برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
ملک مستغلات ساختمان، واحدهای مسکونی تجاری

بازاریابی مسکن

حرفه‌ای‌ها و آنهایی که هدف‌های بزرگ دارند می‌دانند که «تلاش برای معرفی بیشتر و بهتر» یک وظیفه دایمی و مهم برای پیشرفت است. این موضوع در بازار مسکن، مهم‌تر از بازارهای دیگر است؛ جایی که هزاران مشاور املاک برای جلب بیشتر نظر مشتریان با هم رقابت می‌کنند. با اینکه روش‌های امتحان شده‌ی بسیاری وجود دارد، در این مطلب به چند نکته‌ی دیگر اشاره کرده‌ایم که می‌تواند به شما در بازاریابی کمک کند؛ راه‌هایی که با هزینه و زمان کوتاه، به خوبی به همه نشان می‌دهد شما چه توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارید.

هر کدام از مشاوران املاک، بسته به شرایط مالی، اوضاع بازار و حوزه‌ای که در آن تخصص دارند، از ده‌ها ابزار برای معرفی بهتر خود استفاده می‌کنند؛ شرکت در محافل تخصصی، ارسال کارت، تبلیغات محیطی و … این چهار راه بازاریابی اما در این بازار، راه میان‌بری موفقیت بیشتر و هزینه کمتر است.

برای بازاریابی وقت بگذارید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای رسیدن به موفقیت، صرف وقت برای تبلیغ کارتان است. اگر یک استراتژی شفاف برای بازاریابی نداشته باشید و برای آن وقت نگذارید، هیچ چیزی دستتان را نمی‌گیرد.

بنابراین توصیه می‌کنیم حداقل یک روز در هفته را انتخاب کرده و چند ساعت را برای تنظیم، برنامه‌ریزی و به‌کارگیری استراتژی‌های بازاریابی جدید اختصاص دهید. دوشنبه‌ها چطور است؟ دوشنبه‌ها به شما امکان می‌دهد که برای هفته‌ی پیش رو برنامه‌ریزی کرده و روش‌های انجام کار و پیشرفت بیشتر را بررسی کنید.

اگر دستیاری دارید که در بازاریابی به شما کمک می‌کند، دوشنبه‌ها با هم ملاقات کنید و مطمئن شوید که هر دو در یک مرحله از کار هستید.

realstate

می‌خواهید به چه کسی برسید؟

قبل از ادامه مطلب، لطفا به این سوال مهم جواب دهید: آیا می‌دانید که قصد جذب چه نوع مشتری را دارید؟ اگر در پاسخ بگویید که هر کسی می‌تواند جزو مشتری‌های شما باشد، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. گرچه به نظر می‌رسد عالی است که آدم بتواند نظر هر نوع مشتری را به خود جلب کند، اما بهتر است بازاری را پیدا کنید که متناسب با توانایی‌های شما به عنوان یک مشاور املاک باشد. اینگونه می‌توانید توانایی‌هایتان را ارتقا دهید.

آیا تخصص‌تان در خصوص خریداران تازه‌کار است یا املاک لوکس؟  بهتر نیست به تلاش‌هایتان جهت بدهید؟

در فضای مجازی فعال باشید

اگر تاکنون وبسایت نداشته‌اید، زمان آن رسیده که فعالیت‌های اینترنتی خود را نیز آغاز کنید. داشتن یک وبسایت شخصی برای مشاوران املاک عالی است. وبسایت در واقع کارت ویزیت آنلاین شماست؛ جایی که مشتری‌های بالقوه‌تان می‌توانند قابلیت‌های شما را بررسی کنند. وبسایت یک ابزار عالی برای فروش است که بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و می‌توانید در نهایت مشتری‌ها را به وبسایت‌تان ارجاع دهید.

مطمئن شوید که محیط وبسایت‌تان صمیمی است. این یک اصل مهم در داشتن یک وبسایت موفق است.

از رسانه‌های اجتماعی بهره بگیرید

اگر بیزینس شما هنوز سوار قطار رسانه‌های اجتماعی نشده است، وقت آن رسیده که به ایستگاه قطار بروید. رسانه‌ی اجتماعی یک محیط بازاریابی رایگان است، پس چرا از آن استفاده نکنید؟ البته این رایگان بودن به این معنا نیست که دیگر به استراتژی احتیاج ندارید؛ اینجا هم یک کانال مارکتینگ است.

با استفاده هوشمندانه از رسانه‌های اجتماعی می‌توانید به سرعت بیزینس خود را به موفقیت نزدیک کنید. بررسی کنید که کدام رسانه‌ی اجتماعی با زمینه‌ی کاری شما متناسب است و همین امروز استراتژی‌تان را تعیین کنید!

منبع://atash.ca

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مهندسی فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

مهندسی فروش: در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در ...