نوامبر 21, 2017
1,118 بازدید
۷نکته برای اجرای موفقیتآمیز سیستم CRM جدید در این مطلب بر ساختار سازمانی تمرکز میکنیم . تعریف CRM را در مقاله ی زیر می توانید بخوانید: CRM مدیریت ارتباط با مشتری این سوال که آیا مشتری CRM را انتخاب کردهاید یا نه ، ایده خوبی است که برای چالشهای سازمانی که ممکن است ملاقات کنید، آماده باشید : چه چیزی از منابع در بر دارد؟ آیا شما نیاز به تغییرات سازمانی دارید؟ اهداف یا مزایایی که انتظار دارید از سیستم CRM خارج شوید چیست؟ آیا میخواهید نرم افزار CRM شما تحت وب و در فضای ابری اینترنت باشد ...
ادامه متن »
نوامبر 21, 2017
1,074 بازدید
۹ گام برای توسعه هویت یک برند برای بازاریابی یک محصول ، یک سازمان یا یک ایده وهر چیزی دیگر شما ابتدا باید برند خود را تعریف کنید . زمانی که برند خود را تعریف میکنید میتوانید پایهای برای تمام تلاشهای بازاریابی و استراتژیهای خود ایجاد کنید . تعریف برند شما به عنوان عصای اندازهگیری شما در هنگام ارزیابی به عنوان مواد بازاریابی و استراتژیها عمل میکند . برای شروع فرآیند باید صادقانه و متفکرانه به سوالاتی که در زیر لیست کردهام پاسخ دهید. ۱. چه محصولاتی و یا خدماتی ارائه میکنید ؟ ویژگیهای خدمات یا محصولات ارائهشده کدامند ...
ادامه متن »
نوامبر 16, 2017
895 بازدید
۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین توفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید اصول و مبانی آن را دانست. در این نوشتار به نقل از بازده، ۱۰ نکته مهم و حیاتی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را مرور می کنیم. ۱- محتوا پادشاه است امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند بهترین ابزار جذب مشتری است. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه را مورد نیاز مخاطب است، به او بدهد می تواند وفاداری مشتری و سهم ...
ادامه متن »
نوامبر 16, 2017
775 بازدید
شرکت های بزرگ خودروسازی از چه الگویی برای موفقیت پیروی می کنند / مدیریت و بازاریابی به سبک غول های خودروسازی اتومبیل وسیله نقلیه محبوبی است که اکنون اغلب مردم جهان از آن استفاده می کنند. شرکت های خودروسازی با توجه به سطح درآمد طبقات مختلف جامعه اقدام به عرضه گونه های متفاوتی از اتومبیل کرده اند. از خودروهای ۲هزار پوندی شرکت های کوچک هندی گرفته تا مدل های لوکس بنتلی، همگی نوید نهادینگی این غول های آهنی در زندگی بشر را می دهد. علاوه بر تحول زندگی مصرف کنندگان باید به نقش مهم صنعت خودروسازی به عنوان عرصه موفقیت ...
ادامه متن »
نوامبر 16, 2017
760 بازدید
با کارشناسان و مهندسان فروش بسیار خوب یکی از شرکت های بزرگ در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی بزرگ کشور تدریس، آموزش و مشاوره در زمینه ی بازاریابی، فروش و برندینگ در حوزه دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی
ادامه متن »
نوامبر 16, 2017
568 بازدید
مشاوره و آموزش در شرکت صنایع شیر ایران. پگاه. رتبه اول صنایع غذایی و آشامیدنی کشور.
ادامه متن »
نوامبر 15, 2017
819 بازدید
اکوسیستم فرهنگ برند فرهنگ برند، یک فرهنگ شرکتی است که در آن کارکنان «با ارزش های برند» زندگی می کنند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری های داخلی و همچنین ارائه تجربیات مشخص شده به مشتریان خارج از سازمان از چارچوب هایی که تعریف شده، استفاده می کنند. این نتیجه ای دلخواه از برند داخلی، هماهنگی با برند داخلی یا تلاش مشارکت کارکنان است که فراتر از ارتباطات و آموزش است. یک برند به منظور ارتباط با مصرف کنندگان و در طول زمان باید همانند یک فرهنگ عمل کند. یک شرکت باید یک اخلاق و دیدگاه جهانی ایجاد کند ...
ادامه متن »
نوامبر 15, 2017
682 بازدید
عصر حاضر با تحولات گسترده و سریع شناخته می شود. اگر زمانی استراتژی برندها برای توسعه کسب وکارشان تا چند سال تداوم داشت، اکنون در برخی حوزه ها با تغییر ماه به ماه شیوه های بازاریابی مواجه هستیم. دشواری های مدیریت کسب وکار در چنین شرایطی بر هیچ کس پوشیده نیست. در این مقاله آلیسون فاس به عنوان گزارشگر ویژه مجله INC ، به گفت وگو با دِیو کرپن، پژوهشگر و کارآفرین موفق آمریکایی پرداخته است. هنگامی که با دِیو روبه رو شدم، بی هیچ مقدمه ای گفت که پیش از شروع مصاحبه باید سه نکته را به عنوان مقدمه به یاد ...
ادامه متن »
نوامبر 10, 2017
874 بازدید
دوره ی مهندسی فروش ، مدیریت فروش حرفه ای، فروش اثر بخش، بازاریابی حرفه ای در جمع مدیران یکی از شرکت های پخش مطرح در سالن بانک سپه
ادامه متن »
نوامبر 9, 2017
1,006 بازدید
تکنیک های قدیمی بازاریابی که هنوز کارآمد هستند بازاریابی کار آسانی نیست و همه به دنبال پیدا کردن راه های جدید آن هستند، اما در این میان روش هایی وجود دارد که در گذشته جواب داده اند و اکنون نیز مفید هستند. به گزارش زومیت، این روزها تکنولوژی تلفن های هوشمند همه گیر شده است و همین موضوع باعث شده که تکنیک های بازاریابی دیجیتال با سرعت بالایی تغییر کنند. از کمپین های ایمیلی گرفته تا تبلیغاتی که در سایت ها درج می شوند، می توان این طور نتیجه گیری کرد که رویکردهای دیجیتال سهم عمده بازاریابی را به خود اختصاص ...
ادامه متن »