برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

نکات مهم در شرکت در نمایشگاه بین المللی

برای معرفی کالا های صادراتی به خریداران بالقوه  ابزارهای متعددی وجود داردکه نمایشگاه در بین آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است برسی های انجام شده توسط موسسات آماری در اروپا یعنی در قاره ای که تاریخچه برگذاری نمایشگاههای بازرگانی در آن به بیست قرن پیش برمی گردد،نشان داده است که هیچ یک از ابزارهای بازار یابی (تلویزیون ،روزنامه ومجله ،ارسال کاتالوگ ،اعزام هیئت های بازار یابی ،نصب تابلودر میادین وسالن های عمومی بدنه اتوبوسها ،مکاتبه مستقم با مشتریان احتمالی و…)
تاثیر نمایشگاه را برای بیننده ندارد .
موفقیت در یک نمایشگاه بدونه برنامه ریزی وتدارک وآمادگی  امکان پذیر نمی باشد .متاسفانه صادر کنندگان هنوز رموز موفق شدن در یک نمایشگاه خارجی را نیاموخته اند.ارائه کالابدونه بازاریاب مسلط ،عدم ارائه کالابدونه بازاریاب مسلط،عدم ارائه کالایی که توجه بازدیدکننده حرفه ای را به خودجلب کند عدم تهیه کاتالوگ ،بروشور یا جزوه ای که  ویژگیهای کالای شرکت را به زبان تجاری کشور محل برگزاری نمایشگاه نشان دهد همراه نداتشتن ابتدایی ترین اطلاعاتی که برای عقد یک قراردادتجاری یا به نتیجه رساندن مذاکرات مقدماتی با خریداران بالقوه ضرورت دارد
نا آشنایی با زبان بازرگانی کشور محل برگزاری
نمایشگاه یا حتی یک زبان بین المللی تجاری همه وهمه از عواملی است که امکان موفقیت در یک نمایشگاه بازرگانی را منتفی می سازد

تسهیلات مرکز توسعه صادرات ایران برای حضور صادرکنندگان
درنمایشگاهها پرداخت یارانه به واحدهای شرکت کننده اعم از واحدهای تولیدی یا بازرگانی به منظور پوشش دادن بخشی از هزینه آنها .برگزاری همایش ها وکلاس هاتوجیهی در موردوضعیت اقتصادی ،اجتماعی،ارزی ،گمرکی ،جغرافیایی وفرهنگی کشور مورد نظربرگزاری
دوره های آموزشی برای صادرات وانتقال فنون برگزاری مذاکرات تجاری سودمند در افزایش آگاهی مدیران بنگاههای اقتصادی موثر است
فراهم کردن تسهیلات اخذ روادید کشور مربوطه

ایجاد  مرکز تجاری تقویت وابسته های بازرگانی خارج از کشورومکلف ساختن آنان به مشارکت بیشتر وجدی تر

ارائه کمک هزینه ارزی رفع تبعیض در دادن خدمات مختلف به بخش دولتی وخصوصی

 

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
مدرس: علی خویه
khooyeh.ir

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

نحوه جلب توجه سرمایه گذار

 چهار اصل برای جلب توجه سرمایه گذار هر ساله ایده های بسیاری برای استارتآپ ...