مارس 23, 2016
2,691 بازدید
دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم بازرگانی و فروش دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات به مدت ۱۶ ساعت در شرکت ………. برگزار می گردد جهت ثبت نام به دپارتمان بازاریابی و تحقیقات بازار مراجعه فرمایید. محتوای دوره: آکادمی مذاکره ایران: مدرس: علی خویه ۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره کاربردهای اصول و فنون مذاکره ...
ادامه متن »
مارس 23, 2016
3,408 بازدید
دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی سرفصل های دوره ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی ارتقای بینش و نگرش مدیریت تلفن نگرش و بینش بازاریابی تلفنی تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و فروش تلفنی ارتقای مهارت و فن تکنیکی مهارت پاسخگویی به تلفن مهارت مدیریت تلفن تکنیک گرفتن اطلاعات تکنیک پاسخگویی به تلفن تکنیک کار با تلفن تکنیک سفارش گیری تلفنی تکنیک مذاکره تلفنی ...
ادامه متن »
مارس 23, 2016
2,303 بازدید
کارگاه آموزش مذاکره ، کلاس مذاکره، تکنیک های مذاکره، روش های مذاکره درست روز اول کارگاه مجری زمان ساعت موضوع افتتاحیه کارگاه و بیان اهداف ۲۰ دقیقه معارفه و انجام پیش آزمون ۳۰ دقیقه – مروری بر اصول جلب حمایت همه جانبه ۳۰ دقیقه اصول مذاکره و آمادگی برای انجام آن ۴۰ دقیقه استراحت و پذیرایی ۲۰ دقیقه – انجام کار گروهی ۱ ۶۰ دقیقه شرکت کنندگان ارائه نتایج کار گروهی ۱ ۴۰ دقیقه دبیران گروه ها ناهار و نماز ۶۰ دقیقه – مهارت های انجام یک مذاکره اثربخش ۴۰ دقیقه انجام کار گروهی ۲ ۶۰ دقیقه شرکت کنندگان ارائه ...
ادامه متن »
مارس 23, 2016
2,906 بازدید
دوره ی آموزشی زبان بدن(Body Language) زبان بدن(Body Language) www.khooyeh.com مدرس : استاد علی خویه محتوای دوره : اهمیت و ضرورت ارتباطات کلامی و غیر کلامی نقش و اهمیت زبان بدن در زندگی روزمره و کسب و کار علت به وجود آمدن زبان بدن دلایل موفقیت انسان های موفق مهارت های استفاده از زبان بدن در موفقیت درک مبانی و آشنایی با فرهنگ واژگان زبان بدن قواعد خواندن دقیق زبان بدن قلمرو و آداب فاصله گذاری زبان بدن در فروش و بازاریابی آشنایی با حرکات و معانی مختلف دست ها و انگشتان آشنایی با تعاریف و مبانی زبان بدن ...
ادامه متن »
مارس 21, 2016
5,221 بازدید
برآورد ارزش ویژه نام و نشان تجاری (MEASURING BRAND EQUITY) چکیده پس از انقلاب صنعتی، تجارت اهمیت روز افزونی یافته و بر نقش آن در زندگی مردم افزوده شده است. این اهمیت دست اندرکاران سازمانها را برآن داشته که نسبت به فعالیتهای خود با توجه و وسواس بیشتری برخورد کنند و برای موفقیت در آن به روشهای گوناگون روی آورند. رقابت کلید پیروزی در کسب وکارها شده وکسانی در این عرصه پیروز می شوند که با روشهای تازه تر پای به این میدان گذارند. در این شرایط برای بهتر شدن ساز و کارها شرکتها می بایست نگرش جدیدی به کالا، ...
ادامه متن »
مارس 21, 2016
1,681 بازدید
برای پیروزی در بازار و حفظ مشتریان در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، باید به فکر ایجاد یک فرایند خرید یکپارچه بود. بازاریابی، فروش و توزیع باید همگام برای برآورده کردن نیاز مشتری و ارائه محصولات و خدمات باشد تا در زمانی که مشتری آماده خرید است محصول مورد نیاز را در اختیارش بگذارند. هوش تجاری برای فروش: هوش تجاری برای عملکرد فروش می تواند به مدیران فروش و نمایندگان آنها اطلاعات تحلیلی مناسبی در رابطه با محصول، نوسانات قیمت، مشتریان، جمعیت شناسی مشتریان، مناطق و تیم های فروش را آماده نماید. این اطلاعات می تواند به همراه جزئیاتی از ...
ادامه متن »
مارس 20, 2016
1,504 بازدید
مزایای کلیدی استفاده از نظام مدیریت ارتباط با مشتری بسیاری از سیستم های امروزی به منظور به حداقل رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها ایجاد شده اند. یک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع زیادی می تواند برای یک شرکت تجاری به همراه داشته باشد. استفاده از یک سیستم خوب CRM می تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روز افزون مشتریان به آن شرکت باشد. ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می آورد که گاهی اوقات دیده نمی شوند ولی آن ...
ادامه متن »
مارس 20, 2016
1,152 بازدید
چرا مشتری ها شما را ترک میکنند: – ۳ درصد محل زندگی خود را عوض میکنند – ۵ درصد دوستی های دیگری ایجاد میکنند – ۹ درصد به دلایل رقابتی ما را ترک میکنند – ۱۴ درصد به دلیل عدم رضایت از محصول، دیگر محصول ما را نمیخرند – ۶۸ درصد به دلیل بیتفاوتی و برخورد بد فروشندگان و کارمندان از کتاب هنر فروشندگی پرومودو باترا
ادامه متن »
مارس 20, 2016
1,580 بازدید
راه هایی ساده برای نفوذ در قلب مشتری رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد. مسئلۀ اصلی که می بایست بر روی آن تمرکز کنیم، این است: «چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟ به طوری که بتوانیم به نتایج مورد دلخواه دست یابیم» و اصول مشتری مداری کدام است؟ در زیر نکات مهمی را برای شما آورده ایم: ۱-در سلام کردن پیشقدم باشید و جواب سلام را هم به گرمی بدهید. آیا برای ...
ادامه متن »
مارس 20, 2016
1,725 بازدید
از دیدگاه کلی، تفکر استراتژیک یک «بصیـــرت و فهم از وضعیت موجود و بهره برداری از فرصتها » است. این بصیرت کمک میکند تا واقعیتهای بازار و قواعد آن به درستی و به موقع شناخته شود؛ و برای پاسخگویی به این شرایط راهکارهای بدیع و ارزش آفرینی خلق شود. تفکر استراتژیک مدیر را قادر می سازد تا بفهمد چه عواملی در دستیابی به اهداف موردنظر موثر است و چگونه این عوامل موثر برای مشتری ارزش میآفریند؟ این تفکر از طریق فهم صحیح قواعد بازار و پاسخگویی خلاقانه به آن صورت می پذیرد که در محیط ناپایدار و متحول کسب و ...
ادامه متن »