برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
145183360

اقتصاد اشتراکی

اقتصاد اشتراکی راهی برای کاهش هزینه
نویسنده: Melissa Thompson/ مترجم: شهلا زمانی
کار گروهی
پس از راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار کوچک، برای رونق دادن به آن کارهای زیادی باید انجام شود که معمولا اختصاص بودجه‌های کلان یکی از آنها نیست. کسب‌و‌کارهای کوچک باید به‌طور مستمر در جست‌وجوی راه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در بودجه عملیاتی و هزینه‌ها باشند که سبب کاهش سوددهی نشود. امروزه یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های مرتبط با کسب‌و‌کار، استفاده از «اقتصاد اشتراکی» است. محیط‌های کاری مملو از کارمندان نسل جدید شده و شرکت‌ها در حال تغییر روش کاری خود هستند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگ به جای اینکه اتاق‌های کوچک در دفاتر خود را سال‌ها با یک کارمند پر کنند، کارمندان دلسوزتر و مشارکتی را استخدام می‌کنند که در مقایسه با همکاران قدیمی‌تر خود تعهدات کمتری در دنیای کسب‌وکار دارند.

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

بازاریابی بین الملل

استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

—نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی —استراتژی طرحی از عملیات ...