Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

کتاب دکتری بازاریابی و فروش

  دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغات بدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت کنترل بودن یک پزشک موقعی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدن دچار یک شک یا اضافه کم شدن یک عامل دیگر یا نفوذ یک ویروس و … می شود. شرکت ها و سازمان ها هم مانند بدن انسان دارای سیستم های مختلفی هستند که نیاز به مراقبت کنترل و سازماندهی می باشند همانطور که پزشکان برای حفظ سلامتی خود آزمایش هایی را به طور سالیانه یا ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت –    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … –    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی –    اصول مدیریت بازاریابی –    اصول ...

ادامه متن »

روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری

دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.khooyeh.ir    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبان انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و ارتباطات زبان بدن در ارتباطات و فروش اصول روانشناسی فروش و ارتباط با مشتری عوامل روانی در بهبود فروش انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در ...

ادامه متن »

بازاریابی بانک ها

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته مدیریت بازاریابی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته بازاریابی صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری بازاریابی خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت –    مقایسه ویزیتور ...

ادامه متن »

روانشناسی تبلیغات

  دوره آموزشی  روانشناسی تبلیغات(۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی  سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان تبلیغات نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و تبلیغات اصول روانشناسی تبلیغات عوامل روانی در بهبود تبلیغات عوامل روانی در تهیه رسانه های تبلیغاتی عوامل روانی در بهبود پیام های تبلیغاتی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر تبلیغاتی انتقال پیام ها و انواع پیام ها در تبلیغات پارازیت های ارتباطی در تبلیغات موانع روانشناسی در تبلیغات و ارتباطات مشخصه های ان ...

ادامه متن »

کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر دکتر علی خویه و فهمیه احمدی انتشارات دیباگران تهران

به‌نام خدا کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر دکتر علی خویه و فهمیه احمدی انتشارات دیباگران تهران تاریخ : سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰ دیباگران تهران / کتاب علوم کاربردی، تکنولوژی و مهندسی دیباگران تهران کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر دکتر علی خویه و فهمیه احمدی انتشارات دیباگران تهران درباره مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) برندسازی، خلق برند و مهندسی برند فقط کار یک گرافیست آشنا به امور گرافیکی نیست. برند فقط یک آرم، لوگو و زیبایی ظاهری یک نشان و داشتن یک ایده خلاقانه در ...

ادامه متن »

استراتژی اثر بخشی مذاکرات تجاری

استراتژی اثر بخشی مذاکرات تجاری در دوران پسابرجام شاهد انعقاد توافقنامه‌های تجاری و قراردادهای متعدد با کشورهایی چون روسیه، ایتالیا، فرانسه، یونان، چین و… هستیم. به اعتقاد کارشناسانِ روابط خارجی، حذف موانع گمرکی   دسترسی شرکت‌های داخلی به بازار جهانی را تسریع می‌کند. موانع از سر راه انتقال تکنولوژی و دانش فنی برداشته می‌شود و افق‌های گسترده‌تری فراروی توسعه اقتصادی و تجاری کشور قرار می‌گیرد. در این شرایط مشکلات کشور در حوزه حمل و نقل، دسترسی به بازار صادراتی، دستیابی به بازار رقابتی و… حل می‌شود و بر اساس آن می‌توان روابط خارجی و مذاکره با شرکای خارجی را اثربخش‌تر کرد. ...

ادامه متن »

ارزیابی جایگاه ایران در فضای کسب وکار درسال ۲۰۱۶

اقتصاد ایران

برای ارزیابی فضای کسب وکار تا کنون شاخص‌های گوناگونی توسط سازمان‌های مختلف ارائه شده‌است از جمله شاخص ریسک محیط کسب وکار، شاخص‎‌‎های بنیاد هریتج و موسسه فریزر، شاخص رقابت جهانی وغیره، اما دراین میان شاخص بانک‌جهانی برای ارزیابی فضای کسب وکار بر اساس ویژگی‎‌‎ها و مختصاتی شکل گرفته‌است که در نوع خود رویکرد جدیدی بشمار می رود و بدلیل پوشش دادن به انتظارات فعالان اقتصادی و سیاستگذاران اقتصاد کلان کشورها مورد توجه بیشتری قرارگرفته‌است. ‏ شاخص سهولت فضای کسب وکاربا‌ استناد به ده شاخص کمی که ده مرحله از عمر یک کسب وکار را از زمان شکل گیری تا انحلال ...

ادامه متن »

مزیت طولانی شدن یک مصاحبه کاری

به عنوان بخشی از تحقیقات میدانی برای کتاب ما با عنوان « به رشد آنها کمک کنید و شاهد موفقیت آنها باشید»، از کارمندانی در آمریکای شمالی در مورد آخرین مکالمه شغلی فوق‌العاده خود با مدیرشان پرسیدیم. پاسخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی قابل پیش‌بینی بود و چیزی بین «هرگز» و «آنقدر دور بوده که اصلا یادم نمی‌آید» می‌شد. مدیران استعدادیابی باید پس از مصاحبه اولیه با کارمندان به پرسش و گفت‌و‌گو با آنها تا مدت‌ها ادامه ‌دهند تا اطمینان یابند که آنها در محیط کار شاد و بهره‌ور هستند.   یکی از این افراد گفت: «مکالمه فوق‌العاده‌ای بود. رئیس من بسیار به‌کار ...

ادامه متن »

چگونه باید در مذاکره امتیاز داد و امتیاز گرفت؟

در این قسمت لازم است که دوباره بحث درباره استراتژی امتیاز دادن را پیش کشید و یادآوری کرد که امتیاز دادن، فقط زمانی بهترین و معقول‌ترین استراتژی قلمداد می‌شود که شما در موضع ضعف آشکار قرار دارید، به نحوی که طرف مقابل شما کاملا از این ضعف شما آگاه است و می‌داند که گزینه‌های چندانی پیش روی خود ندارید. با این همه، بر این موضوع تاکید می‌کنم که تصمیم‌گیری در این مورد و اینکه میزان ضعف شما چقدر است بسیار حساس است و شما باید در این زمینه بسیار محتاطانه عمل کنید. شما به هیچ عنوان نباید به گونه‌ای عمل ...

ادامه متن »