مدیریت توزیع فیزیکی مدیریت توزیع فیزیکی درارتباط با اطمینان از تولید محصول در زمان ومکان مناسب است.که همان جنبه برجسته از مدیریت بازار یابی عمومی است.بیستر تجربیات بازاریابی از زمینه های نظامی الهام گرفته شده است.در زمان جنگ جهانی دوم و جنگ های کره وویتنام افسران پشتیبانی مدیریت توزیع فیزیکی رابصورت گسترده برای ارسال غذا اسلحه ودارو و… از کلیه نقاط جهان به نقاط جنگی بکار می برده اند.مهارت نظامی که بازاریابی برای استفاده در مدیریت توزیع فیزیکی بکار گرفت امروزه لجستیک نام دارد.در گذشته نگهداری موجودیهای زیاد کالا ومواد خام برای سازمانها امری متداول بود .امروزه بخش خصوصی وصنایع ...
ادامه متن »پخش و توزیع مویرگی کالا
توزیع مویرگی توزیع مویرگی همان گونه که از اسمش پیداست مانند رگها و مویرگهای فرعی شریان ها( در تمام نقاط بدن انتشاریافته و خون را به سطحیترین ، داخلی ترین و دورترین و اجزاء می رساند؛ یعنی خودروهای توزیعی در تمام خیابان های اصلی و فرعی،کوچه ی کوچک و بزرگ و… محصولات را ارسال و تحویل میدهند، بعضی مواقع این موضوع تا درب منازل یا محل کار هم توسعه می یابد مثلاً شرکت ایویان در اقدامی محصولات مشتریان خود را در فرانسه، پس از اخذ سفارش، محصول موردنظر را تحویل مشتری در محل درخواست شده میدهد و در صورت تمایل بعد از رؤیت ...
ادامه متن »راه اندازی شرکت پخش گرم و مویرگی
علی خویه …. در حال راه اندازی و استقرار یک شرکت پخش گرم و مویرگی.
ادامه متن »اصول و فنون مذاکره, اقناع مشتری , ویزیتوری حرفه ای.
دوره ی یک روزه اصول و فنون مذاکره. تکنیک های متقاعد سازی مشتری. تاکتیک های اقناع مشتری . اصول و فنون ویزیتوری حرفه ای. در شرکت پخش سایه سمن- پخش مویرگی مدرس: علی خویه مدرس دانشگاه، ۱۸ سال تجربه ی احرایی و آموزشی، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه های مدیریت، برندینگ،بازاریابی، فروش و…
ادامه متن »نیاز مدیران به درک ارزشهای فرهنگی نمایندگان فروش
مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد کارمندانی که محصولات نوآورانه را ارائه میدهند، مسوولیت خطیری به عهده دارند؛ اما این کارمندان میتوانند توسط مدیرانشان تشویق شوند و این تشویق انگیزههای آنها را برای رسیدن به موفقیت افزایش میدهد. مشاهده محصولات نوآورانه آنها در قفسه فروشگاهها، یک اولویت مهم و یک استراتژی کلیدی رشد برای بسیاری از شرکتها است. اما تجاری کردن این محصولات نوآورانه به هیچوجه آسان نیست. فروش محصولات ثابت آسان است؛ چرا که مصرفکنندگان با آنها آشنایی دارند و میتوانند نسبت به آنها اهمیت نسبی قائل شوند. اما گجتهای نوظهور یا ارائههای جدید از کالاها، میتوانند برای نمایندگان فروش پیچیده و ...
ادامه متن »کنفرانس توزیع و پخش مویرگی
کنفرانس توزیع و پخش مویرگی برج میلاد تهران سخنران علی خویه
ادامه متن »بزرگ ترین اشتباه های فروش
کتاب بر هم زدن معامله ی فروش ((KILLING THE SALE همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش : «تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش » در اصطلاح استفاده کردن از محرک های بیرونی است. نظیر: کتاب های موفقیت نوارها فیلم های ویدئویی سمینارها و محرک هایی از این قبیل تا انرژی بگیرید و اشتیاق خود را برای فروش حفظ کنید. بزرگ ترین ...
ادامه متن »دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک
سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...
ادامه متن »راه اندازی ساختار فروش مویرگی
پخش و توزیع کالا راه اندازی ساختار فروش مویرگی ارسال توسط : علی خویهدر پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی, شرکت های پخش مویرگی, کانال های بازاریابی,مقالات پخش مویرگی۶ روز قبل ۰ ۳۳ بازدید علی خویه اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن ...
ادامه متن »