نوامبر 30, 2016
1,411 بازدید
دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره – فن بیان زبان بدن ۱۶ روش طلایی برای بهبود زبان بدن دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره دوره آموزشی تخصصی آموزش زبان بدن body language مهارتهای غیرکلامی (زبان بدن) فروشنده و مشتری زبان بدن body language نکات مهم هنگام ملاقات های تجاری و اقتصادی فن بیان و سخنوری مدرس : علی خویه مدیر آکادمی مذاکره ایران ۱۸ سال تجربه ی اجرایی و آموزشی
ادامه متن »
نوامبر 30, 2016
996 بازدید
مقایسه فروش و بازاریابی 🔴 فروش: ۱- تأکید بر محصول دارد. ۲- شرکت در ابتدا محصول را تولید میکند. ۳- مدیریت فروش محور است. ۴- برنامهریزی کوتاهمدت بوده و در قالب محصولات و بازارهای امروز هست. ۵- نیازهای فروشنده را بیان میدارد. ۶- به کسبوکار بهعنوان یک فرایند تولید محصول مینگرد. ۷- تأکید بر حفظ فنآوری موجود و کاهش هزینهها دارد. ۸- هزینهها قیمت را تعیین میکنند. ۹- فروش مشتری را بهعنوان حلقه آخر از زنجیره کسبوکار در نظر میگیرد. 🔵 بازاریابی: ۱- تأکید بر نیازها و خواستههای مصرفکننده دارد. ۲- شرکت ابتدا نیازها و خواستهها مشتری و مصرفکننده را ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
2,791 بازدید
جهت افزایش فروش و جلب نظر مشتری موارد زیر توصیه می شود: ۱ – محل قفسه ها و نوع چیدمان فروشگاه : نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که مردم به تمیزی ، نظم و ترتیب و در دسترس بودن کالا های مورد نظر خود در یک فروشگاه ، علاقه و توجه خاص دارد . به همبن دلیل میزان فروش کالا های در معرض دید نسبت به اجناس که در دید مشتری قرار ندارند ۳ برابر و بیشتر است . همچنین کالاهای که در ردیف پائین قفسه ها قرار دارند بیش از کالاهای ردیف های بالایی خریداری می شود . باید یادآوری کرد که ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
956 بازدید
مشتریان و مصرف کنندگان، همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا یا خدماتی به مراتب بهتر به آن ها ارائه کنند. شواهد و مدارک زیادی نیز نشان می دهند که در دنیای رقابتی امروز، کشف نیازها و خواسته های مشتریان و برآورده ساختن آن ها قبل از رقبا، یک شرط اساسی موفقیت برای شرکت هاست. از این رو سازمان ها و بنگاه های تجاری تلاش می کنند تا از طریق دستیابی به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. یکی از متداو لترین روشها جهت تع یین میزان ارضای نیازها و خواسته ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
826 بازدید
محققان و نظریهپردازان برنامهریزی استراتژیک در سازمانها، از دهههای گذشته تاکنون، ایجاد ارکان جهتساز برای یک برنامهریزی استراتژیک موثر را ضروری میدانند، ولی نکته مهم وجود تفاوتهای ماهوی آن با سالهای نه چندان دور است. در پارادایم جدیدی که فضای کسبوکار در شروع هزاره سوم به سازمانها تحمیل کرده است، نیاز به سطح بالاتری از ارکان جهتساز به روشنی احساس میشود، که درصورت عدم توجه به آن قابلیت استراتژیهای تدوینشده را به چالش میکشد. ارکان جهتساز چیست؟ ارکان جهتساز مشخصه غالب مکاتب با مفاهیم پارادایم تجویزی و رویکردهایی است که به نظام برنامهریزی و مدیریت استراتژیک نگاه فرآیندی ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
1,505 بازدید
نکات مهم در فروش و مذاکره تلفنی : ۱- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید. ۲- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
1,019 بازدید
ارتباطات بازاریابی: تبلیغات ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم . تدوین برنامه ارتباط صنعتی تعیین اهداف ارتباط این اهداف با توجه به مجموعه اهداف سازمان و بازاریابی تنظیم می شود. بازاریاب صنعتی باید قبل از تعیین اهداف، مشکلات ارتباط را شناسایی کند. این کار می تواند از طریق گرداوری داده ها در زمینه آگاهی و نگرش مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام شود. بعلاوه گردآوری داده ها، این امکان را فراهم می سازد که قبل و بعد از اجرای برنامه ارتقاء، اندازه گیری اهداف کمی ارتقاء میسر باشد. برای تعیین اهداف ارتباط باید به سه مرحله از رفتار ...
ادامه متن »
نوامبر 29, 2016
767 بازدید
چگونه مشتریان به شیفتگان سازمان تبدیل میشوند؟ بر طبق گزارشات سایت trendwatching این که مشتریان احساس کنند خدمات خوبی را از یک مؤسسه دریافت کردهاند، درست شبیه به احساس عاشق شدن است! چرا که وقتی خدمات مشتریان به خوبی ارائه شود، در مشتری ایجاد حس مهم بودن و ارزشمند بودن میکند و اینها همان احساساتی است که در یک عشق اتفاق میافتد. سه روش وجود دارد که به ایجاد این حس در مشتریان کمک میکند: • کارهایی فراتر از خواسته و نیاز مشتریان انجام شود. • آسایش مشتریان به خوبی درک شود. • «در دسترس بودن» یک نوع سرمایهگذاری لحاظ ...
ادامه متن »
نوامبر 27, 2016
1,764 بازدید
آکادمی اصول و فنون مذاکره ایران با مدیریت علی خویه
ادامه متن »
نوامبر 25, 2016
1,561 بازدید
دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها
ادامه متن »