آگوست 4, 2016
605 بازدید
جهان امروز حکم دهکدهای را یافته، که سفره بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندیها و کاستیهای هر بنگاه، نیازمند خودشناسی است. باید از نقطه شناخت خود حرکت را آغاز کرد و به شناخت و درک نیازهای آشکار و پنهان مشتریان رسید. ابزار پیادهسازی این فرایند مهم و حساس، “ممیزی بازاریابی” است که پژوهشی گسترده و همه جانبه در وضعیت کلیه ارکان و فعالیتهای بنگاه را سامان میدهد. در سایه ممیزی بازاریابی است که میتوان فهمید در چه موقعیتی هستیم و چگونه میتوانیم به سمت تعالی حرکت کنیم. علیرغم اینکه ...
ادامه متن »
آگوست 4, 2016
661 بازدید
مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمیگذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکتها و بهویژه خردهفروشیها را در استفاده از کانالهای ارتباطی همچون وبسایت و ایمیل نشان میداد و حالا با مفهوم جدیدی به نام بازاریابی کانال همهکاره (Omni-Channel Marketing) روبهرو شدهایم که در این مقاله به اختصار آن را OCM مینامیم. به بیان بسیار ساده OCM همان بازاریابی چند کاناله است که به صورت صحیح و کامل اجرا شود. البته علاوهبر کانالهای سنتی گذشته (وبسایت و ایمیل)، رسانههای اجتماعی و موبایل نیز به آن اضافه شدهاند. در ...
ادامه متن »
آگوست 4, 2016
1,067 بازدید
دوره ی آموزشی تکنیک های و مهارت های پخش و توزیع مویرگی مدرس : علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸۱۸سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی استراتژی های نوین پخش ، ویزیت و فروش مویرگی در بازار پرتنش دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک اصول تخصصی سهم بازار ( راهکار های نفوذ در بازار و افزایش سهم بازار ) روانشناسی مشتری در پروسه ویزیت ( فروش و فاکتور گیری ) اصول پرزنتیشن محصولات و سبد پخش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجش ...
ادامه متن »
آگوست 3, 2016
1,773 بازدید
طراحی و چیدمان فروشگاه، هایپرمارکت آموزش چیدمان فروشگاه هاطراحی و چیدمان فروشگاهمدیریت و چیدمان فروشمهندسی و چیدمان فروشهایپرمارکتچیدمان فروشچیدمان فروش فروشگاه مداری مدیریت فروشگاه زنجیره ایچیدمان فروش و چیدمان فروشگاه فرش وچیدمان فروشگاه انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید ساعات آموزش ردیف سر فصل دروس تئوری و کارگاهی تست و امتحان ۱ آشنایی با انبار و انواع آن در فروشگاه و مرکز خرید ها آشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه اصول استاندارسازی چیدمان ۲ _ ۲* اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا ...
ادامه متن »
آگوست 2, 2016
1,374 بازدید
کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM به صورت اجرایی و کاربردی و مشارکت گروهی مدرس : مهندس علی خویه www.khooyeh.com mooyragi.ir مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما با تجربه ۱۸ ساله اجرایی در سازمانها و شرکت های مختلف ملی بین المللی ارایه بیش از ۵۰۰ ساعت دوره های آموزشی کاربردی و اجرایی د رسازمان ها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات مختلف اقتصادی تولید صنعتی عضو انجمن های مختلف علمی ملی و بین المللی سرفصل ها و رئوس ...
ادامه متن »
آگوست 2, 2016
1,039 بازدید
تعریف نمایشگاه نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها، خدمات، فن آوری، تکنیک های جدید، نوآوری ها و هنر ها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می شود. هر عملی که توسط تولیدکنندگان و فروشندگان برایمعرفی کالاها انجام و منجر به فروش کالاها و خدمات گردد نوعینمایش است. از زمان های قدیم نمایشگاه به شیوه کنونی پس از انقلاب صنعتی انگلستان شروع شده و در آغاز قرن بیستم تکامل یافته و امروزه به صورت یکی از ارکان مهم بازرگانی درآمده است. علل پیدایش نمایشگاه -تغییرات روزافزون فن آوری، ظهور کالاهای جدید، تنوع آن ها ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
1,362 بازدید
نمایشگاه صنعت گردشگری قائم شهر ۹۵ اولین دوره ۹۵/۰۱/۰۴-چهارشنبه ۹۵/۰۱/۱۱-چهارشنبه نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های حوزه سلامت ۹۵ بیرجند ۹۵/۰۱/۱۶-دوشنبه ۹۵/۰۱/۱۹-پنجشنبه نمایشگاه عطر یاس (صنایع دستی بانوان کارآفرین مناطق آزاد کشور) کیش ۹۵ هشتمین دوره ۹۵/۰۱/۲۰-جمعه ۹۵/۰۱/۲۴-سه شنبه نمایشگاه صنایع دستی ایران زمین لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه فرهنگ اقوام ایرانی)جشنواره آواها و نواهای ایرانی لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه جشنواره نوروزی لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه ۹۵ ششمین دوره ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۸-شنبه نمایشگاه توانمندیها و نقش آفرینی بانوان در توسعه پایدار قم ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۴-سه شنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی قزوین ۹۵ دومین ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
5,193 بازدید
بازاریابی زعفران – تکنیک های بازاریابی زعفران یکی از محصولات کشاورزی است که پس از برداشت از مزرعه جهت استفاده، نیازمند فرآوری می باشد . مراحل فرآوری زعفران شامل جد ا کردن محصول از گل، خشک کردن و بسته بندی است. علاوه بر فرآوری، فعالیت های حمل و نقل و تبلیغات نیز به عنوان بخشی از هزینه بازاریابی مدنظر می باشند . هرچه مسیرهای موجود بین تولیدکننده و مصرف کننده بیشتر باشد محصول با قیمت نهایی بالاتری در بازار مصرف عرضه می گردد. مسائل بازار زعفران در مراحل مختلف تولید تا مصرف نیازمند بررسی است . در سمت عرضه کننده ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
917 بازدید
چرا کارخانه ها در ایران بالغ نمی شوند؟ آسیب شناسی عدم رشد نشان های تجاری در ایران سؤال این روزهای همه فعالان اقتصادی این است: «چرا نشانهای ایرانی میمیرند؟» اما بهتر بود میپرسیدیم که چرا ما در ایران شرکتهای ماندگار نداریم؟ یا چرا شرکتهای ایرانی در مقیاس منطقهای ( و نه بینالمللی ) رشد نمیکنند؟ پارس الکتریک همزمان با سامسونگ شروع کرده و حتی در برخی مواقع از این شرکت کرهای، پیشرفتهتر نیز بوده است. شرکت پارس الکتریک قبل از سامسونگ تلویزیون رنگی تولید میکرد؛ اما امروز سامسونگ، ابرقدرت الکترونیک و بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شده و نامهایی بزرگ مانند ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
2,028 بازدید
استراتژی ورود به بازارهای جدید روش شناسی محصولی بازاری یکی از دلایلی که توجه به بازارهای خارجی را برای شرکتها با اهمیت میسازد رسیدن به توسعه اقتصادی و جلوگیری از کاهش احتمالی میزان سهم بازار در آینده و کاستن از چالشهای رقابت با رقبای خارجی شرکتها به هنگام عضویت ایران در سازمان تجارت است. در این پژوهش با استفاده از مطالعات کتابخانهای در ارتباط با تجارت ، اصول بازاریابی، مدیریت راهبردی، روشهای تصمیمگیری با معیارهای چندگانه، نرمافزار تحلیل سلسله مراتبی فرایندها (A.H.P)، تحقیقات میدانی در بازار هدف و شرکت و تکنیکهای تعیین راهبرد، بهترین بازار هدف و ...
ادامه متن »