Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

اتخاذ استراتژی های درست

پیشی گرفتن از رقبا استراتژی نیست اولین آتش رگبار در ماجرایی به نام جنگ تخت خواب هتل ها شناخته می شود، در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. پس از یکسال آزمایش بر روی تشک ها، بالش ها، پارچه های روتختی و سرمایه گذاری بالغ بر ده ها میلیون دلار برای انجام این کار، گروه هتلهای وستین اولین تختخواب دارای نشان تجاری در صنعت، به نام هونلی بد با طراحی سفارشی، را معرفی کرد. یکی از مدیران اجرایی وستین اظهار داشت که “می خواستیم از رقبای خود متمایز باشیم”. همانطور که قابل حدس است، طولی نکشید که رقبا واکنش نشان دادند، آن ...

ادامه متن »

مانع اصلی پیش پای برند های مدرن

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

مانع اصلی پیش پای برند های مدرن نحوه مقابله با بی وفایی در حال رشد در میان مصرف کنندگان است. یکی از بهترین راه حل ها متمایز ساختن خود از یک رقابت و ایجاد یک تصویر قابل شناسایی و جذابی است که با رویکردی شخصی تر به مشتریان نزدیک می شود. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان برندینگ بر روی بسته بندی تکیه می کنند اما جلب توجه مصرف کننده همانند مبارزه ای سخت است به خصوص در حوزه طراحی بسته بندی که استاندارد ها همیشه به منظور مطابقت یافتن با تقاضای بازار تغییر می کنند. بنابراین برند ها همواره ...

ادامه متن »

CRM ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی

دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. چکیده: دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. امروزه معاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه¬تر از ...

ادامه متن »

شیوه مدیریت ارتباط با مشتری به شکل اثربخش

چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند. چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند.در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی ...

ادامه متن »

ایجاد انگیزه در مشتریان برای تقویت برند شما

ایجاد زمینه و انگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است که بر”هر چه مفید تر بودن” متمرکز است. مشتریان در تشریک مساعی برای تقویت برند شما چه انگیزه ای دارند و نقش محققین چه می تواند باشد؟ ایجاد زمینه و انگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است که بر”هر چه مفید تر بودن” متمرکز است. فلسفه بازاریابی اجتماعی در عمق دیدگاه خود بر این اصل یعنی مفید بودن تکیه می ورزد و این بدان مفهوم است که دیگر فروش محصولات و خدمات بر دو ...

ادامه متن »

اقداماتی که در بازاریابی دیجیتالی نباید انجام داد

برخی اشتباهات ساده در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با تحقیقات صورت گرفته احصاء شده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر برای رشد کسب‌وکارها امری حیاتی تلقی می‌شود و از این حیث پلت‌فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی شکل گرفته‌اند. قطعا در چنین شرایطی چه یک استارت‌آپ داشته باشید یا شرکتی با سابقه‌ طولانی، بستر رسانه‌های اجتماعی چشم‌انداز بازاریابی شما را متحول خواهند کرد و برای رشد آگاهی نسبت به محصولات یا خدماتتان بسیار مهم هستند. لذا باید راه‌های استفاده درست از این ظرفیت و فضا ...

ادامه متن »

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی

اصول شش گانه استراتژی اقیانوس آبی: اصل ۱⃣: فراتر رفتن از تقاضای فعلی: بجای تمرکز بر تقاضای فعلی و برآورده نمودن نیازهای فعلی مشتریان، می بایست به مشتریان بالقوه و نیازها و انتظارات آنها در بهمراه مشتریان فعلی تمرکز نموده و اینکه چطور می توان این نیازها را با نوآوری ارزش پاسخگو بود. اصل ۲⃣:بازسازی مجدد مرزهای بازار: به چالش کشیدن مفروضات و چارچوب های حوزه عمل در کسب و کار و تعریف مجدد آنها. اصل ۳⃣: تمرکز بر یک تصویر بزرگ بجای تمرکز بر اعداد، آمار و ارقام خرد؛ چراکه تمرکز بر ارقام و اعداد بجای تصویر کلان باعث ...

ادامه متن »

مدیریت یعنی تصمیم گیری

مدیریت یعنی تصمیم گیری یکی از مهارتهای مهم و اساسی مدیران مهارت تصمیم گیری است به طوری که معروف است می گویند تصمیم غلط در مدیریت بهتر از بلاتکلیفی و نگرفتن تصمیم است. کارمندان با ارائه پیشنهادات خود وظیفه تصمیم سازی را دارند و پس از اتخاذ تصمیم از سوی مدیریت، تصمیم را اجرا می کنند. بنابراین وظایف مدیران تصمیم گیری و نظارت بر اجرای تصمیمات می باشد. سرجیوزیمن نویسنده کتاب ارزشمند پایان عصر بازاریابی سنتی پنج سطح برای تصمیم گیری قائل است. *سطوح تصمیم گیری سطح یک : تصمیم من ( مدیر ارشد) بدون کمک شما ( منظور کارکنان ...

ادامه متن »

فروشندگان بی‌انگیزه دارید؟ پس این مطلب را بخوانید

فروشندگان بی‌انگیزه یکی از معضلات همیشگی سرپرستان و مدیران فروش هستند. در برنامه‌های آموزشی معمولاً تأکید مدرسان روی آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های فروش است غافل از اینکه فردی که از انگیزه‌ی لازم برای کار کردن برخوردار نیست، هر چقدر هم ماهر باشد به موفقیتی نخواهد رسید. این مسئله به ویژه در حوزه‌ی فروش تشدید می‌شود زیرا پس از آنکه فروشنده چند جواب منفی از مشتری بشنود، اگر به لحاظ انگیزشی آماده نباشد، اعتمادبه‌نفس خود را به کلی از دست خواهد داد. با توجه به آنچه گفته شد یکی از وظایف اصلی و همیشگی سرپرست یا مدیر فروش، ایجاد انگیزه در ...

ادامه متن »

چطور مشتریان را وفادار کنیم؟

 محدثه عالمی‌فر: تمرکز ما در فروش اغلب روی فروش بعدی و پیدا کردن مشتری جدید است و این کار منجر به غفلت کردن از مشتریان فعلی می‌شود. رضایت مشتریان فعلی از دو جهت حائز اهمیت است: اول اینکه اگر مشتریان ما خشنود باشند، ما را به دیگران معرفی خواهند کرد و با تبلیغات دهان به دهان، بدون هیچ هزینه‌ای مشتریان جدیدی را به کسب‌وکار ما می‌آورند. نکته‌ی بعدی اینکه حس خوب مشتری از کار کردن با ما در کنار اعتمادی که به ما دارد، باعث می‌شود که فروشنده‌ی رقیب اجازه‌ی نفوذ کردن در او را پیدا نکند. به عبارتی اگر ...

ادامه متن »