آگوست 2, 2016
1,041 بازدید
تعریف نمایشگاه نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها، خدمات، فن آوری، تکنیک های جدید، نوآوری ها و هنر ها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می شود. هر عملی که توسط تولیدکنندگان و فروشندگان برایمعرفی کالاها انجام و منجر به فروش کالاها و خدمات گردد نوعینمایش است. از زمان های قدیم نمایشگاه به شیوه کنونی پس از انقلاب صنعتی انگلستان شروع شده و در آغاز قرن بیستم تکامل یافته و امروزه به صورت یکی از ارکان مهم بازرگانی درآمده است. علل پیدایش نمایشگاه -تغییرات روزافزون فن آوری، ظهور کالاهای جدید، تنوع آن ها ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
1,370 بازدید
نمایشگاه صنعت گردشگری قائم شهر ۹۵ اولین دوره ۹۵/۰۱/۰۴-چهارشنبه ۹۵/۰۱/۱۱-چهارشنبه نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های حوزه سلامت ۹۵ بیرجند ۹۵/۰۱/۱۶-دوشنبه ۹۵/۰۱/۱۹-پنجشنبه نمایشگاه عطر یاس (صنایع دستی بانوان کارآفرین مناطق آزاد کشور) کیش ۹۵ هشتمین دوره ۹۵/۰۱/۲۰-جمعه ۹۵/۰۱/۲۴-سه شنبه نمایشگاه صنایع دستی ایران زمین لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه فرهنگ اقوام ایرانی)جشنواره آواها و نواهای ایرانی لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه جشنواره نوروزی لرستان ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه ۹۵ ششمین دوره ۹۵/۰۱/۲۳-دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۸-شنبه نمایشگاه توانمندیها و نقش آفرینی بانوان در توسعه پایدار قم ۹۵ ۹۵/۰۱/۲۴-سه شنبه ۹۵/۰۱/۲۷-جمعه نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی قزوین ۹۵ دومین ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
5,217 بازدید
بازاریابی زعفران – تکنیک های بازاریابی زعفران یکی از محصولات کشاورزی است که پس از برداشت از مزرعه جهت استفاده، نیازمند فرآوری می باشد . مراحل فرآوری زعفران شامل جد ا کردن محصول از گل، خشک کردن و بسته بندی است. علاوه بر فرآوری، فعالیت های حمل و نقل و تبلیغات نیز به عنوان بخشی از هزینه بازاریابی مدنظر می باشند . هرچه مسیرهای موجود بین تولیدکننده و مصرف کننده بیشتر باشد محصول با قیمت نهایی بالاتری در بازار مصرف عرضه می گردد. مسائل بازار زعفران در مراحل مختلف تولید تا مصرف نیازمند بررسی است . در سمت عرضه کننده ...
ادامه متن »
آگوست 1, 2016
921 بازدید
چرا کارخانه ها در ایران بالغ نمی شوند؟ آسیب شناسی عدم رشد نشان های تجاری در ایران سؤال این روزهای همه فعالان اقتصادی این است: «چرا نشانهای ایرانی میمیرند؟» اما بهتر بود میپرسیدیم که چرا ما در ایران شرکتهای ماندگار نداریم؟ یا چرا شرکتهای ایرانی در مقیاس منطقهای ( و نه بینالمللی ) رشد نمیکنند؟ پارس الکتریک همزمان با سامسونگ شروع کرده و حتی در برخی مواقع از این شرکت کرهای، پیشرفتهتر نیز بوده است. شرکت پارس الکتریک قبل از سامسونگ تلویزیون رنگی تولید میکرد؛ اما امروز سامسونگ، ابرقدرت الکترونیک و بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شده و نامهایی بزرگ مانند ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
2,030 بازدید
استراتژی ورود به بازارهای جدید روش شناسی محصولی بازاری یکی از دلایلی که توجه به بازارهای خارجی را برای شرکتها با اهمیت میسازد رسیدن به توسعه اقتصادی و جلوگیری از کاهش احتمالی میزان سهم بازار در آینده و کاستن از چالشهای رقابت با رقبای خارجی شرکتها به هنگام عضویت ایران در سازمان تجارت است. در این پژوهش با استفاده از مطالعات کتابخانهای در ارتباط با تجارت ، اصول بازاریابی، مدیریت راهبردی، روشهای تصمیمگیری با معیارهای چندگانه، نرمافزار تحلیل سلسله مراتبی فرایندها (A.H.P)، تحقیقات میدانی در بازار هدف و شرکت و تکنیکهای تعیین راهبرد، بهترین بازار هدف و ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
2,508 بازدید
استراتژی : ۱- در مراحل کاشت – داشت و برداشت – فرآوری و نگهداری زعفران ، روشهای نوین را جایگزین روشهای قدیمی و سنتی نمائیم . ۲- ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات مناسب بجای روشهای سنتی و غیر اصولی به کار گرفته شود . ۳- کیفیت بسته بندی وسورت زعفران را مطابق با خواسته ها و نیازهای مشتریان افزایش داده تا نظر بازارهای هدف تامین گردد . ۴- بر مسائل بهداشتی و آموزشی و اجرای دقیق استانداردهای بین المللی به منظور کسب هر چه بیشتر اعتبار محصولاتمان توجه ویژه داشته باشیم . ۵- به یافته ها و تحقیقات علمی ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
928 بازدید
فاز اول: تعیین استراتژی کلان شرکتهای تولیدی مرحله ۱- تعیین چشمانداز، مأموریت و اهداف بنیادی شرکت اولین مرحله از فرآیند تدوین استراتژی، تعیین چشمانداز و مأموریت کسب و کار است. چشمانداز یا Vision یک تصویر مطلوب از آینده سازمان را ترسیم میکند که استراتژی برای تحقق آن تدوین میگردد و وضعیتی است که مدیریت سعی میکند سازمان را بطرف آن راهبری نماید. چشمانداز، موجب هماهنگی در درون سازمان و سازگاری بین تصمیمات و فعالیتهای سازمان میشود و اعتقاد افراد سازمان به آن موجب بروز انرژی زیادی در سازمان میگردد. چشمانداز، دربردارنده اجزا و بخشهای مختلفی است که در این ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
1,170 بازدید
بررسی بازار جهانی قند وشکر قیمت جهانی شکر در سال گذشته با روندی کاهشی مواجه شد، این مسئله با توجه به تعیین تعرفهی ١٠ درصدی برای شکر خام و ٢٠ درصدی برای شکر تصفیه شده منجر به درماندگی شرکتهای تولید کنندهی شکر در کشور گردید. درماندگی که به نظر میرسد با ادامهی روند فعلی به معضلی جدی برای این صنعت تبدیل شود. در اینجا قصد داریم فارغ از بررسی اینکه تعیین این تعرفه برای صنعتی که تا سال ٨۵ از تعرفهی حمایتی ١۵٠ درصدی بهره میبرده است چقدر درست یا نادرست است و آیا کارخانجات تولید کنندهی قند به یکباره میتوانند با بهبود وضعیت خطوط ...
ادامه متن »
جولای 31, 2016
2,972 بازدید
تعریف محصول قند و شکر از محصولات بسیار مهم سبد هر خانواری محسوب می شود و در واقع یکی از ضروری ترین واستراتژی ترین محصولات می باشد که در اقتصاد کشور نیز اثر گذار می باشد. مروری بر روش تولید محصول هندیها با تبخیر عصاره حاصل از نیشکر ، قند خام تهیه میکردند. تقریبا هزار سال پیش ، مسلمانان روش تهیه قند را فرا گرفتند و بوسیله آنها این صنعت به اروپا منتقل شد. قند ابتدا به منزله یک محصول تجملی و دارویی مصرف میشد و تنها در حدود ۳۵۰ سال پیش ، کمکم قند جزو مواد غذایی درآمد. در ...
ادامه متن »
جولای 30, 2016
1,381 بازدید
برنامه استراتژیک فرش دستباف موضوع این مقاله است. متاسفانه با وجود برند ارزشمند فرش دستباف ایرانی هنوز موفق به بهره وری مناسب و درست از آن نشده ایم. امروز دنیا فرش دستباف ایرانی را به خوبی می شناسد و می داند که دارای قدمت بسیار زیادی است. مردم دنیا از دوران صفویه فرش دستباف ایرانی را می شناسند ؛ زیرا این برند برجسته و ارزشمند جزء هدایای نفیس دربار و درباریان به سفیران کشورهای خارجی مثل عثمانی بوده است ، همچنین در دوران های بعدی پادشاهی ایران از این رویه پیروی شد و عامل شناخت آن به جهانیان گردید ، ...
ادامه متن »