Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

برندسازی کالاهای صنعتی

برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از رقبا برندی منحصربفرد برای خود ایجاد کنند تا بتوانند در محیط رقابتی صنعت به بقا ادامه دهند. اما، توجه به تفاوت‌های ماهوی میان برندهای صنعتی، مشتریان، رقبا و محیط آنها با برندهای مصرفی بسیار کلیدی است. مطلب حاضر قصد دارد بطور مختصر به تبیین برخی از این تفاوتها بپردازد. واژه‌های B2B و B2C خلاصه عبارت‌های Business to Business و Business to Consumer است. هردو این واژه ها ماهیت فرایند فروش ...

ادامه متن »

ساخت برند در شرایط بحران و رکود

۱ – امروزه جهان با رکود بی سابقه ای طی هشتاد سال اخیر دست به گریبان است و درحالی که انتظار می رفت به آرامی به شرایط باثباتی برسد، در هفته های اخیر خبرهای نامناسب تری هم از اروپا می رسد، در چنین شرایطی شاید بازاریابی به تدریج نقش خود را از دست می دهد و نقش فروش بسیار بیشتر می شود، اما این گفته ی فیلیپ کاتلر در این شرایط جهانی مصداق جالبی دارد: « گذر از دوران رکود، مستلزم پاکسازی در شرکتها است ». فیلیپ کاتلر وقتی رکودی اتفاق می افتد، مشتریان به دنبال محصولات ارزان تر هستند، ...

ادامه متن »

۷ رمز پنهان برای فروش موفق در فروش املاک و مستغلات

 ۷ رمز پنهان برای فروش موفق در فروش املاک و مستغلات طــــی سالها، ما برای شناسایی مسیرهای بی شماری که برای فروش وجود دارد، تلاش بسیار کرده ایم: گوش دادن به صدها نوارصوتی و تماشای فیلمهای ویدیوئی فروش.   امروز هم، هنوز هنگامی که از ما، درمورد افزایش مهارتهای فروش سوال می شود، حقیقتاً پاسخ ما به طور حیرت آوری، بی اندازه ساده است. ما دریافته ایم که هفت رمز پنهان برای فروش موفق وجود دارد، و ما از آنها برای رشد بعضی از موفق ترین شرکتهای تجاری در آمریکا استفاده می کنیم. ما همچنین از این رموز تحت عنوان ...

ادامه متن »

مدل AIDA برای افزایش فروش

مدل AIDA  چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده است که فرآیند منطقی تصمیم‌گیری برای خرید می‌باشند. در هر مرحله از فروش که با مشکلی مواجه می‌شوید، به دلیل عدم موفقیت در یکی از این چهار بخش است. ۱- توجه مشتری را جلب کنید تا به حرف شما گوش کند. (Attention) اولین کلمه، توجه به این معنی است که قبل از این که چیزی را به کسی بفروشید، تمایلات او را بشکافید و کاری کنید که توجه او ...

ادامه متن »

تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت

یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه پیشنهاد ارزشی تعریف می‌کنند، از مزیت رقابتی مشخصی برخوردارند. بر همین اساس، شرکت خود شما هم ممکن است استراتژی شما را بازطراحی کند. بدون شک، شما از قبل سیستم مدیریت برنامه‌ریزی و عملکرد یا به عبارت دیگر، طرح استراتژیک و بودجه شرکتی را داشته‌اید. این سیستم، گروهی‌ از روش‌های تثبیت شده برای تخصیص هزینه‌ها و پیگیری آنها است. حتی وقتی تیم ارشد اجرایی شرکت از استراتژی قابلیت محور استفاده می‌کند، ...

ادامه متن »

ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )

جهان امروز حکم دهکده‌ای را یافته، که سفره بازار یکپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و کاستی‌های هر بنگاه، نیازمند خودشناسی است. باید از نقطه شناخت خود حرکت را آغاز کرد و به شناخت و درک نیازهای آشکار و پنهان مشتریان رسید. ابزار پیاده‌سازی این فرایند مهم و حساس، “ممیزی بازاریابی” است که پژوهشی گسترده و همه جانبه در وضعیت کلیه ارکان و فعالیتهای بنگاه را سامان می‌دهد. در سایه ممیزی بازاریابی است که می‌توان فهمید در چه موقعیتی هستیم و چگونه می‌توانیم به سمت تعالی حرکت کنیم. علیرغم اینکه ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)

کتاب مدیریت پورسانت(کارانه)، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت(کارانه) فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت(کارانه) است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت(کارانه) فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت(کارانه) و آیین نامه پورسانت(کارانه) یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت(کارانه) برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانت(کارانه)اژ) و به معنای درصد، ...

ادامه متن »

۱۰۰ نکته ی بازاریابی برندسازی

کسب و کار: ۱۰۰ نکته بازاریابی را پشت سر هم برای کسب و کارهای خردوهم برای کسب و کارهای کلان. شکی نیست که تا به امروز از برخی از این نکات غافل بوده اید. ایده های کلی ۱- نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شوم. ۲- درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالانه بازاریابی تعیین کنید. ۳- هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم کنید. ۴- یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید. ۵- هر روز و هر ساعت کارت ...

ادامه متن »

انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف

انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف ۱-فروشندگان تخفیفی فروشندگانی هستند ، که چنانچه کالا تخفیف داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی توانند بفروشند. ۲-فروشندگان جایزه محور اگر محصول جایزه داشته باشد می فروشند اگر نداشته باشد نمی فروشند یا کمتر اهمیت می دهند. ۳-فروشندگان برند محور اگر محصول برند باشد فروش خوبی دارند اگر محصول برند نباشدفروش کمی دارند یا نمی فروشند. ۴-فروشندگان تبلیغ گرا فروشندگانی که پایه و اساس آنها تبلیغات کالا است، اگر محصول تبلیغ داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی فروشند. ۵-فروشندگان رابطه محور فروشندگانی هستند که فقط چون ارتباط صمیمی با ...

ادامه متن »

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری ۵۳ اصل مذاکره شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۱۰۱۴۱۰ نویسنده: لی تامپسون مترجم : محمدرضا شعبانعلی مترجم : آرش قبایی ناشر: موسسه علمی فرهنگی نص قیمت: ۴۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۹۰ موضوع: مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۲۱ راهرو: ۲ غرفه: ۵۸ ارتباط موثر و فنون مذاکره شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۲۰۴۸۳ نویسنده: حسین علیان دلبر نیروشک ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی قیمت: ۱۰,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۹ موضوع: دانشجویان – راهنمای مهارتهای زندگی مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۱۷ راهرو: ۲ غرفه: ۳۱۳ اصول مدیریت صادرات ...

ادامه متن »