برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بازاریابی مسکن و ساختمان

در محیط های پرتلاطم امروز و با رقابتی شدن بازار، سازمان هایی در عرصه رقابت موفق خواهند بود که در برآورده کردن نیاز ها و خواسته های مشتریان گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. مشتریان کلید رشد و سودآوری سازمان ها هستند و رابطه رضایت آنان با کیفیت خدمات دریافتی به وسیله کرونین و تیلور در سال ۱۹۹۱ بررسی و ثابت شده است. پس حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بالقوه در سایه ارائه کالا و خدمات با کیفیت محقق میشود .برای آنکه بتوان با توجه به نیاز بازار، مشتری و رفتار مصرف کننده استراتژی مناسبی را برای رسیدن به بازار هدف املاک ، اعم از مسکونی، تجاری و اداری تدوین کرد، نیاز به پژوهش هایی است تا بوسیله آن یک سیستم اجرایی و برنامه ریزی شده در اختیار واحد فروش قرار داده شود تا به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

در این بین توجه به شرایط بازار و شناخت زوایای مختلف آن از اهمیت خاصی برخوردار است، مخصوصا که در بازار رقابتی باید همیشه یک قدم جلوتر از رقبا گام برداشت، لذا استفاده از مطالعات بازار امری حیاطی برای شرکت ها محسوب می شود.

فیلیپ کاتلر بیان میکند بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و اجرای مفاهیم، قیمت گذاری، ترفیع و توزیع ایده ها، کالاها و خدمات، به منظور انجام مبادلاتی است که اهداف فردی و سازمانی را برآورده میکند.ما نیز به فرآیند بازاریابی نگاهی برد-برد خواهیم داشت در این پژوهش با تکیه بر تجربیات خبرگان امر در رابطه با فروش املاک اداری و تجاری آنچه برای مشتریان مهم تلقی می شود شناسایی و این عوامل که موجب خرید از محصول یا شرکت خاصی میشود مورد بررسی قرار میگیرد تا بر پایه تأثیرات و تأثرات آنها بتوان برنامه ی جامعی را در امر فروش و بازاریابی کالاهای ساختمانی ) واحدهای اداری تجاری (تدوین و اجرا نمود.این عوامل و شاخص ها بر گرفته از آمیخته بازاریابی میباشند.

آمیخته بازاریابی شامل چهار عنصر است که برای ایجاد پاسخ های مطلوب از سوی مصرف کنندگان و بازارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.طبق نظر کاتلر این چهار عامل عبارتند از محصول؛ قیمت؛ مکان؛توزیع و ترفیع .سیر تکاملی مفهوم بازاریابی بیان کننده دوره ها و درک های متفاوتی از این مفهوم است در ابتدا گرایش به تولید محصول مطرح گردید و پس از گرایش به فروش و در ادامه گرایش به مشتری ) که منجر به مقبولیت گسترده فلسفه بازاریابی شد (و نهایتا امروزه بسیاری از شرکتها به سوی گرایش عصر جدید حرکت کرده اند که نه تنها به کیفیت متعهد است بلکه به منافع اقتصادی و اجتماعی نیز توجه می کند .در پی این مفاهیم ما با توجه به عناصر آمیخته بازاریابی و مطالعات کتابخانه ای و نظرات خبرگان امر در زمینه بازاریابی املاک اداری و تجاری دست به ساخت شاخص هایی که از نظر خریداران مهم تلقی میشود زدیم و در نهایت به بررسی روابط درونی این شاخص ها در جهت اولویت بندی و استفاده در برنامه استراتژیک فروش و بازاریابی شرکت های انبوه ساز پرداختیم .

 

 

شایان ذکر است که برای بازاریاب ها، نظارت مستمر بر روندهایی که رفتار خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهند، به منظور  تنظیم استراتژی های آنها و پیشی گرفتن از رقبا لازم است .روندهایی که درون یک جامعه ظهور میکنند، با آن جامعه و با پدیده های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در آن بازار مرتبط و سازگارند .ما در این پژوهش به دنبال بیان ضرورت آگاهی مدیران، سیاستگزاران ذیربط در فضای کسب و کار ایران ، نسبت به نقش و اهمیت عوامل مؤثر بر فرآیندهای فروش هستیم ؛زیرا داشتن درک صحیح از رفتار خریداران به سازندگان برای ایجاد ساختمان های جدید و مطابق با نیاز و خواسته خریداران و ایجاد رضایت در آنها و در نتیجه حفظ و افزایش سهم بازار از طریق جلب مشتریان جدیدکمک خواهد کرد.

بازاریابی ملک، مستغلات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری، برج ها

 

 

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار

کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی  پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا

با مدیریت مهندس علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،

مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و …در داخل و خارج از کشور، مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات، مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان، مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با 19 سال تجربه اجرایی موفق حرفه ای

مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

کارگاه آموزشی مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات همراه با بازدید ...