برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

تکنیک بازاریابی مسکن

ترفند بازاریابی مسکن

آیا می دانستید یکی از ترفندهای بازاریابی مسکن این است که شما کارت ویزیت ندهید بلکه اطلاعات مشتری را بگیرید؟

بسیاری از مشاوران املاک قدر مشتریانی را که به آنها مراجعه می کنند نمی دانند. اتفاقی که معمولا رخ می دهد این است که وقتی خانه ای متناسب با خواسته های مشتری ندارند بیشترین لطفی که در حق مشتری می کنند این است که کارت ویزیت خود را به مشتری می دهند و از او می خواهند که بعدا تماس بگیرد. این بدترین کاری است که می توان انجام داد.

شما باید به هر فرد مراجعه کننده به چشم مشتری قطعی خود بنگرید و از او اطلاعات تماسی لازم را بگیرید و به او قول دهید که تمام تلاش خود را برای پیدا کردن خانه مورد علاقه او خواهید کرد و البته باید واقعا این تلاش را بکنید این کار حس اهمیت داشتن را به مشتری القا می کند و موجب اطمینان می شود و احتمال معامله را افزایش می دهد.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

تکنیک های فروش املاک، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی

شرایط فروش و ارائه پیشنهاد و استراتژی فروش مدل های فروش واحدهای ...