فوریه 18, 2016
1,209 بازدید
۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران ۱- با ارزش ترین دارایی ما توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می آوریم. توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت ممکن است بارها از دست برود. ۲- موفقیت مانند نردبان است و مهارت های ما پله های آن را می سازد، اگر پله ها کامل نباشد، ما نمی توانیم از نردبان بالا برویم. ۳- پتانسیل انسان آنقدر زیاد است که می توان صد زندگی همزمان داشته باشد. ما می توانیم هر چیزی را بیاموزیم ودر هر امری متخصص شویم. ۴- آموزش کلید موفقیت ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,254 بازدید
ایجاد فرهنگ فروش HSBC «مشتریان همواره در اولویت قرار دارند» شعاری است که در تجارت بسیار زیاد شنیده میشود. اما این به چه معناست و چگونه در عمل میتوان آن را پیادهسازی کرد؟ 🎯 ایده استدلال ما بسیار ساده است. چنانچه شما بتوانید این طرز تفکر را در میان کارمندانتان نهادینه کنید که از نقطهنظر مشتریان به کاری که انجام میدهند نگاه کنند کسبوکار شما بسیار موفقتر خواهد بود. این ایده بسیار ساده و روشن به نظر میرسد اما دستیابی به آن بسیار دشوار است. چالش اصلی در اینجا فائق آمدن بر طرز فکر قبلی و تزریق تدریجی انرژی به ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,129 بازدید
۲۰ نکته برای خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها: ۱٫ حتما هنگام صحبت با مشتریان حضوری و یا حتی تلفنی، لبخند به لب داشته باشید. بله، آنها میتوانند لبخند شما را از پشت تلفن هم حس کنند. ۲٫ هنگام خدمتدهی به مشتریان، برای خطاب آنها از کلمات مناسب استفاده کنید. هرگز از کلماتی نظیر “رفیق” و “داداش” در هنگام صحبت با افراد مسن و یا از کلمه “حاج خانم” در صحبت با خانمها استفاده نکنید. این کلمات را بگذارید برای مشتریان قدیمی که مطمئن هستد از این کلمات ناراحت نخواهند شد. ۳٫ برای کمک به مشتریان مشتاق باشید و از آنها ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,043 بازدید
۳۲ نکته ای که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل میکند : – سعی کنین استارت مکالمه رو طوری شروع کنین که از مشتری بخواین در مورد شما و محصولاتتون به چه اطلاعاتی نیاز داره. – در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خودتون رو حفظ کنین. قطعا دلیلی دارین که مشتری رو قانع کنه. همچنین از مشتریتون دلیل قانع کننده بخواهید. – با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشین. ضد و نقیض میان حرفای شما و همکاراتون پیش مشتری جلوه خوبی نداره. – طول مکالمه با مشتری رو زیاد نکنین. مکالمه زیاد مشتری ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,288 بازدید
۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد.” یا “در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری جدیدی بیابم.” آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از ناکامی های متعدد خسته شوید و فروش شما از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک از اشتباهات زیر می تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند. ۱- تحمیل اجناس و خدمات به مشتری بیشتر ما از افرادی که همواره از خود ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,190 بازدید
اقتصاد اشتراکی راهی برای کاهش هزینه نویسنده: Melissa Thompson/ مترجم: شهلا زمانی کار گروهی پس از راهاندازی یک کسبوکار کوچک، برای رونق دادن به آن کارهای زیادی باید انجام شود که معمولا اختصاص بودجههای کلان یکی از آنها نیست. کسبوکارهای کوچک باید بهطور مستمر در جستوجوی راههای مختلفی برای صرفهجویی در بودجه عملیاتی و هزینهها باشند که سبب کاهش سوددهی نشود. امروزه یکی از راههای صرفهجویی در هزینههای مرتبط با کسبوکار، استفاده از «اقتصاد اشتراکی» است. محیطهای کاری مملو از کارمندان نسل جدید شده و شرکتها در حال تغییر روش کاری خود هستند. در حال حاضر شرکتهای بزرگ به جای ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,156 بازدید
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید: ۱- رئیس را بشناسید. مشتری رئیس شماست. برای شناخت بهتر مشتری ، هرچه در چنته دارید رونمایید: – چه چیزی موجب ایجاد انگیزه در مشتری میگردد؟ – مشتری به چه اهمیت میدهد؟ – علاقهمندیها و سرگرمیهای مشتری را میشناسید ؟ البته که رئیس دیگری نیز دارید، او را نیز خوب بشناسید و فرایند ارائه خدمت به مشتری را نیز بهدرستی به او نیز ارائه نمایید. ۲- برای درک بهتر مشتری از فرایندهای سازمانتان، او را ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,014 بازدید
اصول بیست گانه مدیریت کایزن ۱- نگویید چرا این کار انجام نمی شود. فکر کنید چگونه می توانید آن را انجام دهید. ۲- در مورد مشکل به وجود آمده نگرانی به خود راه ندهید. همین الان برای رفع آن اقدام نمایید. ۳- از وضعیت موجود راضی نباشید. باور داشته باشید که همیشه راه بهتری هم وجود دارد. ۴- اگر مرتکب اشتباه شدید،بلافاصله در صدد رفع اشتباه برآیید. ۵- برای تحقق هدف به دنبال کمال مطلوب نگردید. اگر۶۰% از تحقق هدف اطمینان دارید دست بکار شوید. ۶- برای پی بردن به ریشه مشکلات ۵ بار بپرسید چرا؟ ۷- سعی نکنید از ...
ادامه متن »
فوریه 11, 2016
1,494 بازدید
راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صورت کاملا علمی حرفه ای و بر اساس آخرین متدهای جهانی و به روز استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی توسط: مهندسی علی خویه – ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ علی خویه. مدرس دانشگاه، مشاور و مجری شرکت های پخش و توزیع، مولف و مترجم اولین کتاب تخصصی حوزه پخش توزیع و فروش مویرگی در کشور، بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی از فروشندگی تا سمت های مختلف اجرایی، مولف مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی- مشاور و مجری راه اندازی بیش از ده ها ...
ادامه متن »
فوریه 11, 2016
1,549 بازدید
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی شرح دوره: در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد. هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی مدرس: علی خویه محتوای دوره: مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (۱۶ ساعت) – مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش ...
ادامه متن »