روانشناسی فروش

چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟

رضایت مشتری رضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی مشتری، چه در خصوص خدمات منفی و چه در خصوص خدمات مثبت، در نظر گرفت )قره چه و دابوئیان، ۱۸۳۴(. رضایت مشتری به عنوان عامل کلیدی اثر گذار بر رفتار خرید آینده مشتری، مطرح است. مشتریان راضی احتمالا به دیگران در مورد تجربیات خویشان می گویند و زبان تبلیغات مثبت کالا یا خدمات می شوند. از طرف دیگر مشتریان ناراضی با تبلیغات منفی به سازمان و خدمات آن ضربه ...

ادامه متن »

مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر

قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی مطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری صرف کنید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید. این کار بسیار آسان و البته مهم است. اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید. کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری، توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است و بالاخره نهایی سازی ...

ادامه متن »

روانشناسی فروش و بازاریابی

دوره آموزشی روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی اصول روانشناسی فروش و بازاریابی عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی انتقال پیام ها و انواع پیام ...

ادامه متن »

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)

پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل) تیم مشاوره علی خویه هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ...

ادامه متن »

شرکت پخش و فروش مویرگی

علی خویه مشاور فروش و پخش مویرگی مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش             پخش مویرگی دسته بندی : پخش مویرگی، راه اندازی فروش مویرگی، استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی فرآیند پخش مویرگی همواره یکی از مشکلات موجود در شرکتهای فعال در عرصه صنعت پخش، تصور ذهنی نادرست از فرآیند پخش است. این ...

ادامه متن »

نکات مهم در فروش

‼️نکات مهم در فروش‼️ ۱٫ به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک شوید که به آنها خواهید فروخت. ۲٫ همیشه به توصیه دیگران درباره سر و وضع و نحوه حضورتان گوش کنید. ۳٫ اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتقاد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید. ۴٫ سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید. ۵٫ مطالب و مهارتهایی را که فرا می گیرد مرتبا مرور و تمرین کنید. ۶٫ نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید و آن را برآورده سازید. ۷٫ به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن ۸٫ ...

ادامه متن »

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و …. مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها

دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www. www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه ...

ادامه متن »

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های  khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند. در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ می باشد. برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای ...

ادامه متن »

مدیریت پورسانت

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و …..) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، ...

ادامه متن »