بازاریابی موسسات آموزشی
بازاریابی آموزشی
برندسازی آموزشگاه ها
دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها
دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir
۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ، مشارکت بیشتر مخاطبان
۵- کاربردی بودن مطالب با توجه به مشکلات سازمان و شرکت شما
۶- کنترل و نظارت اثربخشی آموزش به طور مداوم در محل شرکت و سازمان شما
بسمه تعالی
عناوین و سرفصل دروه های آموزشی تخصصی ویژه آموزش سازمان ها
ارائه دهنده : علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
عنوان دوره آموزشی : فرایند نیازسنجی آموزشی ( آموزش های سازمانی )
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : توانایی بکارگیری تکنیک های نیازسنجی آموزشی برای تدوین استانداردهای مهارت و آموزشی مشاغل
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : توانایی بکارگیری تکنیک های نیازسنجی آموزشی برای تدوین استانداردهای مهارت و آموزشی مشاغل در حیطه مهارتی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – فرم های مورد نیاز نیازسنجی آموزشی بر اساس تکنیک مورد استفاده طراحی نمایند – جلسات کمیته نیازسنجی آموزشی را برنامه ریزی و مدیریت کنند – شرایط احراز مشاغل ، شرح وظایف و استانداردهای مهارت هر شغل رابا همکاری تیم نیازسنجی تعیین نمایند. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق کار عملی کارگاه تعیین می گردد )
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : فرایند طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک ( آموزش های سازمانی )
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با فرایند طراحی برنامه های آموزشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایند طراحی برنامه های آموزشی در حیطه دانش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق کار عملی کارگاه تعیین می گردد )
|
عنوان دوره آموزشی : فرایند ارزشیابی و اثربخشی آموزش های سازمانی
کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با تکنیک های اثربخشی آموزشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با تکنیک های اثربخشی آموزشی در حیطه دانش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق کار عملی کارگاه تعیین می گردد )
|
عنوان دوره آموزشی : نحوه محاسبه نرخ اثربخشی آموزش های سازمانی ( ROI )
کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با تکنیک های اثربخشی آموزشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با تکنیک های اثربخشی آموزشی در حیطه دانش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه : شرکت کنندگان می بایست کاملاً، با فرایندهای آموزش آشنا باشند .
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )
|
عنوان دوره آموزشی : ابزارهای مدیریت موثر در آموزش های سازمانی بر اساس استانداردهای بین المللی
کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با TRAINING شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش در حیطه دانش و نگرش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – با فرایندهای علمی آموزش آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : مبانی ، تشریح الزامات و مستند سازی استاندارد ISO 10015 -1999
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش در حیطه دانش و نگرش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – با فرایندهای علمی آموزش آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : ممیزی داخلی استاندارد آموزشی ISO 10015 – 1999 کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با استاندارد ISO 10015 – 1999 شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999 در حیطه مهارتی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – روش های انجام ممیزی داخلی فرایندهای آموزش را شناخته و بکار گیرد – فرمهای مورد نیاز ممیزی استاندارد را طراحی نماید – عدم انطباق های احتمالی استاندارد را شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید – مدارک مورد نیاز برای ممیزی اصلی را تدوین نماید . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )
|
عنوان دوره آموزشی : فنون حرفه ای تدریس TRAINING THE TRAINER
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : مدرسین ،کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : توانایی استفاده از تکنیک های تدریس در مراکز آموزشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : توانایی استفاده از تکنیک های تدریس در مراکز آموزشی در حیطه دانش و مهارتی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – روش های تدریس را شناخته و به تناسب رشته مورد نظر آنها را بکار گیرند – با نحوه تدوین طرح درس آشنا شده و برای دوره آموزشی مورد نظر خود یک طرح درس بنویسند . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه : شرکت کنندگان فایلی را برای تدریس تهیه نمایند تا مشکلات تدریس آنها در کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار گیرد .
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق کار عملی تعیین می گردد )
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : ضرورت و اهمیت آموزش در سازمان ها
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : مدیران و کارکنان سازمان ها |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با اهمیت فعالیت های آموزشی و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با اهمیت فعالیت های آموزشی و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمانی در حیطه دانشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد .
|
عنوان دوره آموزشی : تکنولوژی آموزشی
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با شیوه های بکارگیری تکنولوژی آموزشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با شیوه های بکارگیری تکنولوژی آموزشی در حیطه دانشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
عنوان دوره آموزشی : اصول مدیریت و سرپرستی
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : مدیران و سرپرستان |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت در حیطه دانشی و نگرشی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
ارائه دهنده : علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با ۱۶ سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،