تحقیق در باره بازار وحضور در نمایشگاه
الف)آیا کالای مورد نظر شانس در بازار هدف را داردیا خیر ؟
ب)آیا حقوق گمرکی که به کالا تعلق می گیرد در سطح نازلی است یا آنقدربالاست که امکان فروش کالارامنتفی می سازد
پ)هزینه حمل کالااز کشورتولیدکننده بازار که نمایشگاه در آن برگزار می شود چقدراست؟
ت)قیمت صادراتی کالادرچه سطحی بایدباشد تا امکان فروش آن وجود داشته باشد
ث)آیا کلای عرضه شده دقیقا همان کالایی است که مصرف کننده طالب آن است یا نیاز به تغییر ورصلاح دارد؟
ج)اگر کالامصرف محدودی داردیا ماده اولیه مورد نیاز یک یا چند صنعت خاص است آیا بهتر نیست که مستقیما با صاحبانصنایع یا مصرف کنندگان خاص کالاتماس گرفته شود واز شرکت در نمایشگاه صرف نظر شود ؟
چ)اگر در نتیجه شرکت درنمایشگاه سفارش انبوهی دریافت
کنید آیا در موقعیتی هستید که بتوانید به این سفارش پاسخ مثبت بدهید یا اینکه کالای شما به گونه ای است
که ساخت نمونه های متعدداز آن امکان پذیر نیست .
ح)آیا به تحلیل سود وزیان نمایشگاه پرداخته اید ؟اگردر نتیجه این تحلیل مشخص شود که هزینه های شما به مراتب بیشتر از سود احتمالی شماست شرکت در نمایشگاه برای شما نفعی خواهد داشت؟
برچسب گذاری شده با :بازاریابی در معدن، صنایع معدنی، ماشين آلات، تجهیزات و صنایع وابسته بازاریابی و فروش محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو نمايشگاه بين المللي معدن، صنایع معدنی، ماشين آلات، تجهیزات و صنایع وابسته نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات تهران نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون نمایشگاه بین المللی دام،طیور،فرآورده های لبنی و صنایع وابسته نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات وتجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته