مدیریت کارکنان و کارمندان

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم سازی مدیریت سیستمی

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم های مدیریتی، سیستم سازی ،سیستم های کنترل کیفیت ایزو ،سیستم های ضد خطاسازی ،سیستم سازی کسب و کار ،سیستم سازی مدیران

مهندس علی خویه مشاور و مدرس سیستم های مدیریتی، سیستم سازی ،سیستم های کنترل کیفیت ایزو ،سیستم های ضد خطاسازی ،سیستم سازی کسب و کار ،سیستم سازی مدیران سیستم سازی system management by Ali Khooyeh سیستم سازی system management by Ali Khooyeh علی خویه ۵ ساعت قبل تفکر سیستمی, سیستم سازی کسب و کار, کار سیستمی, مدرس سیستم سازی, مدیریت سیستمی, مشاور سیستمی نوشتن دیدگاه ۶ نمایش علی خویه مشاور و مدرس سیستم سازی مدیریت سیستم سازی مشاور و مدرس ایزو کاربردی کارگاه آموزشی سیستم سازی کسب و کار ، مدیریت سیستمی و سیستم سازی شرکت ها، اجرای تفکر سیستمی ...

ادامه متن »

۳۰ نکته طلایی مدیریتی

نکات طلایی در مدیریت

۳۰ نکته طلایی مدیریتی ۱- در انجام کارها روی شیوه ای خاص تاکید نکنید. شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند. ۲- توجه داشته باشید دانش و تجربه، هیچ کدام به تنهایی راه گشا نیستند، مثل اکسیژن و هیدروژن که از ترکیب معینی از آنها هوای تنفس ما تامین می شود، می توان با آمیختن دانش و تجربه، راهکارهای حیاتی و استثنایی خلق کرد. ۳- از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید. ۴- به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارآیی کارمندان موثر است. ۵- با ...

ادامه متن »

نکات مهم در مدیریت

آیا تاکنون به‌عنوان یک مدیر از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از کارکنانتان در محل کار حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارند و برخی دیگر به هیچ عنوان به چشم نمی‌آیند و از اثرگذاری اندکی برخوردارند؟ پاسخ این سوال در تفاوت کارکنان از حیث برخورداری از مهارت‌های فردی و گروهی نهفته است. اگر به فرهنگ لغات مراجعه کنید در می‌یابید که برای مهارت‌های افراد این تعریف ارائه شده است: «مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌ها که افراد را قادر می‌سازد با دیگران تعامل داشته باشند، ایده‌هایشان را با هم در میان بگذارند، تعارضات را حل و فصل کنند و در نهایت به ...

ادامه متن »

شناسایی و حل مشکلات سازمانی

  هفت تمرین برای یادگیری تغییر چارچوب مشکلات سازمانی شرکت شما در حل مشکلات چقدر خوب عمل می‏کند؟ مدیران تعدادی از شرکت‌هایی که اخیرا عملکرد آنها را بررسی کرده‏ام، در این موضوع بسیار خوب بوده‏اند و چیزی که من فهمیدم این است که آنها مشکلات را حل نمی‏کنند، بلکه آنها را کشف می‏کنند. نتایج نظرسنجی‏ از ۱۰۶ مدیر ارشد که شامل ۹۱شرکت خصوصی و دولتی در ۱۷ کشور مختلف می‏شد، نشان داد ۸۵ درصد آنها کاملا موافق بودند که سازمانشان در تشخیص مشکلات بد عمل می‏کند و ۸۷ درصد نیز موافق بودند که این تشخیص اشتباه هزینه‏های قابل توجهی برای ...

ادامه متن »

هوش سازمانی

}هوش سازمانی (هوش چندگانه ،هوش معنوی،هوش هیجانی،هوش فرهنگی ،هوش مصنوعی) } هوش سازمانی }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها }فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها یک فرآیند پویا و تعاملی است. این فرآیند با یک سوال شروع می‌گردد و پاسخ‌های سئوالات در یک حلقه تکرار فراهم می‌شود. این پاسخ‌ها امکان تصمیم‌گیری برای مدیران را فراهم می‌کند. }مرحله برنامه ریزی و هدایت }مرحله اخذ اطلاعات از پایگاه اطلاعاتی }پردازش اطلاعات }آنالیز و تولید اطلاعات }جمع بندی }نتیجه گیری: }در شرایط فعلی در پاسخ به نیاز مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، ضرورت ایجاد یک پلات‌فرم هوش سازمانی وجود دارد. این سازمان‌ها و شرکت‌ها ...

ادامه متن »

افزایش بازدهی کارمندان و کارکنان شرکت

اگر مدیر یک موسسه هستید و تصمیم دارید برنامه درستی در مورد شرح وظایف و میزان بازدهی ترسیم کنید و یا اگر قرار است به عنوان کارمند در یک شرکت مشغول به کار شوید، لازم است بدانید برای انجام بهتر امور علاوه بر تخصص و سابقه کاری، نیاز است که بین حجم وظایف و ساعات کار نیز تناسبی برقرار باشد. تحقیقات نشان داده است افرادی که کار سنگین انجام می دهند یا ساعات کاری طولانی مدتی دارند، علاوه بر درگیری های ذهنی دچار اختلالات و کمبود خواب و در نتیجه کم کاری در شغلشان در بلندمدت می شوند. در واقع ...

ادامه متن »

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی     استراتژی منابع انسانی تفاوت عمده : مدیریت استراتژیک منابع انسانی: مدیریت منابع انسانی استراتژیک را می توان به عنوان رویکردی عمومی به مدیریت استراتژیک منابع انسانی در نظر گرفت که هدف آن ، هدایت سازمان در مسیری است که در آینده برای خود در نظر دارد . آنچه از این فرایند به دست می آید ، مجموعه ای است از تصمیم هایی که در طی زمان گرفته می شوند و الگویی را تشکیل می دهند که سازمان برای مدیریت منابع انسانی اش پذیرفته است و حوزه هایی خاص را هم تعریف می کنند که ...

ادامه متن »

مهارت های مدیران حرفه ای

سال‌های زیادی است که از سوی مراکز آکادمیک کشور مهارت‌های مدیریت در ایران به شکل ثابت و دست نخورده‌ای تعریف می‌شود – آن هم به‌صورت کلی – و گویا قرار نیست به مصداق‌های عینی آن اشاره‌ای شود. در این تعریف سنتی، مهارت‌های مورد نیاز مدیران در سه گروه کلی فنی، انسانی و ادراکی به شکل کلان تعریف شده است؛ مهارت فنی شامل دانش و توانایی در انجام دادن وظایف و مسوولیت‌های خاص، مهارت انسانی در داشتن توانایی و قدرت تشخیص در زمینه ایجاد محیط تفاهم و همکاری و اداره افراد و مهارت ادراکی به توانایی درک پیچیدگی‌های کل سازمان و ...

ادامه متن »

اشتباهات مدیریتی خانم ها

مدیریت خانم ها | زنان تاجر و مدیر

بدون شک، زنان در مشاغل و مدیریت به اندازه مردان مهارت، هوش و قابلیت دارند. اما مدیریت کارکنان زن، به‌ویژه وقتی خود مالک کسب‌وکار زن باشد، گاهی اوقات نیازمند اتخاذ رویکردی متفاوت از کارمندان مرد است. برای من، موفقیت در ایجاد فضایی سرشار از احترام متقابل، دلواپسی، انطعاف‌پذیری و فرصت‌ها هیچ‌گاه کار آسانی نبوده است. در طول سال‌هایی که کارمندان زن را در تیمم مدیریت کرده‌ام، همواره مجبور بوده‌ام سبک مدیریتی خود را با آنها سازگار کنم. اعتراف می‌کنم در این مسیر اشتباهاتی داشته‌ام. همچنین شاهد بوده‌ام که دیگر صاحبان کسب‌وکار زن نیز خطاهایی مرتکب شده‌اند. با بررسی همه این ...

ادامه متن »