سپتامبر 27, 2016
1,085 بازدید
اینها شعار نیست واقعیت های تمام عیاری است که امروزه سازمانها بر اساس آن همیشه حق را به مشتری داده اند. “مشتری در آمریکا و در بریتانیا ، سلطان و همه کاره است. در ژاپن ، پادشاه است و بالاخره در هند رئیس است . چرا رئیس است؟ برای این که رییس می تواند در هر لحظه که بخواهد شما را اخراج میکند . هرگاه از شما و از کارتان راضی نباشد ، شما را کنار می گذارد.” “عبارت «همیشه حق با مشتری است» را به لرد سنیزبری در بریتانیا نسبت می دهند اما گفته میشود که «جان وانامیکر» مالک یک فروشگاه بزرگ در فیلادلفیا ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
818 بازدید
۱- همیشه نوآوری داشته باشید. هر زمان که چیز جدیدی در کسب و کار خود ابداع می کنید،در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کار ساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان و مشتریانی که در جستجوی اطلاعات جدیدرسامانه شمارا می کاوند، فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند. هم چنین افزودن کالا و خدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید،معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود.افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد: جذب مشتریان جدید که به کالا و خدمات ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
985 بازدید
آیا می دانستید چه مدارک و زمانی برای اخراج مورد نیاز است؟ مطابق اصول فنی هیچ نوع کاغذبازی برای اخراج یک فرد وجود ندارد. گرچه، زمانی که یک فرد برای عمل نکردن به وظایف شغلی اش اخراج می شود، مدرک جمع کردن برای عملکرد ضعیف او یک کلید محسوب می شود. برای اخراج یک کارمند لیستی از اخطارات تهیه کنید و با در دست داشتن دلیل کتبی برای عملکرد نامناسب یا علل دیگر همچون غیبت، سوءرفتار یا دیرکرد، شانس خود را در دفاع از عملکردتان بالا می برید. رامپنتال، متخصص مدیریت می گوید: «با داشتن تشریفات اداری بیشتر، مدارک بیشتری ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
810 بازدید
همان طور که در جلسه گذشته اشاره شد تکنیک مشاهده تکنیکی کیفی است که در آن پژوهشگر به طور نظامند تلاش می کند اعمال آشکار گروه خاصی از افراد را ثبت و ضبط کند، و سپس آنها را برای مقصود علمی خاصی به دقت تحلیل می کند. مصاحبه مشاهده ای معمولا ضبط می شود و غالبا برای این منظور، از یک ضبط صوت دیجیتالی استفاده می شود.ضمن آنکه استفاده از فنون فرافکن نیز برای تکمیل جمع آوری اطلاعات توصیه می شود. یکی از روش هایی که به وسیله آقای کوپلند در مطالعه اش روی کاربرد برندهای خانگی استفاده شد، این ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
1,000 بازدید
شکل و احساس برند چیزی است که مشتریان هنگام روبه رو شدن با آن مشاهده می کنند. این امر در واقع شبیه یک سیستم شناسایی تصویری عمل می کند که برند به محض دیده شدن توسط مشتریان تشخیص داده می شود. برای ایجاد هویت تصویری برای برند همواره نیاز به یک سری پیش نیازها دارید. این پیش نیازها شامل انواع مختلفی از لوگو یا سمبل است که می تواند شکل های متفاوتی به خود گیرد. در واقع می تواند به شکل یک شئ باشد که بیانگر برندتان است، در این رابطه بهترین مثال لوگوی اپل است یا حتی یک سمبل ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
867 بازدید
هر شرکتی قطعا می تواند وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی خود داشته باشد و برای این موفقیت هیچ فرمول پیچیده ای نیاز نیست که بدانید یا حتی نیاز به پیاده سازی فرآیندی به غیر از فرآیندهای جاری شما نیست، در واقع استفاده بهتر از امکانات و منابع تان شما را به این مهم می رساند. ولی چگونه می توانید از امکانات و منابع تان بهتر استفاده کنید؟ ۱- تمرکز بسیاری بر این باورند که با کوشش بسیار می توان یک کار را بهتر انجام داد، البته این نظریه می تواند درست باشد ولی هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
708 بازدید
شناخت مشتریان نخستین و اصلی ترین قدم در راه تامین نیازهای آنان در قالب کالا و خدمات است. بسیاری از برندها در سراسر دنیا شناخت مشتریان را از راه هایی نظیر گفت وگوی مستقیم با مشتریان، بهره گیری از تجارت کارشناسان ماهر و همچنین استفاده از مجلات معتبر در زمینه بازاریابی دنبال می کنند. در عین حال یکی از راه های بسیار موثر و در عین حال اندکی دشوار، اجرای یک نظرسنجی دقیق است. با اینکه این روش اغلب به دشواری در اجرا مشهور است، اما بدون شک اطلاعات دقیقی از شیوه تحلیل کالای مشتریان تان در اختیار شما قرار ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
902 بازدید
در دنیای کسب و کار و همچنین بازاریابی درگیر ساختن مشتریان با برند از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در بازاریابی مدرن توجه اصلی روی رفتار مشتریان متمرکز است. در حقیقت بهبود و ارتقای رابطه میان مشتریان و فروشندگان به طور قطع به افزایش فروش برند شما منجر خواهد شد. درخصوص اهمیت بسیار بالای مشتریان در بازاریابی مدرن باید اشاره کرد مشتریان کسانی هستند که سرنوشت برند شما و همچنین کسب سودتان را تعیین خواهند کرد. امروزه با حضور برندهای گوناگون و بزرگ در کسب و کارهای مختلف، ابتکار عمل در دستان مشتریان متمرکز شده است. با این حال مشتریان ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
801 بازدید
استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...
ادامه متن »
سپتامبر 27, 2016
1,024 بازدید
بدون شک یکی از مهم ترین مهارت ها در بازاریابی و فروش «مهارت برقراری ارتباط با مشتری» است. برقراری ارتباط برای بازاریاب و فروشنده، یکی از پرکاربردترین مهارت ها و از لوازم اصلی موفقیت است. از منظر علم ارتباطات، باید به این نکته مهم توجه داشت که فارغ از اینکه تلاش بازاریاب و فروشنده به عقد قرارداد، به فروش یا به سود منتهی می شود یا نه، «برقراری ارتباط موثر» مهارت ارزشمندی است که «ماندگاری» کیفیت آن را تعیین می کند. یک مذاکره کننده حرفه ای هم کسی است که به تداوم یک ارتباط خوب بیشتر می اندیشد تا به ...
ادامه متن »