نوامبر 29, 2016
1,502 بازدید
نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
1,017 بازدید
ارتباطات بازاریابی: تبلیغات ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم . تدوین برنامه ارتباط صنعتی تعیین اهداف ارتباط این اهداف با توجه به مجموعه اهداف سازمان و بازاریابی تنظیم می شود. بازاریاب صنعتی باید قبل از تعیین اهداف، مشکلات ارتباط را شناسایی کند. این کار می تواند از طریق گرداوری داده ها در زمینه آگاهی و نگرش مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام شود. بعلاوه گردآوری داده ها، این امکان را فراهم می سازد که قبل و بعد از اجرای برنامه ارتقاء، اندازه گیری اهداف کمی ارتقاء میسر باشد. برای تعیین اهداف ارتباط باید به سه مرحله از رفتار ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
766 بازدید
چگونه مشتریان به شیفتگان سازمان تبدیل میشوند؟ بر طبق گزارشات سایت trendwatching این که مشتریان احساس کنند خدمات خوبی را از یک مؤسسه دریافت کردهاند، درست شبیه به احساس عاشق شدن است! چرا که وقتی خدمات مشتریان به خوبی ارائه شود، در مشتری ایجاد حس مهم بودن و ارزشمند بودن میکند و اینها همان احساساتی است که در یک عشق اتفاق میافتد. سه روش وجود دارد که به ایجاد این حس در مشتریان کمک میکند: • کارهایی فراتر از خواسته و نیاز مشتریان انجام شود. • آسایش مشتریان به خوبی درک شود. • «در دسترس بودن» یک نوع سرمایهگذاری لحاظ ...
ادامه متن »
نوامبر 27, 2016
1,762 بازدید
آکادمی اصول و فنون مذاکره ایران با مدیریت علی خویه
ادامه متن »
نوامبر 25, 2016
1,560 بازدید
دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها
ادامه متن »
نوامبر 25, 2016
1,124 بازدید
رکن اول : تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاریهای گذشته و آتی . در این مرحله ، شرکت باید تصمیم بگیرد که کدامیک از سرمایه گذاریهای گذشته را تقویت کند و یا به همان شکل نگاه دارد و از کدامیک صرفنظر کند. در مورد سرمایه گذاریهای آتی نیز در این مرحله تصمیم گیری می شود .دلیل این کار عدم وجود اعتبارات و امکانات مالی کافی در شرکتها و ضرورت استفاده بهینه از منابع در دسترس است . رکن دوم : تخمین سود بالقوه آتی شرکت : استفاده صِرف از روند گذشته برای تخمین آینده ، دیگر کاربرد وسیعی ندارد و ...
ادامه متن »
نوامبر 24, 2016
868 بازدید
ممکن است تلههای استراتژی به نحو فریبندهای ظاهری ساده داشته باشند، اما مدیران اجرایی را بارها به اشتباه میاندازند. در اینجا به شما میگوییم که بهمنظور اتخاذ تصمیمات هوشمندانهتر و خلق ابتکارات مشتری محور، باید مراقب چه نکاتی باشید تا از این تلهها در امان باشید. تا به حال چند فرضیه اشتباه را پذیرفتهاید که شما را به سوی اتخاذ تصمیمات نادرست سوق دادهاند؟ نگران نباشید شما تنها نیستید. اکثر افراد به یک دیدگاه وسیعتر نیاز دارند. چارچوبهای استراتژی شیوهای برای درک این موضوع هستند که چرا ما برخی از کارها را انجام میدهیم؟ چرا برخی از مشتریها ظاهرا ...
ادامه متن »
نوامبر 24, 2016
736 بازدید
زمانی که صحبت پایدارسازی فعالیتهای یک کسبوکار میشود، مدیریت عالی آن کسبوکار بیشترین توجهها را به خود اختصاص خواهد داد. مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره هستند که وظیفه احساس تغییرات محیطی و اقدامات مورد نیاز را برعهده دارند و آنها هستند که باید سیاستهای کلی و اهداف شرکت خود را تعیین کنند. خوشبختانه به نظر میرسد که مدیران امروز به تدریج متوجه اهمیت پایداری در سازمان خود میشوند. بر اساس یک پژوهش جهانی سالانه در زمینه حفاظت از منابع آبی، از ۱۰۰۰ مدیرعامل فعال در ۴۳ کشور جهان درباره پایدارسازی فعالیتها و توجه به اثرات زیستمحیطی و اجتماعی شرکتهایشان سوال ...
ادامه متن »
نوامبر 22, 2016
1,546 بازدید
برگزاری دوره ی Crm مدیریت ارتباط با مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باشگاه مشتریان . روانشناسی ارتباط با مشتریان. اصول و مهارت های مدیریت ارتباط با مشتریان crm
ادامه متن »
نوامبر 20, 2016
916 بازدید
دراین مقاله با ۳ کارشناس بازاریابی، در مورد ضرورت بازاریابی شخص به شخص(Person to Person) در عصر دیجیتال امروز مصاحبهای صورت گرفته است،که در ادامه میخوانید. در عصر رسانههای اجتماعی، موفقیت یک برند ممکن است با شمارش هزاران یا میلیونها طرفدار یا دنبالکننده آنها در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر سنجیده شود. دراین شرایط به نظر میرسد که فکر کردن در مورد ملاقات افراد به صورت رو در رو، عجیب باشد. اما با وجوداین، اکسپوها یا نمایشگاههای تجاری به آرامی در حال بازگشت و بازسازی خود هستند و تعداد تسهیلکنندگاناینگونه رویدادهای زنده نیز رو به افزایش است. دراین مقاله ...
ادامه متن »