آوریل 16, 2017
1,486 بازدید
دوره فروش اثربخش مدرس: علی خویه khooyeh.ir سرفصل ها: تکنیک های افزایش مشتری تکنیک های افزایش سطر فاکتور فروش افزایش پوشش فروش و مشتریان روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف فروش تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان در فروش تکنیک های چانه زنی موثر و اثربخش مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری تکنیک های ویزیتوری علمی و عملی تکنیک های بازاریابی حضوری حرفه ای
ادامه متن »
آوریل 9, 2017
1,881 بازدید
نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه برندینگ اختصاص می دهند که این موضوع بیانگر اهمیت نحوه استفاده از رنگ ها و شناخت قدرت پنهان آنها است. در حقیقت می توان گفت رنگ یکی از مهم ترین عناصری است که بازاریابان و طراحان برای طراحی لوگوی یک شرکت تجاری به آن توجه می کنند. ادراک افراد از رنگ ...
ادامه متن »
آوریل 7, 2017
1,664 بازدید
چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش جذب تیم مناسب برای فروش می تواند دلیل تفاوت پیشرفت کسب وکارهایی باشد که رشد ثابت دارند و آنهایی که پله های پیشرفت را به سرعت طی می کنند. تیم های فروش دارای اثری مثبت و عمیق بر خطوط عملیاتی سازمان هستند و بهترین کارمند فروش از ارزش بالای خود در سازمان آگاه است. به همین دلیل است که شرکت هایی که نتیجه عملکرد خوب کارمندان شان را می بینند آن را مدیون ساختار کمیسیون فروش خود هستند و در پی جبران خدمات، مهارت و استعداد آنها هستند. اما ...
ادامه متن »
آوریل 5, 2017
1,148 بازدید
ثابت شده است حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بالفعل نسبت به جذب مشتریان جدید و بالقوه دارای ۵ برابر هزینه کم تر است. چنانچه سازمان ها در جذب مشتریان جدید خود طرح هایی را پیاده سازی نمایند که منجر به وفادار ساختن آن ها به سازمان شود، باصرفه تر و اقتصادی تر است و هزینه های جذب مشتریان جدید و احتمالا غیروفادار را نیز می توان به سایر بخش های سازمان اختصاص داد. به طور ذاتی، تولید و ارائه محصول جدید برای هر سازمان با هزینه های هنگفت و سرسام آوری همراه است و سازندگان با حفظ لایه های ابتدایی و میانی و با تغییر لایه های نهایی سعی در ایجاد شکل و شمایل ...
ادامه متن »
آوریل 5, 2017
1,665 بازدید
فروختن از ساختن به مراتب سختتر است؛ این را هر خودروسازی که در یک بازار رقابتی و متنوع کار میکند به سرعت متوجه میشود. حتی برندهای بزرگ صنعت خودرو نیز ناگزیر از بازاریابی هستند چراکه در هر سطحی از خودروسازی باشند، در نهایت رقبایی دارند که آماده هستند سهم بازار آنها را تصاحب کنند. در حالحاضر در میان استراتژیهای فروش که از سوی خودروسازان مورد استفاده قرار میگیرد، دو استراتژی تستدرایو یا همان آزمایشرانندگی با خودرو پیش از خرید و خدمات پس از فروش دو استراتژی برتر و دارای کارکرد سریع و مناسب شناخته شدهاند. اگر تا یک دهه پیش ...
ادامه متن »
آوریل 5, 2017
1,164 بازدید
**دانلود سرفصل های دوره خدمات پس از فروش- علی خویه
ادامه متن »
آوریل 5, 2017
1,032 بازدید
معنی حقیقی CRM چیست؟ CRM واژه ای است که معانی مختلفی نزد افراد مختلف دارد و عموما” کاربرد آن در حدود متغیری از دستورالعملها است که از انباره های اطلاعاتی گرفته تا نیازهای مشتری،محیط های تجاری رقابتی،شبکه های الکترونیکی خصوصی و سطوح نرم افزاری،متغیر خواهد بود. در حالیکه این موارد تماما ارزش بررسی و قابلیت اجرا را دارا می باشد،ولی،نه می توانند آن را شرح دهند و نه می توانند فعالیت بالقوه آن را نشان دهند. پس حقیقت CRM چیست؟کاملا ساده است که CRM مرحله طراحی شرکت حول مشتری است بدین منظور که برآورده نمودن نیاز و خواسته های ...
ادامه متن »
آوریل 4, 2017
782 بازدید
اهمیت توجه به مشتری در شاخصهای مربوط به اثربخشی بازاریابی بانکی مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی بانک به نتایج ارزشمندی مانند:رشد بلند مدت،افزایش رعایت مشتری،افزایش سهم از منابع مالی، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک بانک، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می کند. در نمودار زیر به اختصار به معرفی مؤلفههایی که موجب افزایش قدرت بانک ها درجذب منابع مالی و مشتریان می شوند می پردازیم. ،شاخص های بازاریابی بانکی ازطریق تحقیق ونظر خواهی علمی ازکارکنان و مدیران با تجربه درسیستم بانکی ومشتریان بانک ها شناسایی شده ...
ادامه متن »
آوریل 3, 2017
1,243 بازدید
برند در ایران طبق مستندات موجود، دهه ۴۰ شمسی برای ایران درخشانترین دوران بنیانگذاری برندهای تجاری بوده است که متاسفانه بنا به هر دلیل بیشتر آنها اکنون به خاطرهها پیوسته است و از آن پس تاکنون ایران نتوانسته برند جهانی موفقی را به بازارهای بینالمللی معرفی و آن را حفظ کند. هرچند در دهه ۴۰ شمسی برخی صنعتگران و فعالان عرصه اقتصادی پایههای برندسازی در ایران را بنا نهادند اما به دلیل بیتوجهی و سوءمدیریت تلاش چند ساله آنها که میتوان گفت مراحل اولیه جهانیشدن تولیدات ایران را طی کرده بود از بین رفت و بازهم ایران بدون برند جهانی ...
ادامه متن »
آوریل 3, 2017
1,177 بازدید
برند چیست؟ برند عبارت است از نشان، علامت، اصطلاح، طرح، نام یا هر چیز دیگری که یادآور کالا یا خدماتی توسط شرکت یا گروهی خاص باشد. با توجه به این تعریف درمییابیم که اهمیت جهانیشدن نام یا نشان تجاری در دنیای اقتصاد و صنعت چیست و چرا بسیاری از کارخانهها یا تولیدکنندگان برای انتخاب نشان تجاری شرکت یا تولیدات خود اینقدر حساس هستند و با سختگیری هرچه بیشتر بازار را قبل از تولید محصول بررسی میکنند. برای بیان بهتر اهمیت برندسازی در بازار مصرف این مثال کافی است: بسیاری از ما ایرانیان وقتی برای خرید پودر شوینده دستی روانه بازار ...
ادامه متن »