برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی بانک ها افزایش مشتریان بانک ها برندسازی بانک ها
بازاریابی بانک ها افزایش مشتریان بانک ها برندسازی بانک ها

تاثیر CRM و رضایتمندی مشتریان سیستم بانکی

مدیریت ارتباط با مشتری )CRM( به مفهوم وسیع و ساده به معنی اداره کردن تمامی ارتباطات و تعاملات مشتری با بانک است. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان، رضایتمندی آنان است که با توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی میتوان آن رابهدست آورد با گسترش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات و تاثیر پذیری فرآیندهای کاری به خصوص در سیستم بانکداری کشورهای در حال توسعه از جمله ایران و به موازات آن تغییر رویکرد استراتژیهای کسبوکار از محصول محوری به مشتری محوری و باز شدن فضای رقابتی جدید با مفاهیم واندیشههای نو، اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک استراتژی کسبوکار برای مدیریت روابط با مشتریان به منظور بهینه کردن ارزش و رضایتمندی بلند مدت مشتریان بیشاز پیش نهادینه شده است تحقیقات و بررسیهای انجام گرفته در این زمینه بر همبستگی مثبت تاثیر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی مشتریان سیستم بانکی و گسترش بازاریابی رابطه مند تاکید دارد و بر توجه سیاستگذاران سیستم بانکی به تشخیص نیازهای آتی مشتریان و حرکت در جهت ایجاد سرویسها و خدمات بر طرف کننده این نیازها تاکید می ورزد

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

۳ روش برای وفادارسازی مشتریان

۳ راه وفادارسازی مشتریان «این محصول به درد شما نمی خورد»؛ بسیاری ...