Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مهندسی فروش

مهندسی فروش و برندسازی

مهندسی فروش فرایند مهندسی فروش اولین بخش از مراحل ارتباط با مشتری است . این بخش با در اختیار گرفتن نیروی کارشناسی مجرب و توان تخصصی و فنی ،‌پاسخگویی به نیازهای طرح شده از جانب مشتریان را از طریق مراحل زیر در دستور کار خود دارد : دریافت درخواست واعلام نیازمشتری ازطریق درخواست شفاهی،کتبی یا اعلام مناقصه . برقراری تماس اولیه بامشتری، بررسی درخواست وتشکیل تیم کارشناسی مسؤول مشتری .   مراحل اصلی مهندسی فروش: ۱- تعیین مشتریان واجد شرایط :   که به مفهوم مشتری یابی است و مشتریان بالقوه و واجد شرایط را نشان می کند.برای فروش هر ...

ادامه متن »

راه اندازی مهندسی فروش

روش های افزایش فروش sales increase

استقرار مهندسی فروش در شرکت اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت ها www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است : عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروش افزایش سایز شرکت تغییر فعالیت شرکت تغییر نیازها عدم معاینه واحد فروش عدم استقرار واحد مهندسی فروش ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی مشکلات مشتری در نهایت مشکل فروش شرکت است. بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم راه اندازی صحیح مشتری در بدو ...

ادامه متن »

تدریس مذاکره و زبان بدن

استاد علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران برگزاری ۲۶۰ کلاس، کارگاه و دوره ی آموزشی مدرس مذاکره در سازمان های مطرح و معتبر کشور همکاری با برندهای مطرح خاورمیانه در زمینه های آموزش کارکنان و پرسنل، برندسازی، بازاریابی و  بهبود سیستم فروش مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن مدرس اصول و فنون مذاکره , استاد اصول و فنون مذاکره , تدریس اصول و فنون مذاکره , سخنران اصول و فنون مذاکره,  آموزش اصول و فنون مذاکره, دوره اصول و فنون مذاکره, دوره ی ...

ادامه متن »

مدرس و مشاور بازاریابی و برندسازی

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و ...

ادامه متن »

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای

تکنیک‌های فروش حرفه‌ای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداخته‌اید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافته‌اید. اما اگر این کار را انجام نداده‌اید، چیزی از دست نداده‌اید ، زیرا محتوای کتاب‌های فروش یا بسیار قدیمی هستند و یا اصلا کاربردی نیستند. حالا شمای فروشنده و یا مشاور که این کتاب را می‌خوانید ، حتما اطلاعات جدیدی دریافت نمی‌نمایید. کتابی خویی است که موجب تغییر نگرش در فروش سازمان شما گردد. برای مثال پیش‌تر طی مقاله‌ای با مثال و تفضیل بیان نمودیم که برخی مدرسین حوزه فروش هنوز تکنیک‌های فروش منسوخ‌شده دهه ۸۰ را در کلاس‌های خود آموزش می‌دهند. برای ...

ادامه متن »

شیوه های بازاریابی و فروش فرش

بازاریابی و برندسازی فرش دستباف و ماشینی فرش و قالیچه

این روزها شیوه‌های جدید بازاریابی در دنیا کار تجارت را به سمتی پیش برده که مشتریان در نقش هدایت‌کنندگان بازار هستند، بر این اساس غلامرضا عباسی، کارشناس ارشد مطالعات بازار و مشتری در یادداشتی به بیان شیوه‌های جدید بازاریابی در تجارت هنر- صنعت فرش پرداخته است: “بیشتر از چهارصد سال است که از انقلاب کوپرنیکی میگذرد. کوپرنیک، دانشمند اخترشناسی بود که وجود خورشید به عنوان محور و مرکز منظومه شمسی را به اثبات رساند. در سال ۱۹۹۹ هفته نامه بین‌المللی بیزنس ویک، با انتشار مقاله ای تحت عنوان مشتریان در نقش هدایت گنندگان، از وقوع انقلاب کوپرنیکی دیگری در جهان ...

ادامه متن »

درک ارزش مشتری و سنجش نیازها و خواسته

لزوم درک مشتری و سنجش نیازها و خواسته آنها   سیستم سازمانی، دو مقوله جدا نشدنی و در عین حال ، حساس دارد. تمامی فنون بهبود یافته به منظور افزایش بهره وری سازمانها با عنایت به تمرکز و توجه به این دو مقوله ، ایجاد شده اند. از بدو تشکیل ، سازمانها، مبنایی جز پاسخگویی به نیازهای محیط نداشته اند و هرگاه، جمعی دارای خصلت هم افزایی شده اند ، فشار تقاضا بر مهارتهای سازماندهی شده آنها، سیستم سازمانی  را بوجود آورده اند. آن دو مقوله ، محیط خارجی سازمان با عناصر و عوامل اثرگذار ، و دیگری محیط داخلی ...

ادامه متن »

رابطه رضایت مشتری و رضایت کارکنان

رابطه بین رضایت مشتری و رضایت کارکنان   پیتر دراکر رضایت مشتری را ناشی از درست انجام شدن کارها می داند. تا اینجا مشاهده شد که تحقیقات تجربی بسیاری رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت را تائید می کنند. در مطالعه ای که توسط کرونین وتیلور انجام شد، رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مورد آزمون قرار گرفت . این دو در مطالعاتشان به این مطلب اشاره کرده اند که محققان بازاریابی درباره رابطه علی و معلولی بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان توافق ندارند و پیشنهاد کردند که مطالعات تجربی بیشتری برای ...

ادامه متن »

برندسازی گردشگری و برند شهرها

بازاریابی بین المللی

مقدمه با اینکه شاهد یک تعریف مشترک از هویت برند در ادبیات بازاریابی نبوده و نیستیم اما تقریباً تمامی نویسندگان این حوزه این مفهوم مشترک را پذیرفته اند که  “هویت برند یک مفهوم ذهنی است که از طرف عرضه کننده پیام برند(صاحبان و طراحان برند) خلق و از طریق کانال های ارسال پیام، اقدام به ساخت تصویر آن در ذهن مخاطب هدف می‫گردد”. بنابراین دغدغه مدیران بازاریابی مقاصد از دیرباز این بوده که در ذهن مخاطبان هدف خود چگونه درک می‫شوند. کاپفرر می گوید: “پیش از آنکه بدانیم چگونه درک می شویم، باید بدانیم چه کسی هستیم”. تعریف کاپفرر به ...

ادامه متن »

اصول نامگذاری برند

نامگذاری برند از رویکردهای حرفه ای تا زرنگی‫های دورهمی       سال‫ها پیش که تصمیم گرفتیم کار تبلیغات و برندسازی را در ایران ادامه دهیم، یکی از بخشهای کار را هم فعالیت در زمینه نامگذاری برند دیدیم. پس از انجام دو پروژه موفق، یک شرکت بزرگ دولتی با دلارهای نفتی به خاطر دیدن همین سابقه کارها به سراغمان آمد. در همان ابتدا پس از دیدن رزومه ما و تعداد کارهای محدود نامگذاری در ایران، از ما خواست که کار را به یک شرکت خارجی بسپاریم که نامگذاری‫های زیادی انجام داده‫است و ما به عنوان ناظر بر کار آنها نظارت ...

ادامه متن »