تاکتیکهای قیمتگذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بستهبندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جداییناپذیر بازاریابیاند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کردهاند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژیهای جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیشبینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونههای مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایدههای جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چارهای ...
ادامه متن »برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...
ادامه متن »برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...
ادامه متن »مدرس مشاور پرسفر
خاطرات کاری : khooyeh.irفکر کنم این آخرین سفر کاری من برای امسال است. حسابی خسته ام ولی ظاهرا. اما در دلم شاد و پر انرژی چون از این که می توانم خدمتی به دیگران داشته باشم خوشحالم. البته از وقتی دوقلوها به زندگی من اضافه شده اند از سفرها و پرواز های کاری من کم شده ولی فکر کنم امسال بیش از هفتاد پرواز و بیش از پنجاه هزار کیلومتر سفر کاری داشته ام. همین که خداوند به ما عنایتی کرده که با تجربیات و دانش خود باعث پیشبرد اهداف افراد و شرکت ها باشیم خدا را شاکریم. به امید ...
ادامه متن »همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی
سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ
ادامه متن »ویژگی برندهای پیشرو
چگونه پویایی برندها را حفظ کنیم؟ تنها یک دهه پیش، بسیاری از تحلیلگران صنایع از دو روند تازه خبر داده و نسبت به قدرت برندهای کالاهای مصرفی هشدار دادند. تلفیق خرده فروشی؛ بهطور خاص در بازارهای عمدهای مانند آمریکا، کره، چین، ژاپن و آلمان در حال افزایش بود و همزمان، برچسبهای خصوصی۱، فضایی را روی قفسههای سوپرمارکتها به دست آوردند. این سهم پیوسته افزایش مییابد تا جایی که امروزه سهم برچسبهای اختصاصی در برخی بازارهای توسعه یافته تا ۳۰ درصد افزایش یافته است. اما، پیشبینیها درباره افول برندهای جهانی بسیار ابتدایی بوده است. در حقیقت، تحلیلهای شرکت مشاوره بین (Bain ...
ادامه متن »برندسازی در اینستاگرام
برندسازی در اینستاگرام وجود میلیون ها کاربر فعال در اینستاگرام آن را به دومین شبکه اجتماعی محبوب (بعد از فیس بوک) تبدیل ساخته است. در همین راستا استفاده از آن در راستای کسب وکار تصمیمی هوشمند محسوب می شود. با این حال در این رابطه تنها ایجاد یک صفحه ملاک نبوده و باید به طریق حرفه ای عمل کرد. اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند، با این حال میزان جذابیت شبکه مذکور به قدری بالا است که بسیاری از کارشناسان آن را محبوب ترین می دانند. درواقع در حال حاضر فیس بوک صرفا به علت قدمت طولانی تر ...
ادامه متن »کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ
دانلود کتاب Pdf عنوان: دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ حجم: ۱۷٫۷ مگابایت تعداد صفحات: ۴۰۰ صفحه توضیحات: کتاب جامع آموزش برندسازی و مدیریت برند فهرست مطالب معنا و مفهوم برند برند دقیقاً یعنی چی ؟ دوم: برند تنها در ذهنها است: بازاریابی MARKETING فروش SALE برندینگ BRANDING – بازاریابی MARKETING – فروش SALE – برندینگ BRANDING تفاوت برند و نشان تجاری مزیت و اهمیت برندسازی هویت برند برند و انواع آن انواع برند brand – برند فردی Personal Brand : ۲- برند محصول Product Brand : ۳- برند خدمات Service Brand : ۴- برند شرکتی Corporate Brand : ۵- برند سرمایهگذار Investor Brand : ۶- برند موسسه غیرانتفاعی Non Profit Brand ۷- برند عمومی Public Brand : ۸- برند فعال یا عملگرا Activist Brand : ۹- برند مکان Place Brand : ۱۰- برند کشور Nation Brand : چرا باید برندسازی کنیم؟ اصول برندینگ و روش های ...
ادامه متن »رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند
امروزه برخورداری از برند قوی از اولویتهای بسیاری از سازمانهاست، از این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی کردهاند. برند سازی میتواند در دو وجه داخلی و خارجی انجام شود. رویکرد برندسازی در خارج از سازمان موضوعی است که تا کنون مورد توجه محققان بیشماری بوده است و البته مشتریان را هدف قرار میدهد. از این رو شیوههای را برای این کار انتخاب میکنند که به طور مستقیم به مشتری مربوط میباشد از طرفی کارکنان از عوامل بسیار مؤثر در شکل گیری برند سازمان یعنی همان کارکنان بیان شده است نقش غیرقابل انکار کارکنان باعث شده تا نیروی ...
ادامه متن »پیشنهاداتی درجهت برندسازی داخلی
پیشنهاد می شود سازمان با ایجاد تیم قوی برندینگ همواره عملکرد برند را رصد کرده و بهبود ببخشد. سازمان همواره باید تصویر برند را در ذهن کارکنانش تداعی کرده و ارتباطات احساسی بین کارکنان و برند ایجاد کند. درگیر کردن منافع کارکنان خصوصا مدیران میانی با برند و محصول پیشنهادی موثر برای افزایش تعهد کارکنان نسبت به برند است. ایجاد رهبری برند به منظور کنترل و هدایت عملکرد برند برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت به منظور افزایش آگاهی از برند و تشخیص فرصت ها و تهدیدهایی که برند با آنها روبرو است. همتراز کردن ...
ادامه متن »