برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی
بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

نکات مهم در فروش لوازم خانگی

سبک تصمیم گیری مشتریان و مراحل خرید لوازم خانگی

 

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا

حساسیت نسبت به نام تجاری کالا

حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن .

لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی .

حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل .

تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی .

سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان .

عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری .

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

افزایش فروش لوازم خانگی

عوامل موثر در وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی سبک تصمیم گیری ...