بازاریابی کالا

goods marketing

بازاریابی مسکن و ساختمان

در محیط های پرتلاطم امروز و با رقابتی شدن بازار، سازمان هایی در عرصه رقابت موفق خواهند بود که در برآورده کردن نیاز ها و خواسته های مشتریان گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. مشتریان کلید رشد و سودآوری سازمان ها هستند و رابطه رضایت آنان با کیفیت خدمات دریافتی به وسیله کرونین و تیلور در سال ۱۹۹۱ بررسی و ثابت شده است. پس حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بالقوه در سایه ارائه کالا و خدمات با کیفیت محقق میشود .برای آنکه بتوان با توجه به نیاز بازار، مشتری و رفتار مصرف کننده استراتژی مناسبی را برای رسیدن ...

ادامه متن »

بازاریابی املاک و مستغلات

بازاریابی املاک و مستغلات  بازاریابی املاک و مستغلات, بازاریابی مسکن، آپارتمان, بازاریابی واحدهای تجاری و مسکونینوشتن  در محیطی نظیر محیط فعلی، که بازار املاک و ساختمان دارای شرایط رکود و موازی با آن داری تورم نیز میباشد، فروش بسیار پیچیده خواهد بود.زمانی که ترس از سرمایه گذاری و خرید وجود دارد روش های بازاریابی و فروش سنتی قطعا پاسخ گوی نیاز جامعه و شرکت ما نخواهد بود. اینکه در این شرایط چگونه باید فرآیند فروش را پیش ببریم، اینکه آیا فقط وجود محصول با کیفیت یا سازه مقاوم موجب خرید خواهد شد، سوالاتی است که همواره برای انبوه سازان و ...

ادامه متن »

مراحل تدوین برنامه استراتژیک برای شرکت

با توجه به اینکه هدف  تدوین استراتژی می باشد لذا فرآیند تدوین استراتژی مورد بررسی قرار می گیرد و یادآور می شود که تعیین استراتژی فرآیندی دارد که مراحل آن عبارت است از تعیین ماموریت بنگاه، بررسی برای تعیین نقاط قوت و ضعف داخلی همین طور فرصت ها و محدودیت های بیرونی تحلیل عوامل کلیدی داخلی و خارجی اهداف میان برد و استراتژی های شرکت و . . . . استراتژی ها بایستی با توجه و استفاده هر چه بیشتر از نقاط قوت داخلی، کنار زدن نقاط ضعف، بهره گیری از فرصت های بیرونی کلیدی و احتراز از محدودیت های ...

ادامه متن »

عوامل موثر در افزایش فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی برند و فروش لوازم خانگی و آشپزخانه khooyeh.ir

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا بر وفاداری مشتریان ـ توجه به خواسته مشتری و تولید کالا های با کیفیت ، ـ ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان که حتی در صورت خرابی نیز فروشگاه پاسخگو است ، ـ نظر خواهی دوره ای از مشتریان قبلی در خصوص کیفیت کالاهای خریداری شده ، ـ ارائه تبلیغاتی که بیانگر کیفیت بالای محصولات باشد ، ـ سنجش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان ورفع نواقص و کاستی ها ، با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری حساسیت نسبت به نام ...

ادامه متن »

نکات مهم در فروش لوازم خانگی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

سبک تصمیم گیری مشتریان و مراحل خرید لوازم خانگی   ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا حساسیت نسبت به نام تجاری کالا حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن . لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی . حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل . تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی . سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان . عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری .

ادامه متن »

سبک تصمیم گیری مشتریان در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا : این نوع سبک تصمیم گیری مربوط به کیفیت کالاست . مصرف کنندگان حساس به کیفیت از طریق یک فرآیند خریدنظام مند و دقیق به دنبال دستیابی به کالای مورد نظر با بالاتریت کیفیت هستند . حساسیت نسبت به نام تجاری کالا : این نوع سبک تصمیم گیری مربوط به انتخاب نام های تجاری معروف و گران قیمت است . مصرف کنندگان با این نوع سبک تصمیم ، معتقدند که هر چه قیمت محصولی بالاتر باشد ،  کیفیت آن نیز بهتر است. حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن ...

ادامه متن »

بازاریابی، فروش و برندسازی صنعت کاشی و سرامیک در ایران

بازاریابی و فروش کاشی ، سرامیک و سنگ های تزئینی

صنعت کاشی و سرامیک ایران و مدیریت بازاریابی و مدیریت برند مقوله ی مدیریت بازاریابی موفق در صنعت کاشی و سرامیک ایران که با ذینفعان متعددی نظیر مالکان صنایع و کارخانجات ،مدیران ارشد وعالی،متخصصان و کارشناسان بخش های بازاریابی و فروش و عاملان نمایندگی های فروش و نصابان کاشی و سرامیک و مصرف کنندگان نهایی در حال فعالیت است و از نظر نگارنده حلقه ی مفقوده ی موفقیت در بازارهای داخلی و بین المللی عدم هماهنگی و همگرایی درست سه اهرم برندسازی و بازاریابی و فروش در ایران است. متاسفانه فضاهای ذهنی مناسبی از هیچ کدام از این اصطلاحات در ...

ادامه متن »

بازاریابی بین المللی محصولات کشاورری،دامی و شیلات

ادامه متن »

ارزیابی عملکرد بازاریابی

ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه به نتایج تلاش های بازاریابی و ورودی هایی را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده فراهم می آورند . در طی دهه های گذشته، سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی به طور درخور توجهی توسعه یافته اند. بررسی تاریخی ارزیابی عملکرد بازاریابی بیانگر آن است که معیارهای بازاریابی در طی سال های اخیر در سه جهت سازگار تکامل یافته اند. -۱از معیار های مالی به معیار های غیر مالی؛ -۲از معیار های خروجی به معیارهای ورودی؛ -۳از معیارهای تک بعدی به معیار های چندبعدی. شاخص سهم بازار، ...

ادامه متن »

ابعاد بازاریابی

ابعاد بازاریابی: بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتی . مدل ۴ Cبرای بازار شناسی وجود دارد : الف : شناخت خودمان ) شرکت ( ب : شناخت مشتری یا مخاطب ج : شناخت رقبا د : شناخت محیط و عوامل محیطی بازارسازی یعنی استفاده از کلیه عوامل تکنیک ها و استراتژی ها جهت ایجاد و افزایش سهم بازار مدل ۴ P برای بازار سازی وجود دارد : الف : محصول خوب ب : قیمت مناسب ج : توزیع بموقع د : تبلیغ بجا بایستی این چهار عامل را ...

ادامه متن »