Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

اقداماتی که در بازاریابی دیجیتالی نباید انجام داد

برخی اشتباهات ساده در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تحقیقات صورت گرفته احصاء شده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر برای رشد کسب‌وکارها امری حیاتی تلقی می‌شود و از این حیث پلت‌فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی شکل گرفته‌اند. قطعا در چنین شرایطی چه یک استارت‌آپ داشته باشید یا شرکتی با سابقه‌ طولانی، بستر رسانه‌های اجتماعی چشم‌انداز بازاریابی شما را متحول خواهند کرد و برای رشد آگاهی نسبت به محصولات یا خدماتتان بسیار مهم هستند. لذا باید راه‌های استفاده درست از این ظرفیت و فضا ...

ادامه متن »

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی: اصل ۱⃣: فراتر رفتن از تقاضای فعلی: بجای تمرکز بر تقاضای فعلی و برآورده نمودن نیازهای فعلی مشتریان، می بایست به مشتریان بالقوه و نیازها و انتظارات آنها در بهمراه مشتریان فعلی تمرکز نموده و اینکه چطور می توان این نیازها را با نوآوری ارزش پاسخگو بود. اصل ۲⃣:بازسازی مجدد مرزهای بازار: به چالش کشیدن مفروضات و چارچوب های حوزه عمل در کسب و کار و تعریف مجدد آنها. اصل ۳⃣: تمرکز بر یک تصویر بزرگ بجای تمرکز بر اعداد، آمار و ارقام خرد؛ چراکه تمرکز بر ارقام و اعداد بجای تصویر کلان باعث ...

ادامه متن »

مدیریت یعنی تصمیم گیری

مدیریت یعنی تصمیم گیری یکی از مهارتهای مهم و اساسی مدیران مهارت تصمیم گیری است به طوری که معروف است می گویند تصمیم غلط در مدیریت بهتر از بلاتکلیفی و نگرفتن تصمیم است. کارمندان با ارائه پیشنهادات خود وظیفه تصمیم سازی را دارند و پس از اتخاذ تصمیم از سوی مدیریت، تصمیم را اجرا می کنند. بنابراین وظایف مدیران تصمیم گیری و نظارت بر اجرای تصمیمات می باشد. سرجیوزیمن نویسنده کتاب ارزشمند پایان عصر بازاریابی سنتی پنج سطح برای تصمیم گیری قائل است. *سطوح تصمیم گیری سطح یک : تصمیم من ( مدیر ارشد) بدون کمک شما ( منظور کارکنان ...

ادامه متن »

فروشندگان بی‌انگیزه دارید؟ پس این مطلب را بخوانید

فروشندگان بی‌انگیزه یکی از معضلات همیشگی سرپرستان و مدیران فروش هستند. در برنامه‌های آموزشی معمولاً تأکید مدرسان روی آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های فروش است غافل از اینکه فردی که از انگیزه‌ی لازم برای کار کردن برخوردار نیست، هر چقدر هم ماهر باشد به موفقیتی نخواهد رسید. این مسئله به ویژه در حوزه‌ی فروش تشدید می‌شود زیرا پس از آنکه فروشنده چند جواب منفی از مشتری بشنود، اگر به لحاظ انگیزشی آماده نباشد، اعتمادبه‌نفس خود را به کلی از دست خواهد داد. با توجه به آنچه گفته شد یکی از وظایف اصلی و همیشگی سرپرست یا مدیر فروش، ایجاد انگیزه در ...

ادامه متن »

چطور مشتریان را وفادار کنیم؟

 محدثه عالمی‌فر: تمرکز ما در فروش اغلب روی فروش بعدی و پیدا کردن مشتری جدید است و این کار منجر به غفلت کردن از مشتریان فعلی می‌شود. رضایت مشتریان فعلی از دو جهت حائز اهمیت است: اول اینکه اگر مشتریان ما خشنود باشند، ما را به دیگران معرفی خواهند کرد و با تبلیغات دهان به دهان، بدون هیچ هزینه‌ای مشتریان جدیدی را به کسب‌وکار ما می‌آورند. نکته‌ی بعدی اینکه حس خوب مشتری از کار کردن با ما در کنار اعتمادی که به ما دارد، باعث می‌شود که فروشنده‌ی رقیب اجازه‌ی نفوذ کردن در او را پیدا نکند. به عبارتی اگر ...

ادامه متن »

مشکل برندسازی در ایران چیست؟

مشکل کجاست؟ بسیاری از فعالان عرصه اقتصادی معتقدند که صنعت ایران هنوز جایگاه اصلی برند را درک نکرده است و بسادگی از کنار مرگ برندهای معتبر ایران می‌گذرد. آنها همواره تاکید می‌کنند که معیار‌های برندسازی در ایران با معیارهای خارج از مرزها بسیار متفاوت است و همین موضوع باعث از بین رفتن تدریجی برندهای ایرانی در سطح بین‌المللی می‌شود. این کارشناسان نبودن سیستمی دقیق برای حفظ و حمایت از برندهای ایران را دلیل اصلی مرگ برندهای ایرانی در بازارهای بین‌المللی می‌دانند و معتقدند که سازمانی باید در این زمینه تاسیس شود و دولتمردان باید برندسازی را جزو اولویت‌های کاری خود ...

ادامه متن »

انواع برند و جایگاه برندسازی در ایران

انواع برند ۱ـ برند انفرادی: یک شرکت تجاری می‌تواند طبق سیاست‌های تجاری و بازرگانی خود برای هر یک از محصولاتش به صورت تک‌تک برند انتخاب کند. ۲ـ برندهای فامیلی: در این نوع از برندسازی شرکت تولید‌کننده تصمیم می‌گیرد برای برخی از محصولاتش به صورت گروهی برندسازی کند و مجموعه‌ای را تحت یک برند به بازار عرضه کند. ۳ـ برند شرکتی: برند شرکتی نام کارخانه یا شرکتی است که محصولات مختلفی را تولید می‌کند مثل نساجی تاتا (هندوستان)، محصولات مهندسی و محصولات پتروشیمی. ۴ـ برند ترکیبی: در این نوع از برندسازی شرکت مورد نظر برای معرفی و عرضه محصولاتش سعی می‌کند ...

ادامه متن »

چطور نماینده یک برند خارجی در ایران شویم؟

اگر عزمتان را جزم کرده‌اید که یک نمایندگی برند خارجی را در ایران بگیرید باید بدانید پروسه قانونی این کار چگونه است. روند قانونی این کار در دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگی رسمی شرکت خارجی در کشور آمده است. برای شروع باید از طریق سامانه www.gatc.ir اطلاعات اولیه خود را ارسال کنید. در صورت وجود شرایط و تائید مرکز امور اصناف و بازرگانان که متصدی این کار است، باید مدارک خود را هم به وسیله پست به این مرکز ارسال کنید. مرکز پس از بررسی مدارک و به شرط احراز نمایندگی رسمی، گواهی را صادر و طی ۱۵ روز ...

ادامه متن »

دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی

دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی زندگی > مهارت‌ها – همشهر‌آنلاین: اینکه شما چگونه اشتباهات خود را مدیریت می‌کنید و خدمات‌تان را بهبود می‌بخشید، می‌تواند تفاوت‌های اساسی در نگهداری یا از دست دادن مشتریان‌تان ایجاد کند. فرقی نمی‌کند که فروشنده‌ی چه کالایی باشید؛ حتماً این را متوجه شده‌اید که با وجود تلاش‌های شما برای مدیریت خدمات و موجودی، برخی از مشتریان، ناراضی هستند. نارضایتی مداوم مشتریان را به حساب اینکه ما هر کاری که بکنیم باز هم مشتری ناراضی وجود دارد، نگذارید. در عوض، نحوه‌ی برخورد خود با مشتریانی را که ناراضی هستند بهبود بخشید. این می‌تواند به معنای ...

ادامه متن »

بازاریابی برای بازاری‌ها

بازاریابی برای بازاری‌ها   مهدی سقطچی: به رغم توسعه کمی و کیفی بازاریابی و همه‌گیر شدن آن در میان صنایع و خدمات مختلف، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کمتر به فکر آشنایی و رعایت اصول بازاریابی هستند چرا که این رشته از نظر بسیاری از آنها، ابزاری است که تنها به کار شرکت‌های بزرگ و کارخانه‌های چندصدنفره می‌آید؛ ابزاری گران که تنها این شرکت‌ها از پس پرداخت هزینه‌های آن برمی‌آیند؛ ابزاری که از پیچ و مهره‌های کسب‌وکار آنها بزرگ‌تر است. این درحالی است که بازاریابی علمی است که اصول آن، کلی و ساده هستند و همه کسب‌وکارها می‌توانند و می‌بایست آن را ...

ادامه متن »