Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدیریت برند در هزاره سوم

مدیریت مدرن برندینگ استراتژی تکنیک و تاکتیک در دنیای امروز برندسازی تهیه و تدوین مشاورو مجری: علی خویه مدرس دانشگاه، متخصص و کارشناس ارشد برند، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، ۱۸ سال تجربه حرفه ای در حوزه برندسازی و مدیریت برند مشاور برندهای معتبر در سطح بین المللی، سخنران برتر چندین سمینار مختلف، مشاورو مجری ساخت توسعه تقویت و ارزشگذاری برند WWW.KHOOYEH.IR WWW.IBMA.IR   کودکی متولد شد، پدر و مادر کودک به او نگاهی کردند و می‌خواستند صدایش کنند. نام او را چه بگذارند؟ چه صدایش کنند؟ چه نامی برازنده او است؟ نام او برگرفته از چه ...

ادامه متن »

دیدگاه های مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر می‌دانند. سازمانها فعالیت‌های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می‌دهند، این دیدگاه‌ها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمی‌ترین فلسفه‌ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر پایه این فرض بنا شده است که مصرف‌کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده، استطاعت خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین مدیریت باید فعالیت خود را بر بهبود کارایی تولید و توزیع متمرکز کند. هنوز هم دیدگاه تولید یکی از دیدگاه‌های مفیدی ...

ادامه متن »

بازاریابی و تبلیغات در صنعت خودرو

بازاریابی خودرو- نمایشگاه های خودرو

بازاریابی و تبلیغات در سیستم فروش خودرو   به دلیل گسترش بیش از اندازه صنعت خودرو در جهان و افزایش رقابت بین خودروسازان، بازاریابی این محصول پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی بازاریابی یک محصول چگونه باید کنترل شود؟ مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر می‌دانند. سازمانها فعالیت‌های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می‌دهند، این دیدگاه‌ها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمی‌ترین فلسفه‌ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر ...

ادامه متن »

دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری

  دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی  

ادامه متن »

نحوه جلب توجه سرمایه گذار

 چهار اصل برای جلب توجه سرمایه گذار هر ساله ایده های بسیاری برای استارتآپ به سرمایه گذاران و نهادهای تامین سرمایه داده می شود که اکثر آنها چندان جلب توجه نمی کند. برای سرمایه گذاران بیش از این که ایده ها اهمیت داشته باشد نحوه ارائه آن و نحوه پیکربندی آن و برنامه اجرایی آن اهمیت دارد.  در ادامه ۴ اصل ضروری برای جلب توجه یک سرمایه گذار معرفی می شود: ۱- یک مشکل را با یک راه حل متفاوت و بهتر حل کنید استارتآپ هایی موفق می شوند که بتوانند یکی از مشکلات مردم را حل کنند. هر چه این مشکل مهمتر ...

ادامه متن »

نیاز مدیران به درک ارزش‌های فرهنگی نمایندگان فروش

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد کارمندانی که محصولات نوآورانه را ارائه می‌دهند، مسوولیت خطیری به عهده دارند؛ اما این کارمندان می‌توانند توسط مدیران‌شان تشویق شوند و این تشویق انگیزه‌های آنها را برای رسیدن به موفقیت افزایش می‌دهد. مشاهده محصولات نوآورانه آنها در قفسه فروشگاه‌ها، یک اولویت مهم و یک استراتژی کلیدی رشد برای بسیاری از شرکت‌ها است. اما تجاری کردن این محصولات نوآورانه به هیچ‌وجه آسان نیست. فروش محصولات ثابت آسان است؛ چرا که مصرف‌کنندگان با آنها آشنایی دارند و می‌توانند نسبت به آنها اهمیت نسبی قائل شوند. اما گجت‌های نوظهور یا ارائه‌های جدید از کالاها، می‌توانند برای نمایندگان فروش پیچیده و ...

ادامه متن »

چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسه‌ای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیام‌‌هایی غیرکلامی به مخاطب می‌فرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل می‌دهد. مدیران باتجربه و الهام‌بخش طوری آموزش دیده‌اند که ارتباطات رهبری خود را به شیوه‌هایی دارای اهمیت مدیریت می‌کنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر می‌تواند با کوچک‌ترین ژست‌های غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود.     وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...

ادامه متن »

بینش مشتری موتور محرک رشد کسب‌وکار

بسیاری از شرکت‎ها به‎رغم میل باطنی‌شان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی می‎کنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندی‎های مالی و عملکردی، برنامه‎های سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکه‎های اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها ...

ادامه متن »

رزومه علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه دارای  بیش از ۱۸ سال تجربه ی حرفه ای و اجرایی از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت اجرایی و عضو هیئت مدیره و مدیر عامل مهمان و کارشناسی برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو انجمن های معتبر ملی و بین المللی مشاور و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات مولف و مترجم بیش از ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و کاربردی در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات مترجم بیش از صد عنوان مقاله تخصصی( دو کتاب از کتاب های مورد نظر به عنوان منبع تدریس در دانشگاه های ایران ...

ادامه متن »

انواع بازاریابی

هر وقت شواهدی خواستید مبنی بر این که ” مارکتینگ ” تا چه حد گسترده و تفصیلی است، سعی کنید فهرستی از انواع مارکتینگ موجود تهیه کنید. تهیه ی فهرستی از انواع مارکتینگ در آغاز به اندازه‌ی کافی سهل به نظر می رسد، مثل مارکتینگ جستجوی اینترنتی (سرچ مارکتینگ)، مارکتینگ ایمیلی ،مارکتینگ محصول ، مارکتینگ ویروسی – ولی چیز دیگری که باید بدانید این است که بیش از ۱۰۰ اصطلاح در این زمینه وجود دارد! من به فهرستی ازانواع مارکتینگ شامل ۱۳۱ مارکتینگ مختلف دست یافتم   گفت‌وگوی من با دوستم مارک کپیج، الهام‌بخش این تصمیم بود که فهرستی از انواع مارکتینگ را گردآوری کنم. برای این‌که فهرست انواع مارکتینگ تا حدودی قابل مدیریت ...

ادامه متن »