راه های افزایش فروش

نقش هدایای تبلیغاتی در فروش

هدایای تبلیغاتی برند شما را محبوب می کنند| اهدای جوایز و برگزاری قرعه کشی ها همه  ما عاشق دریافت هدیه هستیم و تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند! همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آیا می دانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟ قبول کنید که همه  ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آنها ...

ادامه متن »

فروش موفق به سبک جک ولش

فروش موفق به سبک جک ولش جک ولش طی ۲۰ سال، شرکت جنرال الکتریک را به شرکتی با سرمایه بازار ۴۵۰ میلیارد دلاری و به یکی از تحسین برانگیزترین برندهای جهان تبدیل کرد. به گزارش هورموند، با گسترش دادن و استفاده کردن از سامانه کیفیتی شش سیگما تمرکز کردن بر بازار جهانی و پایبندی به اصل ثابت کن، بفروش یا کسب و کارت را تعطیل کن، از جهات بسیاری به شکل دهی مدرن امروزی کمک کرد. از روی دیدگاه اصلی ولش که در هشتم دسامبر ۱۹۸۱ بیان کرد، رئیس شرکت قدرت رهبری درون به بیرون را حداقل به سه روش ...

ادامه متن »

بهترین راه افزایش فروش و جذب مشتری چیست؟

چرا باید به مشتریان موجود توجه داشته باشید؟ ارزش حفظ مشتری چقدر است اگر شما در واحد فروش کار می کنید، بدانید که پیدا کردن راه های جدید برای افزایش درآمد همیشه دور از ذهن است. هنگامی که به فروش روند صعودی به خود می گیرید، بسیاری از فروشندگان بر روی جذب مشتریان جدید متمرکز هستند در حالی که آنها به طور ویژه  و خاص باید در مورد نیاز به حفظ مشتریان فعلی  کار کنند. نکته ی جالبی که این روزها می شنویم این است که حفظ مشتریان فعلی، ارزان تر از جذب مشتریان جدید است. پس چرا بیشتر به ...

ادامه متن »

۸ استراتژی فروش B2B

نگاهی به ۸ استراتژی فروش B2B بر کسی پوشیده نیست که فروش به کسب و کارهای دیگر، مهارت های خاص خودش را می طلبد. اگر فروش B2B را همان گونه که هست نبینید، هرگز نمی توانید در آن موفق شوید. فروش B2B فروشی در میزان بالاست که در مقایسه با فروش مستقیم به مشتری، مستلزم رویکردی کاملاً جدید است. به گزارش سایت chetor زمانی که فروش B2B به درستی انجام شود، می تواند به شدت سودآور و فوق العاده باشد. هشت استراتژی فروش که در ادامه بیان می شوند، توصیاتی کاربردی از متخصصانی هستند که به طور دائم فروش های ...

ادامه متن »

تکنیک های فروش

برنامه های ترویج فروش یا پروموشن های فروش، فعالیت هایی کوتاه مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه ی زمانی مشخص میشود و از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش سود، تسهیل فروش و …) برای صاحبان کسب و کار و از طرفی دیگر منجر به افزایش رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان نیز می شود. برنامه های پیشبرد فروش به صورت های مختلف ممکن است انجام شود که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می کنیم. تخفیف با مرز مشخص: در نظر گرفتن تخفیف برای محصولات بی شک یکی ...

ادامه متن »

ترفیعات فروش

-ترفیعات فروش شاید در بین آمیخته های بازاریابی چهارمین پی یا همان ترفیع، در نگاه اول درک مفهومش مشکلتر باشد. ترفیع آن دسته از اقداماتی است که به منظور ایجاد ارتباط با مشتری صورت میگیرد. این ارتباط به منظور ایجاد احساس و ادراک مثبت در مشریان هدف صورت میگیرد. در نگاه کاتلر و آرمسترانگ، ترفیع به مجموعه اقداماتی اطلاق میشود که به بیان و افشاء محصول میپردازد و با آن مشتریان هدف را به خرید محصول راضی مینماید. . از این رو ترفیع شامل مواردی چون برنامه های تبلیغاتی، سیاست–هایی جهت برقراری روابط مناسب با مشتریان، برگزاری نمایشگاههای تجاری، اعطای ...

ادامه متن »

تکنیک های طلایی افزایش فروش

تکنیک های فروش برخی تکنیک های معروف حوزه بازاریابی عباتند از : طراحی افزایش فروش برای افزایش فروش سه راه پیش رو داریم: اول افزایش تعداد موارد فروش فردی، دوم افزایش حجم فروش به هر مشتری و سوم، افزایش تعداد دفعات فروش به هر مشتری. مدل فروش قدیمی۴ بخش داشت: اول ابراز صمیمیت- تحویل گرفتن مشتری دوم صلاحیت دادن به مشتری – شما چقدر پول دارید یا چقدر می خواهید هزینه کنید سوم سخنرانی برای مشتری معرفی کالا چهارم، نهایی سازی فروش – کالا را بخر، مشتری!   تکنیک های نهایی سازی فروش (کی فروش به قطعیت می رسد؟) نهایی ...

ادامه متن »

قوانین مهم در افزایش فروش

چند قانون مهم برای افزایش فروش / توسعه ساختار کمیسیون فروش جذب تیم مناسب برای فروش می تواند دلیل تفاوت پیشرفت کسب وکارهایی باشد که رشد ثابت دارند و آنهایی که پله های پیشرفت را به سرعت طی می کنند. تیم های فروش دارای اثری مثبت و عمیق بر خطوط عملیاتی سازمان هستند و بهترین کارمند فروش از ارزش بالای خود در سازمان آگاه است. به همین دلیل است که شرکت هایی که نتیجه عملکرد خوب کارمندان شان را می بینند آن را مدیون ساختار کمیسیون فروش خود هستند و در پی جبران خدمات، مهارت و استعداد آنها هستند. اما ...

ادامه متن »

روش های افزایش فروش

ادامه متن »

موانع فروش و بازاریابی

موانع رشد بازاریابی و مدیریت بازار در شرکت‌های ایرانی در یادداشت قبلی جایگاه بازاریابی و مدیریت بازار در صنایع، مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که در شرایط جهان امروز به دلیل تغییرات مداوم شرایط محیطی (اقتصادی، اجنماعی، فرهنگی و…) جوامع و افزایش روزافزون رقابت میان تولیدکنندگان، فلسفه و دیدگاه حاکم بر فعالیت‌های بازاریابی شرکت‌ها تغییر یافته و تولیدکنندگان امروزی اگر به ندای مصرف‌کننده عصراطلاعات پاسخ مثبت ندهند، از گردونه رقابت خارج خواهند شد و اصولاٌ نقطه آغاز هر فعالیت اقتصادی نیاز و خواسته مصرف‌کنندگان است، نه سلیقه و خواسته تولیدکنندگان. بدیهی است برای ارتقای جایگاه فعالیت‌های ...

ادامه متن »