آگوست 17, 2016
1,875 بازدید
سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک مدرس: علی خویه تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها مهارت های یک موزع حرفه ای مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک آشنایی با تکنیک های توزیع و ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
1,076 بازدید
تحقیقات نشان میدهد که ارزشهای عاطفی پایدارتر از ارزشهای عملکردی است. در این خصوص استدلال میشود که در بخش خدمات، کلید طلایی برای یک نام تجاری پایدار و منحصر به فرد، مجموعه ای بی نظیر از ارزشهای عاطفی میباشد. این مقاله به بررسی ماهیت ارزشهای برند خدمات مالی میپردازد و نتیجه میگیرد که آنها بیشتر تمایل به تمرکز بر ارزشهای عملکردی ردهبندی دارند تا ارزشهای عاطفی برند. در این مقاله همچنین به عدم تجانس میان برداشت و درک اعضای تیم برند از ارزشهای نام تجاریشان و عدم تطابق با ارزشهای مورد پسند و حمایت برندشان اشاره میشود. کلمات کلیدی: ارزشهای ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
887 بازدید
در تکوین استراتژی بازاریابی برای محصولات، یکی از مواردی که مدیران بازاریابی با آن مواجه خواهند بود برندینگ است. برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژیهای مدیریت محصول به شمار میرود. تولید یک محصول تحت یک نام تجاری، مستلزم یک سرمایهگذاری نسبتا بالا و بلندمدت است به طوری که برخی تولیدکنندگان ترجیح میدهند فقط تولید کرده و وظیفه برندینگ را به دیگران محول کنند. همان کاری که تولیدکنندگان تایوانی در مورد بسیاری از محصولات از قبیل پوشاک، کامپیوتر و لوازم خانگی الکترونیک طی دو دهه اخیر انجام دادهاند. عمده این سرمایهگذاری به بحثهای تبلیغات، پیشبرد و بستهبندی معطوف میگردد. اما ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
1,123 بازدید
شاید تمام ما بارها و بارها از واژه برند استفاده کرده باشیم و یا در جاهای مختلف کلمه ‹‹ برند ›› را شنیده باشیم و شاید هم این واژه را به صورت نابجا و اشتباه مورد استفاده قرار داده و یا برای ما در جای نادرست و به غلط بکار برده باشند. یک برند همانطور که مشخص است فقط یک نام نیست، بلکه یک نشانه، نماد و یک الگوی گرافیکی است که نشانگر اهداف، برنامهها و خط مشیهای سازمانهاست. برندها نام یا نمادهایی هستند که با هدف فروش و معرفی کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند و شکلدهنده ارتباطات ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
828 بازدید
تاثیر تدوین استراتژی و برنامههای برندینگ در رشد بازار رستورانها، عصر سهشنبه در یک پنل تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش «دنیای اقتصاد» محمود مطلبی، دبیر این همایش با بیان این مطلب که کسبوکار در حوزه رستورانها و غذاخوریها تا حدود زیادی سنتی باقی مانده، گفت: «برخی حتی صنعت رستوران را جزو حوزه گردشگری نمیدانند؛ در حالیکه اگر توریست خارجی و حتی گردشگر داخلی در هتل یا شهری اقامت داشته باشد، حداقل روزی ۳ وعده به رستورانها مراجعه میکند. بنابراین لازم است بتوانیم به او آگاهی بدهیم که در ایران با چه استاندارد غذایی روبهرو میشود.» دکتر قاضی، فارغ ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
859 بازدید
برندینگ برای کسبوکارهای کوچک به همان اندازه مهم است که برای کسبوکارهای بزرگ اهمیت دارد. در واقع بسیاری از برندهای شرکتهای بزرگ سعی میکنند تا شبیه شرکتهای کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرفکنندگانی که ترجیح میدهند از برندهای مستقل حمایت کنند، جلب توجه کنند. دان ایزینگ «Dan Einzg» از سازمان Mystery راهکارهایی را برای بهبود هویت برند شما بیان میکند: خیلی از صاحبان کسبوکار که با آنها تا به حال صحبت کردم بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسبوکار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمیدانند. آنها به رابطه مستقیمی بین ...
ادامه متن »
آگوست 16, 2016
924 بازدید
تا به حال به گزارشگران تلویزیونی توجه کردهاید. آنها برای دریافت سریع مطلب و همچنین انتقال سریع آن آموزش میبینند. آنها موقعیت دشواری هنگام ارائه یک گزارش دارند، گزارش باید کوتاه و برای شنوندگان جذاب باشد تا شنوندگان از آنها رویگردان نباشند.کل داستان گزارشگران تلویزیونی در یک سطر عبارت است از: مرور سریع اتفاقات برای یک شنونده کمحوصله یا بیحوصله بهصورت جذاب. آیا این ماجرا آشنا به نظر نمیآید؟ بله درست است، این مشابه آن چیزی است که بازاریابان B2B انجام میدهند. آن چیزی که باید در اینجا مورد توجه هر دو گروه قرار گیرد موضوع ایجاد جذابیت در کوتاهترین ...
ادامه متن »
آگوست 14, 2016
2,401 بازدید
دانلود فایل بازاریابی و فروش مبل مبلمان و دکوراسیون دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
ادامه متن »
آگوست 13, 2016
1,704 بازدید
نگاهی به موانع و راهکارهای برندسازی پوشاک در ایران ضعفهای موجود در تولید پوشاک داخلی از نظر طرح و جنس، سبب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان استقبال بیشتر خریدار پوشاک خارجی باشند و سهم تولید داخلی از مصرف آنان ناچیز با به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، تعداد روز افزون بوتیکها و فرشگاههای عرضه پوشاک در نقاط مختلف کشور ، به خوبی نشانگر تمایل بیش فراوان جوانان ایرانی به خرید پوشاک مدل روز است و این اتفاق باعث شده تا ویترین مغازهها پر باشد از اجناسی که مد روز هستند و بیشترین فروش را دارند. نکته قابل تامل در ...
ادامه متن »
آگوست 13, 2016
2,707 بازدید
محصول صاحبنظران محصول را همه مصنوعاتی دانسته اند که می تواند به یک بازار برای توجه، تملک، استفاده یا مصرف پیشنهاد شود و یک نیاز یا خواسته را برآورده کند. محصولات فیزیکی، خدمات، افراد، اماکن، سازمانها، عقاید و ترکیبی از موارد بالا را نیز می توان در این تعریف گنجاند. البته خدمات از تفاوت قابل ملاحظه ای با محصولات فیزیکی برخوردار است، به گونه ای که خدمات نامحسوس، زوال پذیر و جدانشدنی از ارایه کننده بوده و از سرعت بالاتری در ارایه به مشتری در مقایسه با محصولات فیزیکی برخوردار است. در صورتی که مفهوم محصول را بشکنیم، با مفاهیمی ...
ادامه متن »