برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

نقش روابط عمومی در برند سازی

نقش روابط عمومی در برند سازی:

امروزه دوره ی بازار های انحصاری به سر آمده است و اکنون بازاریابی رقابتی جایگزین بازارهای انحصاری شده اند.امروزه در بازارها،مردم سالاری مصرف کننده حاکم است و مصرف کنندگان انتخاب های متعددی دارند.در این بازارمشتری“بیش از تولید کننده اهمیت دارد.اوست که انتخاب میکند کدام کالا و خدمات را از چه کسی بخرد.کافی است مشتری،کالایی را انتخاب نکند،آنگاه چرخه تولید با تمام دستگاهها و نیروهای انسانی آن از گردونه خارج میشوند.به همین دلیل است که سالها پیش برای”مشتری” نام و نشان برگزیدند.اروپایی ها گفتند:مشتری رییس است،ژاپنی ها گفتند:مشتری خداست و….

اینجاست که روابط عمومی بعنوان یک عامل تاثیر گذار نمایان میشود. موسسه روابط عمومی انگلستان در تعریف وظایف روابط عمومی می گوید:روابط عمومی،مجموعه فعالیت هایی است که با هدف حفظ و توسعه خوشنامی سازمان صورت پذیرد.بدین رو با چنین نگاهی میتوان گفت:مدیریت خوشنامی همان مدیریت برند است.دو وظیفه از وظایف روابط عمومی که به مدیریت خوشنامی می انجامد شامل

۱٫گسترش خوشنامی شرکت

۲٫خنثی کردن شایعات بد علیه شرکت

بدین ترتیب میتوان تعریفی تازه از روابط عمومی ارایه کرد.روابط عمومی مترادف است با حفظ و توسعه خوشنامی و آن برایندی است از آنچه شما میگوییدعمل میکنید و دیگران درباره شما می گویند

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و ...