمایز باشیم”. همانطور که قابل حدس است، طولی نکشید که رقبا واکنش نشان دادند، آن ...
ادامه متن »