برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

۴ ویژگی موفق ترین فروشندگان دنیا

یک فروشنده اگر چهار ویژگی زیر را داشته باشد شرایط موفقیت گام به گام را داراست:

١- از محصولی که می فروشد اطلاع کامل داشته باشد

٢- در پیگیری از مشتریان،  نظم و اخلاق داشته باشد

٣- صداقت داشته باشد

۴-خود به محصولی که می فروشد باور داشته باشد

به گزارش ویرگول اما با داشتن این ویژگی ها،  یک ویژگی وجود دارد که سرعت موفقیت فروشنده را چندین برابر می کند.

آخرین فوت کوزه گری این است که بدانیم با هر مشتری باید براساس طرز تفکر و ویژگی های رفتاری اش مذاکره کنیم،  نه اینکه در گفت وگو با همه مشتریان از عبارات یکسانی استفاده کنیم. فروشنده ای که این گونه عمل می کند،  فرقی با یک روبات یا پیام ضبط شده تلفنی ندارد.

اما رسیدن به این فوت، کار دشواری است و به سه عامل زیر نیاز دارد:

١- تجربه می خواهد، آن هم نه تجربه های تکراری،  بلکه تجربه های متفاوت که با کنار گذاشتن ترس از ورود به فضاهای جدید به دست آمده باشد.

٢-مطالعه می خواهد،  آن  هم مطالعه ای که در کار استفاده شده باشد و شما هم بتوانید استفاده کنید. مطالعه در مورد ویژگی های رفتاری،  بهترین گزینه است.

٣- ابزار مناسب می خواهد،  آن  هم ابزاری که همیشه و همه جا در اختیار شما باشد تا نیازی نداشته باشید که پرونده مشتریان را در ذهن یا جاهای پراکنده جمع کنید.

منبع: روزنامه ی فرصت امروز

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

۵۰ نکته ی مهم در فروش موفق و افزایش فروش

خلاصه: تولید بدون فروش یعنی آشغال ! کمی بی رحمانه است اما ...